Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CRF250

    Здравейте колеги, нов съм във форума затова не знам дали питам на правилното място, но наскоро си купих CRF250 и още с взимането трудно палеше(интересното беше, че собственика го запали от първия път уж студен)
    Трябва да го стопля с пистолета за горещ въздух и чак тогава пали от 5-10 ритане. Също така когато го угася, почина 5 мин и съм готов да карам вече пак пали от 5-то ритане. Аз ли не мога да то ритна както трябва или има проблем с клапаните.


    Бележки
    1.Студен на малки оборотиобороти ​​​​​
    2.Сменени са бутало/сегменти и съединител
    3.Манивелата има проблем със шлиците
    4.Като чели не му стига компресията


  • #2
    Натегнал е клапаните.
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • ValentinKolencov
      ValentinKolencov коментира
      Редактиране на коментар
      А по какъв начин да ги отхлабя ако мога да се изразя така

  • #3
    Просто ги регулирай.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #4
      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B5%D0%BD%D0%B8

      Тук би трябвало да намериш отговора на много от въпросите ,които си задаваш!
      Поздрави!

      Коментар


      • #5
        Ако студен трудно пали заради липса на луфт при клапаните , то ми е чудно как пали и работи като е загрял. Напълно е възможно новия собственик да не знае как да го пали , в грешния такт може и цял ден да рита на манивелата. Най-добре ще е , ако мотора се закара при доверен човек , който да го прегледа , замери компресията , да го обслужи и направи нужните настройки , да сложи правилната свещ. Аз лично препоръчвам преди палене , подгряването с горещ въздух при много ниски температури.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #6
          Клапаните ги проверете и ако има нужда ги регулирайте, но проблема идва от манивелата. На тези хонди хода е къс и манивелата като не е наред и става още по къс. С две думи получаваш само една възможност за палене при по къс ход. Иначе натискаш манивелата докато не чуеш щракването от декомпресора, отпускаш да се върне макс. нагоре и тогава риташ рязко.
          EXC TPI 2019

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X