До: Преработка на KLX от 250 на 300сс
Абе аз тото пускам ама на...
Предположението за спукана глава идва от това, че гарнитурата на главата ми е нова, цилиндъра е шлайфан отгоре както и главата тоест няма кривини. Стягам с динамометричен ключ та даже последния път стегнах повече от предписаното. Пезбите на болтовете са почистени и няма възглавници, стягах ги на няколко пъти през интервал от около 20 минути.
Паля мотора работи малко и почва да прекъсва и гасне. Продухвам без свещ и пак паля, в радиатора се появяват малки мехурчета и когато дам гаЗ нивото на водата играе и пак гасне.
Източих водата, оставих мотора да изстине напълно, прдухах и запалих без вода мотора пали веднага и работи стабилно а аз започвам да му наливам вода в радиатора колкото повече наливам толкова по-нестабилно почва да работи мотора и гасне. Без вода не е работил повече от 10 секунди
Абе аз тото пускам ама на...

Предположението за спукана глава идва от това, че гарнитурата на главата ми е нова, цилиндъра е шлайфан отгоре както и главата тоест няма кривини. Стягам с динамометричен ключ та даже последния път стегнах повече от предписаното. Пезбите на болтовете са почистени и няма възглавници, стягах ги на няколко пъти през интервал от около 20 минути.
Паля мотора работи малко и почва да прекъсва и гасне. Продухвам без свещ и пак паля, в радиатора се появяват малки мехурчета и когато дам гаЗ нивото на водата играе и пак гасне.
Източих водата, оставих мотора да изстине напълно, прдухах и запалих без вода мотора пали веднага и работи стабилно а аз започвам да му наливам вода в радиатора колкото повече наливам толкова по-нестабилно почва да работи мотора и гасне. Без вода не е работил повече от 10 секунди
Коментар