Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha XT 600 - проблем, чука

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha XT 600 - проблем, чука

    става въпрос за ремонт на двигател има чукане и си вдига оборотите

  • #2
    До: търся сервиз за yamaha xt 600

    Не се втелясвай калега.Аз досега не съм виждал Ямаха която да не чука-независимо от модела и годината(в това число и пистарки).
    Най вероятните причини са:
    -клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
    -чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
    -бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
    -лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
    Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
    Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
    Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
    Успех!
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #3
      Yаmaha XT 600 Проблем

      Значи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси

      Коментар


      • #4
        До: Ymaha XT 600 Проблем

        Първоначално публикуван от KTM250 Преглед на мнение
        Значи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси
        Колега проблема ти може да бъде или в ангренажната верига която струва около 80 лв.,или в буталният болт който е по евтин,но това си е проблем на всички по стари XT-та.
        [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
        ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

        Коментар


        • #5
          До: Ymaha XT 600 Проблем

          А,ако се кара така има ли опасност нещо да се строши или просто ще си работи по шумно двигателя

          Коментар


          • #6
            До: Ymaha XT 600 Проблем

            Прочети темата "Търся сервиз за Ямаха ХТ600".
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #7
              До: Ymaha XT 600 Проблем

              Колегата ЕМО е уписал много ясно всичко-

              Най вероятните причини са:
              -клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
              -чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
              -бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
              -лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
              Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
              Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
              Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
              Успех!
              [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
              ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

              Коментар


              • #8
                До: Ymaha XT 600 Проблем

                Мерси за полезната информация

                Коментар


                • #9
                  До: Ymaha XT 600 Проблем

                  Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
                  Успех![/quote]
                  Колегата Jori е прав,от разстояние може само да се гадае.Закарай мотора при човек който разбира,за да го прегледа и да ти каже от какво идва това тропане,и каква е причината,След което да прецените наложителен ли е ремонт,или му трябва газ до прекъсвач
                  Успех!!!
                  [CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ymaha XT 600 Проблем

                    Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнение
                    Колегата ЕМО е уписал много ясно всичко-

                    Най вероятните причини са:
                    -клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
                    -чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
                    -бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
                    -лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
                    Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
                    Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
                    Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
                    Успех!
                    евала,аз имам хт 500Z tenere и чука по същия начин отвратително,но не пуши масло върви добре не гасне и не прекъсва,докога ще кара ще видим
                    Величко Попов
                    0882496036
                    [EMAIL="baam@abv.bg"]baam@abv.bg[/EMAIL]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ymaha XT 600 Проблем

                      Колега, и аз имам две Тенерета със същия проблем. Гас и няма да им се плашиш. Така са вече три години.


                      Тук се пише само и единствено на кирилица.
                      Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнение
                      Колегата ЕМО е уписал много ясно всичко-


                      Най вероятните причини са:
                      -клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
                      -чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
                      -бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
                      -лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
                      Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
                      Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
                      Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
                      Успех!
                      Последно редактирано от Chinela; 30-12-08, 07:56. Причина: Писане на латиница.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ymaha XT 600 Проблем

                        Здравейте,

                        Имах ХТ 600 но го продадох преде доста време.
                        Купих го неработещ, но когато го запалих чукаше по същият начин.
                        Та понеже отварях двигетеля преди да го запаля, вътре всичко беше ОК
                        / под всичко имим предвид всяко нещо което може да издава такъв шум /
                        Но останах с впечатлението а почти съм и сигурен, че чукането беше от износени легла на разпределителните валове!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ymaha XT 600 Проблем

                          Здравейте и аз имам ХТ и като го купих и тои чукаше като часовник лекичко но като минах -2000км и започна някакво биене тропане при подаване на пове4е гас при или когато му е трудно и и то на моменти апък сега нещо му стана преди няколко карания взе да тропа много все едно слагаш баластра жарху тенекия и нз какво му е а и искам ако някои може да ми каже от каде могат да го поправят аз сам от Царево надявам се някои да ми помогне

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ymaha XT 600 Проблем

                            здравеите на всички,ас имам ТТ-600 и имам същия проблем със щракането и ми казаха че може да е от клапаните, вчера ги проверих и си са наред,сега викам да отварям двигателя да не би да е някои успокоител и после ще ви кажа от какво е

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ymaha XT 600 Проблем

                              Първоначално публикуван от KTM250 Преглед на мнение
                              Значи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси
                              Колега точно в момента този проблем оправям на моито ТТ,на мен също щтракаше проверих клапаните и си бяха добре,днес му разглобих двигаателя и се оказа ангренажната верига.така е на моя мотор,казвам ти го от опит така да се каже

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X