става въпрос за ремонт на двигател има чукане и си вдига оборотите
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Yamaha XT 600 - проблем, чука
Свий
X
-
До: търся сервиз за yamaha xt 600
Не се втелясвай калега.Аз досега не съм виждал Ямаха която да не чука-независимо от модела и годината(в това число и пистарки).
Най вероятните причини са:
-клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
-чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
-бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
-лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
Успех!Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
-
Yаmaha XT 600 Проблем
Значи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Първоначално публикуван от KTM250 Преглед на мнениеЗначи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Колегата ЕМО е уписал много ясно всичко-
Най вероятните причини са:
-клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
-чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
-бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
-лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
Успех![SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
Успех![/quote]
Колегата Jori е прав,от разстояние може само да се гадае.Закарай мотора при човек който разбира,за да го прегледа и да ти каже от какво идва това тропане,и каква е причината,След което да прецените наложителен ли е ремонт,или му трябва газ до прекъсвач
Успех!!![CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнениеКолегата ЕМО е уписал много ясно всичко-
Най вероятните причини са:
-клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
-чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
-бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
-лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
Успех!Величко Попов
0882496036
[EMAIL="baam@abv.bg"]baam@abv.bg[/EMAIL]
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Колега, и аз имам две Тенерета със същия проблем. Гас и няма да им се плашиш. Така са вече три години.
Тук се пише само и единствено на кирилица.
Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнениеКолегата ЕМО е уписал много ясно всичко-
Най вероятните причини са:
-клапани-те не чукат а по скоро цъкат,като будилник от тия дето се навиват-ако е така по-добре не ги пипай-по-добре е да са хлабави от колкото пренатегнати.2кф-двигателя има такава особеност че подбива клапаните и кобилиците,по тях стават пъпки и да регулираш хлабината на клапаните точно , е почти невъзможно!Спрат ли да цъкат почти сигурно си ги пренатегнал!
-чопа на биелата-това място е отвратително здраво-просто няма как да се прецака-от там чука ако се опиташ да тръгнеш на трета скорост например-той мотора ще тръгне , но блъска страшно.
-бутален болт-традиционно слабо място на Ямахите(ХТ,ТТ,Тенере) а въобще и на 600 куб въздухари.Как да познаеш дали е от там-напълни едно стъклено шише от кока кола с вода и му чукни дъното в циментов под-звука от буталния болт много прилича на този.Лечението е НОВ колянов вал(не втора употреба-най вероятно и той ще е разбит-заминава горната глава на биелата), но това е абсолютно безсмислено.Мотора може да ти трака така още десет години преди да спре завинаги.
-лагери на коляновия вал-шанса да е от там е наистина малък , но го има.Ремонта е доста сложен и отново безсмислен-гарантирам ти че новите лагери ще искарат по-малко от оригиналните , дори и да са купени от представителството(никога не сменявай част с която мотора е излязъл от завода ,освен ако това не е крайно наложително).
Като цяло 2KF,4GVи3TB двигателите на Ямаха са невероятно здрави и доста усилия трябва да положиш за да ги счупиш.Ако мотора върви , не харчи масло,не гасне и не тропа като пред разпадане(буквално) по-добре изобщо не се занимавай.
Аз имам две Ямахи-ТТ600 и ХТ600 (двигателите им са абсолютно еднакви) и на двата им играят оборотите на празен ход.Не знам от какво е , но и честно да ти кажа не ме интересува-досега не съм имал никакви проблеми заради това!
Все пак иди някой да ти чуе мотора-може и да има нещо сериозно (което ме съмнява), но недей да се притесняваш особено.
Успех!
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Здравейте,
Имах ХТ 600 но го продадох преде доста време.
Купих го неработещ, но когато го запалих чукаше по същият начин.
Та понеже отварях двигетеля преди да го запаля, вътре всичко беше ОК
/ под всичко имим предвид всяко нещо което може да издава такъв шум /
Но останах с впечатлението а почти съм и сигурен, че чукането беше от износени легла на разпределителните валове!
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Здравейте и аз имам ХТ и като го купих и тои чукаше като часовник лекичко но като минах -2000км и започна някакво биене тропане при подаване на пове4е гас при или когато му е трудно и и то на моменти апък сега нещо му стана преди няколко карания взе да тропа много все едно слагаш баластра жарху тенекия и нз какво му е а и искам ако някои може да ми каже от каде могат да го поправят аз сам от Царевонадявам се някои да ми помогне
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
здравеите на всички,ас имам ТТ-600 и имам същия проблем със щракането и ми казаха че може да е от клапаните, вчера ги проверих и си са наред,сега викам да отварям двигателя да не би да е някои успокоител и после ще ви кажа от какво е
Коментар
-
До: Ymaha XT 600 Проблем
Първоначално публикуван от KTM250 Преглед на мнениеЗначи имам проблем с една ямаха хт600,като работи и двигателе много тропа нещо досто зле работи та ми казаха че можело да е от адренажната верига дали някои не е имал такав проблем и ако може да ми каже как да разбера от какво може да е тоя шум в двигателя.Мерси
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар