Здравейте,интересува ме малко информация за импулсните датчици на коляновия вал и по конкректно какви стойности трябва да има,на различните мотори стойностите на датчика различни ли са,какво се случва когато стойността е по-ниска или по-висока от предписаната и влияе ли това на паленето на мотора в студено и топло време?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за импулсен датчик
Свий
X
-
Някога бяха проводник около магнитна сърцевина и можеше да се премери съпротивлението. Сегашните са съвсем друга "бира" и трябва осцилоскоп.
На развъртане на стартер при автомобилния двигател стойностите бяха 3-4в. Не знам за какви "стойности" говорите, но информацията от датчика не е причина за разлика в паленето "в студено и топло време'". Проблема трябва да се търси в "компресията",температурния датчик, състоянието на дюзите, енергията на запалителната искра,състоянието на акумулатора , стартера и т.н..
Коментар
-
Мотора е Kawasaki EL 252,карбуратор,датчика е намотка с магнит показва стойност в омове 115-125.Имам сервизно ръководство на немски с изключително лошо качество в което е дадена стойност 400-490ома.Датчика е прекалено скъп за да си правя експерименти,допускам и грешка в ръководството но трябва да съм сигурен на 100%.Разрових заръководства на други Kawasaki ,дават стойност на въпросния датчик от 115 до 500 ома,явно има причина,каква е нямам идея. Мотора пали и работи, но нито пали както трябва нито работи както трябва,веднъж пали с пипането веднъж върти докато се задави,при подаване на газ в движени има едно замисляне за кратко и тогава ускорява,нестабилни обороти на празен ход,който се променят при накланяне на мотора наляво или надясно.Не беше пален три години,съмнявах се за ниска компресия,мериха я с уред на който скалата беше наобрато от -100 до -20,показа - 70 майстора каза,че е добре но не можа да даде смислен отговор от какво може да прави номера.Карбуратора е свалян и е чистен(не с ултразвук но е чистен) уплътнения игли и ''о'' пръстени са сменени.
Коментар
-
Първоначално публикуван от titko Преглед на мнениеМотора е Kawasaki EL 252,карбуратор,датчика е намотка с магнит показва стойност в омове 115-125.Имам сервизно ръководство на немски с изключително лошо качество в което е дадена стойност 400-490ома.Датчика е прекалено скъп за да си правя експерименти,допускам и грешка в ръководството но трябва да съм сигурен на 100%.Разрових заръководства на други Kawasaki ,дават стойност на въпросния датчик от 115 до 500 ома,явно има причина,каква е нямам идея. Мотора пали и работи, но нито пали както трябва нито работи както трябва,веднъж пали с пипането веднъж върти докато се задави,при подаване на газ в движени има едно замисляне за кратко и тогава ускорява,нестабилни обороти на празен ход,който се променят при накланяне на мотора наляво или надясно.Не беше пален три години,съмнявах се за ниска компресия,мериха я с уред на който скалата беше наобрато от -100 до -20,показа - 70 майстора каза,че е добре но не можа да даде смислен отговор от какво може да прави номера.Карбуратора е свалян и е чистен(не с ултразвук но е чистен) уплътнения игли и ''о'' пръстени са сменени.
Трябва да провериш всичко основно , инсталация , букси , бобина , прекъсвач на пачия крак /ако има/ , електроника , бутони за гасене и палене , .... Някои мотори имат прекъсвач който гаси двигателя при голям страничен наклон. Нивото в карбуратора , горивен клапан , поплаваци , основно разглобяване и почистване.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Двуцилиндров двигател с два карбуратора. Един датчик на маховика /ротора/ , две бобини. Първи цилиндър пали , след 180гр. пали втори цилиндър , след 540гр. пак първи , 180 втори , .... Смущения на датчика може да оказва наличието на стружки в маслото , и полепването им по маховика /ротора/. Всеки един от двата карбуратора , може да създава проблем на работата. Като начало погледни електронния модул дали е оригинален или е от правените. Запали го да поработи две-три минути , и пипни двете кривки на ауспуха за да усетиш дали са еднакво нагряти. Ако едната е по-студена , търси проблем в този цилиндър. Може да изолираш резервоара , като налееш пресен бензин в друг съд и захраниш карбураторите. Трябва да запушиш и вакуума на единия от карбураторите. От разстояние , е сложно за диагностика.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Здравейте,ако на някой му се намира сервизно ръководство за този модел,да пише.Колкото и да рових,не намерих,това което имам е за предния модел и имам съмнения,че имат разлика.Примерно в ръководството,което имам иглите на двата карбуратора са еднакви,а при мен на карбураторите едната е по къса.Проверих в Kawasaki на околовръстното и там потвърдиха,че иглите са различни,както и различните стойности(в омове) на датчика на коляновия вал.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар