Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Манивела на YZ 400 F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Манивела на YZ 400 F

    От два месеца съм на Yamaha YZ 400 F 2000 г. и вече втора манивала чупи. Всеки път на едно и също място.
    Има ли някой със същия проблем и как го решихте ???

  • #2
    от две години имам YZ 400,но такъв проблем не съм имал

    как я чупи ? детонира и връща рязко манивелата при палене ли ?
    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
    MG Racing Team

    Коментар


    • #3
      наи вероятно не ползва декомпресора, а рита през компресията.

      Коментар


      • #4
        Декомпресор ползвам разбира се , то без него неможеш да го запалиш !!
        Винаги чупи алуминиевият зъб който я държи на 90` и опира в металната част , след което като я отвориш и тя вече гледа назад / повече от 90`/.
        Заварявах я веднъж , пак я счупи , сложия една от YZ 250 и нея е я спукал пак там !!

        Коментар


        • #5
          хммм нещо не схванах
          къде я чупи сега,някъде тук ли

          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
          MG Racing Team

          Коментар


          • #6
            Митко, мисля че не е там а най долната част на манивелата то е една степенка както казва radkoo като се счупи манивелата се завърта и вече не върши работа мисля че проблема е че втората манивела също е била стара и износена и просто и е дошло времето,ако сложи една нова край на неприятностите.

            Коментар


            • #7
              Нещо не ми стана ясно как да кача снимка тук , затова не мога та ви покажа .
              А иначе чупи най-долната част на алуминиевата конструкция , на снимката изглежда като един палец, който когато се отвори манивелата предава сълата на маталната част.

              Коментар


              • #8
                Направо не мога да повярвам ! Минах днес през Ямаха и попитах за тази пуста манивела, щях да падна между моторите като ми казаха 260 лв.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от radkoo
                  Направо не мога да повярвам ! Минах днес през Ямаха и попитах за тази пуста манивела, щях да падна между моторите като ми казаха 260 лв.
                  Те са болни..
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    така са
                    те пак евтина цена са ти казали ..моеше и повече да е
                    е ники NHM почти съм сигурен че ще може да ти направи
                    ..няма да е много евтино предполагам -ама пак ще е БАЯ по евтино

                    Коментар


                    • #11
                      имам чисто нова манивела за 426, ако е същата твоя е за 200 лв

                      Коментар


                      • #12
                        200 е екстра цена!
                        В нашия клуб вече трети месец един WR 400 си почива заради счупена манивела. Последната цена, която му съобщиха от Гърция беше 150 еуро.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          200 лв. за манивела... представям си ако нещо стане с електрониката
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • #14
                            Да ви кажа честно с двутактовия крос YZ 250 по-често се виждах в пари
                            Този звяр ме разби, е наистина е мотор ама айде стига де 260 лв.за оригинална манивела и 45 дни доставка / че сега ли ще я правят /.
                            На третото каране след като го купих / аз изобщо ще го щада, ако ще е каране да е каране / двигателя почна да тропа. Отварям капаците и кво да видя, всички гайки по всички валове хлабави и карам общо взето само на шпонки. Най-интерестното е че не бяха пипани от както е излезнал от завода, ламаринките отдолу не бяха докосвани. Е стегнах ги аз и направих 4-5 карания и в неделя пак се разтропа. Дано пак да е това !! Така че ако нямам други разходи по мотора, а това ще го разбера събота и неделя МАНИВЕЛАТА Е ЗА МЕН

                            Коментар


                            • #15
                              Всеки мотор си иска поддръжка и като си купиш някой дето са го пипали куп "майстори" може да се застреляш направо

                              Валовете са сваляни със сигурност на този мотор, защото клапъните се настройват поне веднъж на сезон за да са наред нещата (ако го караш де). Това дето ти се е развило е било защото не е било завито или са отскубнати резбите. Тези чашки се завиват с динамометричен ключ на 1кг.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X