Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

    Аааа, чЕкай чЕкай.

    Тук говорим за офроуд модели, не за кросови. Ако производителя не знае дали има разлика между двата вида, няма кой.

    Апропо един маслен радиатор дали няма да помогне в случая ?

    И като говорим за радиатори - един подсилен радиатор също ще помогне. Пусти американци.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение

      Тук говорим за офроуд модели
      Чекай чекай ,че си прав си но и е така и не е защото редно ли е да си купиш чисто нова офроуд машина и тя да прегрява за 15мин работа на място все едно да си купиш кола с киматик ама за да го ползваш и на място а не само в движение да е нужно нещо да преправяш може и да е така ама не е редно да е така по този начин ние всички които караме тези мотоциклети сме не леко пр....ани а и ако си си купил нов мотоциклет той има гаранция която също ще отпадне при тунинга и промените нанесени за отсраняване на този и други подобни проблеми.
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #18
        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

        Ако говориш за кросак - абсолютно редно е. Това е положението. Така е направен. Не му е функция да може да НЕ прегрява на място. Това е състезателен мотор. Облепен е с едни такива лепенки - For competition use.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

          Защо въобще коментирате кросаците?!
          Всеки един кросов мотор, ако се използва за тоза за което е направен никога няма да си хвърли водата.

          А за тия прословути модерни хард ендура направо призводителите са си за съд. Две мнения няма.
          Не говоря за КТМ, а за всички, които са на това дередже...

          Айде стига, че оцапахме на Мики хубавата тема...

          Коментар


          • #20
            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

            По-принцип ендуро и кросовите мотори са си за стандартно каране ,без много претоварване .За да може да се кара както искате си има автърмаркет фирми и затова един кросов или ендуро мотор може да стигне двойната си цена за да бъде готав за състезание .А
            КТМ просто си имат такъв отдел и от там можеш да си купиш,специалните части за ендуро и за крос.

            Коментар


            • #21
              До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

              Аз не съм съгласен.
              За кросовите е ясно.

              Но за ендуро версии като ЕХС, ЦРФ-Х, ВР и пр. това нещо трябва да е заложено в производствената линия на машината.
              Щом е ендуро това автоматично означава, че ще работи на тежки режими при тежки условия и при пълна липса на естествен въздушен поток за охлаждане.
              Че тоя мотор с това нещо, ако не може да се справи със заводската си комплектация, то тая машина е "въздух под налягане" за мен.
              Много пъти съм си го задавал този въпрос, но сега Мики като подхвана темата ме провокира да размишлявам на "глас".
              Колегата по-горе е дал пример с климатик на автомобил.
              Аз ще дам пример с джип - Да си купиш джипка, подготвена за як офроуд, а в същото време да няма перка за охлаждане, датчик за нея и генератора да не е конструиран поне с малък резер, че ако си монтираш въпросните да може да ги храни?!

              Е и това ако не е порнография с клиента здраве му кажете!

              Коментар


              • #22
                До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                На Казанлъжкото състезание имаше контрола на едно стръмно изкачване КТМ-а беше с вентилатор . Без да спирам по изкачването когато спрях горе долях около 500 грама вода. Има и нещо което утежни ситуацията по незнайни причини ми беше свършила течноста в казанчето на съединителя и на горе се катерех без да мога да го ползвам беше стръмно и двигателя работеше на ниски обороти , дори вентилатора не го спаси. КТМ-а беше кросов и от там може би и позагря повече .

                Вече доста се чудя дали да си взема КТМ или да пробвам друга марка ??
                А си харесвам КТМ-е!!
                Предполагах ,че на новите EXC-та са оправили проблема , но явно не е така като чета редовете по горе.
                В сравнение на ХУСАБЕРГ радиатора е цял и е колкото 3-бр от КТМ-ските а може и повече?
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Chinela; 11-10-09, 14:43.
                ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

                Коментар


                • #23
                  До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                  Струва ми се , че Митков е много прав!
                  Като става дума за екстремно каране и охлаждане , хвърлете око на тия снимки:



                  ако не се сещате,това е цилиндъра на триалка 125куб.Ето ви за сравнине цилиндъра на 400куб. ендуро:

                  Последно редактирано от ЕМО; 10-10-09, 11:13.
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                    втората картинка не е много актуална.... В темата се разтягат локуми за "съвременни хард ендуро"...а това от снимката е в категорията "протогери"...
                    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                      посочените снимки са на мотори с ВЪЗДУШНО охлаждане, тук се коментират такива с водно, а за втората съм 99% сигурен, че е на моя XR
                      Per aspera ad astra.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                        Без да броим че двутактов двигател има повече работни тактове на единица обороти, от което загрява пропорционално повече. Тъй че си е съвсем нормално показаното на снимката.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                          Абе той Емо друго искаше да покаже с тея снимки, но остана малко неразбран...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                            Аз на мойта Бета нямам вентилатор и нямам проблеми.
                            Досега не ми е хвърляла антифриза и съм сигурен че съм я тормозил не по малко от вас.Новият двигател на КТМ е определено много зле в това отношение,и не знам какво трябва а се направи че, да се нормалзират нещата.
                            Има вентилатор-няма стартер,това е положението!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                              Абе той Емо друго искаше да покаже с тея снимки, но остана малко неразбран...

                              Май само Жоро ме разбра!
                              Триалката е мотор , който в поне 50% от времето работи на място за разлика от ендурото, а в останалите 50% се движи със скорост под 30км/ч.Поради липсата на насрещен въздушен поток който да охлажда двигателя , повърхността на ребрата е направена поне няколко пъти по-голяма(като съотношение кубатура/охл. площ) именно с идеята мотора да не прегрява.Това че съм показал въздухари няма абсолютно никакво значение-при водното охлаждане принципа е почти същия(дори и да има вентилатор,а до колкото съм запознат повечето съвременни 4Т ендура излизат от завода без вентилатор) и точно заради това джипарите(особенно когато става дума за състезания) слагат по два , че и по три радиатора-просто при голям зор един радиатор не насмогва,особено в горещо време при ниска скорост.
                              Що се отнася до забележката , че снимката е на 2Т двигател-мързи ме да разглобявам скутера за да видите , че и при него ребрата са доста по-малко и по-малки от тези на триалката.
                              Та мисълта ми беше,че универсални бойци няма,всеки мотор си има предназначение-ако ви се кара ендуро,купете си ендуро.Ако ви се кара триал,купете си триалка!
                              Последно редактирано от ЕМО; 11-10-09, 11:45.
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо си хвърлят водата съвременните 4т хард ендура

                                Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение

                                Та мисълта ми беше,че универсални бойци няма,всеки мотор си има предназначение-ако ви се кара ендуро,купете си ендуро.Ако ви се кара триал,купете си триалка!
                                Е няма как да стане, колкото и да искам. Днес ми се кара ендуро, карам ендуро. Утре ми се кара триал, карам триалка. Ако вземах заплатата на Бербатов, така щеше да е, макар че пак отива към разхищение.
                                Аз разбирам нещата така. Вземаш си едно ендуро и с подходящите хард доработки го правиш триалоустойчиво и що годе универсален боец.
                                А за изхвърлянето на водата - досега не ми е изхвърлял водата/антифриза/. За сметка на това нямам акумулатор заради една доработка - вентилатор.

                                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                                Има вентилатор-няма стартер,това е положението!
                                За съжаление колега, си много прав!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X