Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за импулсен датчик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за импулсен датчик

    Здравейте,интересува ме малко информация за импулсните датчици на коляновия вал и по конкректно какви стойности трябва да има,на различните мотори стойностите на датчика различни ли са,какво се случва когато стойността е по-ниска или по-висока от предписаната и влияе ли това на паленето на мотора в студено и топло време?

  • #2
    Ако има някой знаещ може спокойно да ми отговори,няма да отварям сервиз,питам за лична употреба.

    Коментар


    • #3
      Какво е "стойност" на датчика?

      Не знам за мотоциклетите, ама при леките коли има известно разнообразие в типовете датчици за положение на коляновия вал.

      Коментар


      • #4
        Някога бяха проводник около магнитна сърцевина и можеше да се премери съпротивлението. Сегашните са съвсем друга "бира" и трябва осцилоскоп.
        На развъртане на стартер при автомобилния двигател стойностите бяха 3-4в. Не знам за какви "стойности" говорите, но информацията от датчика не е причина за разлика в паленето "в студено и топло време'". Проблема трябва да се търси в "компресията",температурния датчик, състоянието на дюзите, енергията на запалителната искра,състоянието на акумулатора , стартера и т.н..

        Коментар


        • Ясен
          Ясен коментира
          Редактиране на коментар
          Температурен датчик? Те повечето ни мотористи маат с карбуратори.

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          И при тях карбураторите остават в историята.

      • #5
        Мотора е Kawasaki EL 252,карбуратор,датчика е намотка с магнит показва стойност в омове 115-125.Имам сервизно ръководство на немски с изключително лошо качество в което е дадена стойност 400-490ома.Датчика е прекалено скъп за да си правя експерименти,допускам и грешка в ръководството но трябва да съм сигурен на 100%.Разрових заръководства на други Kawasaki ,дават стойност на въпросния датчик от 115 до 500 ома,явно има причина,каква е нямам идея. Мотора пали и работи, но нито пали както трябва нито работи както трябва,веднъж пали с пипането веднъж върти докато се задави,при подаване на газ в движени има едно замисляне за кратко и тогава ускорява,нестабилни обороти на празен ход,който се променят при накланяне на мотора наляво или надясно.Не беше пален три години,съмнявах се за ниска компресия,мериха я с уред на който скалата беше наобрато от -100 до -20,показа - 70 майстора каза,че е добре но не можа да даде смислен отговор от какво може да прави номера.Карбуратора е свалян и е чистен(не с ултразвук но е чистен) уплътнения игли и ''о'' пръстени са сменени.

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Като начало сменете диагностика (майстора).

      • #6
        Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
        Мотора е Kawasaki EL 252,карбуратор,датчика е намотка с магнит показва стойност в омове 115-125.Имам сервизно ръководство на немски с изключително лошо качество в което е дадена стойност 400-490ома.Датчика е прекалено скъп за да си правя експерименти,допускам и грешка в ръководството но трябва да съм сигурен на 100%.Разрових заръководства на други Kawasaki ,дават стойност на въпросния датчик от 115 до 500 ома,явно има причина,каква е нямам идея. Мотора пали и работи, но нито пали както трябва нито работи както трябва,веднъж пали с пипането веднъж върти докато се задави,при подаване на газ в движени има едно замисляне за кратко и тогава ускорява,нестабилни обороти на празен ход,който се променят при накланяне на мотора наляво или надясно.Не беше пален три години,съмнявах се за ниска компресия,мериха я с уред на който скалата беше наобрато от -100 до -20,показа - 70 майстора каза,че е добре но не можа да даде смислен отговор от какво може да прави номера.Карбуратора е свалян и е чистен(не с ултразвук но е чистен) уплътнения игли и ''о'' пръстени са сменени.
        Дай първо да уточним точния модел и година на мотора , че се получава объркване и в тая и в предишната теми.. Няколко снимки ще са достатъчни. Датчиците са различни в зависимост дали двигателя има или няма маховик. Стойността според мен е различна в зависимост от положението на датчика спрямо маховика. Датчик никога не ми е създавал проблеми. При накланяне на мотора е нормално да се менят оборотите , защото се променя нивото на горивото в карбуратора/карбураторите/.
        Трябва да провериш всичко основно , инсталация , букси , бобина , прекъсвач на пачия крак /ако има/ , електроника , бутони за гасене и палене , .... Някои мотори имат прекъсвач който гаси двигателя при голям страничен наклон. Нивото в карбуратора , горивен клапан , поплаваци , основно разглобяване и почистване.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #7
          Мотора е Kawasaki EL 252 eliminator,по VIN излиза 1999г.

          Коментар


          • #8

            Коментар


            • #9
              Ето и немския талон за по-сигурно.

              Коментар


              • #10
                Двуцилиндров двигател с два карбуратора. Един датчик на маховика /ротора/ , две бобини. Първи цилиндър пали , след 180гр. пали втори цилиндър , след 540гр. пак първи , 180 втори , .... Смущения на датчика може да оказва наличието на стружки в маслото , и полепването им по маховика /ротора/. Всеки един от двата карбуратора , може да създава проблем на работата. Като начало погледни електронния модул дали е оригинален или е от правените. Запали го да поработи две-три минути , и пипни двете кривки на ауспуха за да усетиш дали са еднакво нагряти. Ако едната е по-студена , търси проблем в този цилиндър. Може да изолираш резервоара , като налееш пресен бензин в друг съд и захраниш карбураторите. Трябва да запушиш и вакуума на единия от карбураторите. От разстояние , е сложно за диагностика.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #11
                  Ок

                  Коментар


                  • #12
                    Здравейте,ако на някой му се намира сервизно ръководство за този модел,да пише.Колкото и да рових,не намерих,това което имам е за предния модел и имам съмнения,че имат разлика.Примерно в ръководството,което имам иглите на двата карбуратора са еднакви,а при мен на карбураторите едната е по къса.Проверих в Kawasaki на околовръстното и там потвърдиха,че иглите са различни,както и различните стойности(в омове) на датчика на коляновия вал.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X