Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за карбуратор Keihin cvk 30

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за карбуратор Keihin cvk 30

    Здравейте,мотора е Kawasaki EL 252 , а карбуратора е Keihin cvk 30.Питането ми е за иглите(needle jet) които са в карбуратора отгоре и се издърпват от вакум мембраните,на двата карбуратора еднакви ли трябва да са или различни.Защото моите са с разлика 1мм по дължина и сега не знам така си е фабрично или е човъркано по карбуратора преди мен,и тези игли трябва ли да лягат плътно в жигльора(main jet) или не.Причината за разглобяването беше,че мотора не беше пален 3г.Успях да го подкарам но установих,че не винаги пали лесно студен.Веднъж запали с пипането веднъж върти доста и тогава пали.Ако някой е разглобявал такъв карбуратор и е наясно с него,моля да пише.

  • #2
    Никой ли не е виждал Kawasaki с два карбуратора?

    Коментар


    • #3
      Фабрично трябва да са еднакви. Но след изминаването на хиляди километри , бутала , цилиндри , клапани , валове , ..... , се износват различно , и съответно се променя компресията , която става различна в двата цилиндъра. И най-вероятно за да се нагласи горивната смес в цилиндрите , иглите са подменени.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        Фабрично се оказа,че иглите са различни за двата карбуратора.Остава въпроса коя е лява и коя дясна.Пиша го в случай,че някой изпадне в същата ситуация и почне да сменя бутала,клапани и т.н.

        Коментар


        • #5
          Трябва да има нещо различно в всмукването на двата цилиндъра за да са различни иглите. Може би към единия е вързана вакуум помпа.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            Най-вероятно сте прав,вакуум помпата е закачена на левия карбуратор като се седи на мотора,на десния се намира врътката за вдигане и намаляне на оборотите и от там влиза бензина и отива по тръбичка към десния.Ако е прието този в който влиза маркуча за бензина да е основен,а другия за допълнителен то по дългата игла къде трябва да e?Явно при по късата игла смуче повече гориво,а при по-дългата по-малко.

            Коментар


            • #7
              Това трябва да е двуцилиндров двигател , с два карбуратора , по един за всеки цилиндър , няма основен , няма спомагателен. Разлика в карбураторите/жигльори , игли/ може да има при проблем с горивната смес на даден цилиндър , или ако е свързана вакуум горивна помпа към единия цилиндър. Основен и спомагателен карбуратор/сдвоен карбуратор/ се среща при едноцилиндрови двигатели.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X