Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 450 EXC 2008 (проблем при подаване на газ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM 450 EXC 2008 (проблем при подаване на газ)

    Здравейте, колеги!

    Нека започна първо с това какво точно се случи. Излязохме да караме в студен снежен ден, като излязох от нас мотора работеше супер, заредих на бензионстанцията бензин 95. Влязохме в гората, карахме 2-3 часа и мотора започна да прекъсва. След 2-3 седмици реших да го проверя, запалих го. На смукач и без смукач пали веднага на стартер. Без смукач работи известно време, загубва си оборотите и гасне, ако подам газ глъхне и изгасва. На смукач работи идеално, но подам ли газ започва да глъхне, прекъсва гърми и изгася ако подам много газ. Започнах да търся проблема, но за момента без успех.

    1. Проверих с CDI (или ECU (който както го нарича)) от друг мотор като моя.
    2. Сложих нов въздушен филтър
    3. Източих старият бензин от резервоара и карбуратора и сложих нов
    4. Изчистих жигльорите на карбуратора
    5. Нагласих поплавъка на карбуратора
    6. Проверих мембраната(диафрагмата) на ускорителната помпа. Виждаше ми се добре, не беше и скъсана.
    7. Проверих при подаване на газ, че струята която впръсква, идва в момента на подаване на газ, силна, без прекъсване.
    8. Проверих без и с друга капачка на резервоара, в случай че е запушена и не взима въздух

    Какво друго се досещате да проверя? Свещ? Иглата на поплавъка? Клапани? Уплътнителите на карбуратора? Настройката за въздух на карбуратора? Не добре течащо кранче на резервоара?
    Искам да спомена че мотора ми преди да получи този проблем, беше добре настроен и работеше супер. Случи се изведнъж.

  • #2
    На мен ми прилича на електрически проблем.
    Едва ли е свещ но не пречи да я провериш и да поставиш друга за тест.
    Ако с друго CDI се държи по същият начин не е зле да се провери работата на сензора за подаване на искра.
    Скъса ми нервите един такъв и се оказа, че рязко влошава работата си при загряване - той работи в маслена баня обикновено.
    При мен директно гаснеше тъй като намотката прекъсваше.
    Враг усраине

    Коментар


    • #3


      с тоя тъп карбуратор е така как си работи и да почне да прави проблем не ми се вижда логично,проверка на сместа,колко е врътнат въздуха,това принципно не се разцентрова само.

      Да си го давил в тая гора? Това е с онова гадното зареждане и за сега само провери на колко волтаж зарежда

      моя е 2007ма

      МРАЗЯ ГО половината време
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        При подобен проблем, първо сменям свещта.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Кранчето на резервоара също може да създава проблем , ако не тече достатъчно гориво. И най-добре , проверката да е при отворен карбуратор , да тече през иглата.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X