Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на KLX от 250 на 300сс

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

    Имам добри новини най-после Мотора проработи, днес го тествах за няколко часа и е супер Проблема с гасненето е решен обаче незнам точно какъв беше той. Почистих карба направих реглаж на клапаните и смених свещта. И о чудо тръгна.
    Върви осезателно повече, абе въобще клх 300 ама със стартер
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #47
      До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

      Като ти помине еуфорията от "новия" мотор направи ако обичаш една равностметка.Цена на кит комплекта,брой (горе-долу)работни часове за монтажа,разход на гориво и плюсове и минуси на преработката.Мисля че много колеги биха ти били благодарни.На база твоя опит всеки сам за себи си,би преценил струва ли си приключението.Аз също имам подобна идея но още не съм се решил на сто процента.Успех и очакваме впечатления.

      Коментар


      • #48
        До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

        И аз имам питане, онази пукнатина в главата откри ли се каква е била? Другото което ме гризе през цялото време , как ще отреагира на цялата тая работа коляновия вал и лагера на биелата. Братята американци дето ти продадоха комплекта споделят ли нещо за дълговечност на тези детайли. Питам защото Ямаха 660 - петклапановия мотор , също търпи "голем боре" /big bore/ бутало , но много бързо скапва долния биелен болт. Или поне подобни впечатления съм чел по чужди сайтове като ме беше напънало отвътре да я усилвам.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #49
          До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          И аз имам питане, онази пукнатина в главата откри ли се каква е била? Другото което ме гризе през цялото време , как ще отреагира на цялата тая работа коляновия вал и лагера на биелата. Братята американци дето ти продадоха комплекта споделят ли нещо за дълговечност на тези детайли. Питам защото Ямаха 660 - петклапановия мотор , също търпи "голем боре" /big bore/ бутало , но много бързо скапва долния биелен болт. Или поне подобни впечатления съм чел по чужди сайтове като ме беше напънало отвътре да я усилвам.
          Пукнатина нямаше Както ти каза. Някаква малка тъпотия се опита да ме докара до лудост.
          А за вторият въпрос имам точен отговор.
          Клх 300 и клх 250 са доста идентични. Да не кажа направо са си еднакви. Разликите са в усилена биела-(под въпрос), с която моя мотор се сдоби още миналата година и голямото бутало. На по-старите клх-ове като моя, можело да се прояви проблем с вала който излиза от скоростите защото имал канал за омасляване и това го правел по-податлив на чупене но това било малко вероятно.
          Тези сведеня съм ги получил с четене по чужди форуми.
          Но след време ще видиме дали ще се разтропа долната част на двигателя. Лично мен ме съмнява, защото Кавазаки продават кит с цилиндър бутало и гарнитута, <даже е без усилена биела кита> за тази преработка но той ми се видя скъп. А и е безмислено да имам 2 цилиндъра като може моя да стане по-голям
          KAWASAKI Let the good times roll

          Коментар


          • #50
            До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

            Браво Малък!
            Радвам се, че всичко е като хората!
            Да си го караш със здраве! И да не жалиш бутала

            Чакаме те на "Пасарел екстрийм трасетата"!

            Коментар


            • #51
              До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

              Браво, браво. Поздравления и от мен, че си готов с всичко. Пожелавам ти само безпроблемни моточасове и както каза - ще се видим в гората. Поздрави!
              09 YZ290F Athena BB

              Коментар


              • #52
                От: До: Преработка на KLX от 250 на 300сс

                А като цена ..как ти излезе щялата преработка?
                Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X