Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на KLX от 250 на 300сс

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

    Абе аз тото пускам ама на...
    Предположението за спукана глава идва от това, че гарнитурата на главата ми е нова, цилиндъра е шлайфан отгоре както и главата тоест няма кривини. Стягам с динамометричен ключ та даже последния път стегнах повече от предписаното. Пезбите на болтовете са почистени и няма възглавници, стягах ги на няколко пъти през интервал от около 20 минути.
    Паля мотора работи малко и почва да прекъсва и гасне. Продухвам без свещ и пак паля, в радиатора се появяват малки мехурчета и когато дам гаЗ нивото на водата играе и пак гасне.
    Източих водата, оставих мотора да изстине напълно, прдухах и запалих без вода мотора пали веднага и работи стабилно а аз започвам да му наливам вода в радиатора колкото повече наливам толкова по-нестабилно почва да работи мотора и гасне. Без вода не е работил повече от 10 секунди
    Последно редактирано от Тануцо; 13-11-09, 18:53.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #32
      До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

      Добре ама при това положение това трябва да е някаква клапаноподобна пукнатина , която да пуска антифриз навътре /при налягане-засмукване под 1 атм./ и после да не пуска изгорели газове на обратно / при доста по-високо налягане/. Ако е една честна пукнатина трябваше да бълбука яката радиатора и да намирисва на изгорели газове. А то само играе нивото. При това най-вероятно от помпата. Ама знае ли човек?.... Много ми е любопитно какво ще излезе.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #33
        До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

        Аз затова предполагам че пукнатината е в всмукателния колектор.
        Точно поради тези гореспоменати от теб причини.
        Иначе немога да си обясня как при наливането на водата мотора просто гасне бавно и мъчително
        KAWASAKI Let the good times roll

        Коментар


        • #34
          До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

          Не разбрах мотора преди разглабянето нормално ли работеше,ако е така направи си на главата един хидро тест преди буталото да и направи на ней един воден чук .Знаеш ли що мисля тьй,на мен майстор-шлайфист ми е пукал глава сьс изтарване като са направи на ни лук ял -ни лук мирисьл.Дано не е тьй,УСПЕХ.

          Коментар


          • #35
            До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

            Абе пработеше си ама нещо много вреше водата ей така изведнъж както никога не е кипял почна да си ври като чайник.
            А хидрошока 100% го е получил щото като ми пропадна ризата изведнъж нахлу вода в горещия и работещ двигател. И между другото от тогава почна да ми прави магарии. Първия път си работеше нормално докато не ми пропадна ризата.
            KAWASAKI Let the good times roll

            Коментар


            • #36
              До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

              Успех с главата, но си мисля, че този червен силикон ще ти прави номера.

              Коментар


              • #37
                До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                Глава нова ще си взема а тази ще я залепя ще я наглася и ще си имам 2 А какво искаш да кажеш за силикона. Какви ще са проблемите според теб.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #38
                  До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                  Колега занеси главата някаде да я видят на ренген да си на 100% сигорен и ако е срукана поне ще знаеш каде е и ако вазможно да се завари.Успех!!!!!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                    Този ми прилича на силикона от 4-5 лв, който прави големи бели по маслените магистрали. Даже и за мивки не става.
                    Вземи си Дирко или друг добър, за да нямаш проблеми впоследствие.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                      Има един черен силикон за около 18 лв. ,който държи доста добре. ИздЪржа на температура висока, масла, спирачна течност, горива и още др. Един приятел даже си маже изпускателните колектори на колата с него и държи. Ще се опитам да се сетя за името.
                      Последно редактирано от Тануцо; 07-12-09, 23:39.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                        Аз на моето кавазаки на главата и на капака отгоре съм с този на Вюртц-черен досега не съм имал проблеми и на страничните капаци също

                        Коментар


                        • #42
                          До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                          Ползвам този и много ми харесва - не става на конци като другите, а се маже като...грес. Разбира се и с него не трябва да се прекалява.
                          Намира се по автомагазините по около 11-12 лв.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                            Силиконът, за който говорех се казва Victor Reinz

                            Коментар


                            • #44
                              До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                              Йоане, супер е станал мотора, чак ми е жал за него като знам какво искаш да му причиниш като тръгне. Успя ли да усетиш разликата в кубатурата или глъжнеше? Успех с главата и се надявам да нямаш проблеми, че си представям как ти се кара..Поздрави!
                              09 YZ290F Athena BB

                              Коментар


                              • #45
                                До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                                Първоначално публикуван от 0utlaw Преглед на мнение
                                Силиконът, за който говорех се казва Victor Reinz

                                И аз ползвам такъв. Много по-добър е от ония дето миришат на оцет. УплЪтнява много по-добре. Нямал съм проблеми с него. Около 10-15 лева е тубичката.
                                Последно редактирано от Тануцо; 04-12-09, 22:21.
                                '05 Suzuki RM 250

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X