Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво масло е нужно за КТМ SX450?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

    Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
    Kакво означава "квичи"?!
    Означава че при потегляне прескърцва съединителя и звука е подобен на квичене. На моя КТМ 525XC - ATV, това си беше от самото начало до самия край когато го продадох. Свалих съединителя и установих че "квиченето" идва от стърженето на последния и първия диск от касетата в самия корпус на касетата. Първия и последния диск са метални и те директно се трият в корубата. От там се получават и много стърготини и има доста сериозно износване, затова и маслото на този модел става доста тъмно още от първото каране. Интересното е че дори и да има износване - върви!!! и то без проблем!!! Колкото до маслото, почети всяко масло е хубаво стига да се сменя навреме!

    Коментар


    • #17
      До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

      Първоначално публикуван от K20ILIEV Преглед на мнение
      значи на бел рей тъмбър е модела за четиритактови кросови мотори, обаче за съединителя незнам дали щел го оправи.Аз карам мотокрос и от опит знам че това масло има най-добро смазване на двигателя, засега на българския пазар това е най-доброто !!!
      Ще си търся такова, но дай някакви спецификации.
      А как разбрахте, че е най-добро за смазването на двг?
      Той /Двигателя/ ли ви сподели?
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #18
        До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

        Разбрал е по метода ЕЖМ - една жена ми каза. Бел Рей е много добро масло. Но от там до твърдения "най-доброто в момента в България" има известна стъпка която никой сериозен продавач на масло няма да направи ако уважава клиента си и стоката си. И никой възторжен клиент на дадена марка не трябва да прави смешни твърдения. Не за друго, ами става смешен.

        Масло се купува според нуждите и наличностите. Понякога най-доброто масло просто го няма в твоя магазин, а доставката му с куриер не си струва парите спрямо следващото най-добро масло, което е налично в магазина.
        Не ме карайте да вадя историйки от вътрешните бюлетини на Максима примерно. Да няма изненадани после, какви неща минават през главата на истинското добро масло. Сигурен съм че и Бел Рей могат да свидетелстват с такива историйки, както и всяка марка добро масло.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          ...
          А как разбрахте, че е най-добро за смазването на двг?
          ...
          Всъщност, оказва се, че смазването на двигателя е само един от параметрите, по които се съди дали дадено масло за четиритактови мотоциклети е "най - добро" или напротив - смазването на трансмисията, запазването от корозия, устойчивостта на окисляване, разпенването, пораженията върху съединителя за все неща, които имат огромно значение при мотоциклетите.

          Преди години не можах да науча един от моторите си да работи с продукти на една прехвалена марка на нашия пазар - тогава толкова беше модерна, толкова се беше набила в кратуните ни, че смятахме, че едва ли не ще ни гръмнат двигателите, ако не караме с нея.

          Да де, ама с един вид масло на марката двигателя работеше спокойно, плавно, но трансмисията - не. С друг вид трансмисията проработваше спокойно и плавно, но двигателя ставаше шумен, втвърдяваше работата си, но аз все пробвах и пробвах ... След няколко проби и изхвърлени дебели пари в канала спрях да вярвам на маркетинга. Започнах да експериментирам, като сменях марки и видове масла, разпитвах колеги, четях ревюта и данни от сравнителни тестове, докато най - накрая, преди 3-4 години попаднах на Херес и там научих за една твърде непопулярна за България марка смазочни продукти. Оттогава си карам всичките МПС-та с нея - мотоциклети със спортни водноохладени V2, въздушноохладени биг-туинове, 4-цилиндрови редови въздушно и водноохладени, бензинови и дизелови автомобили - прекрасни лични впечатления от над 200 000 км. Като добавим, че цената му няма нищо общо с "марковите" продукти, предлагани на нашия пазар, не намирам никаква причина да го сменям

          Коментар


          • #20
            До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

            Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
            Всъщност, оказва се, че смазването на двигателя е само един от параметрите, по които се съди дали дадено масло за четиритактови мотоциклети е "най - добро" или напротив - смазването на трансмисията, запазването от корозия, устойчивостта на окисляване, разпенването, пораженията върху съединителя за все неща, които имат огромно значение при мотоциклетите.

            Преди години не можах да науча един от моторите си да работи с продукти на една прехвалена марка на нашия пазар - тогава толкова беше модерна, толкова се беше набила в кратуните ни, че смятахме, че едва ли не ще ни гръмнат двигателите, ако не караме с нея.

            Да де, ама с един вид масло на марката двигателя работеше спокойно, плавно, но трансмисията - не. С друг вид трансмисията проработваше спокойно и плавно, но двигателя ставаше шумен, втвърдяваше работата си, но аз все пробвах и пробвах ... След няколко проби и изхвърлени дебели пари в канала спрях да вярвам на маркетинга. Започнах да експериментирам, като сменях марки и видове масла, разпитвах колеги, четях ревюта и данни от сравнителни тестове, докато най - накрая, преди 3-4 години попаднах на Херес и там научих за една твърде непопулярна за България марка смазочни продукти. Оттогава си карам всичките МПС-та с нея - мотоциклети със спортни водноохладени V2, въздушноохладени биг-туинове, 4-цилиндрови редови въздушно и водноохладени, бензинови и дизелови автомобили - прекрасни лични впечатления от над 200 000 км. Като добавим, че цената му няма нищо общо с "марковите" продукти, предлагани на нашия пазар, не намирам никаква причина да го сменям
            И маслото се казва?

            Коментар


            • #21
              До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

              Атв-то е новозакупено и квичи от първото палене до сега. В резервоара още не беше наливан бензин, т.е. аз го сефтосах. Казаха ми, че след като сменя първото масло с което фабрично е зареден КТМ щял да спре да квичи. Но .... пак си квичи. Двигателя не е тормозен, още не съм се окопавал, буксувал, псувал. Квичи при потегляне по наклон, т.е. при по-голям товар.
              по принцип при сглобяването на новите двигатели използват паста молибденов дисулфид с която мацват детайлите в критичните на триене места за да не задерат преди да се напаснат..най вече по трансмисията /зъбчатките и валовете на скоростите/ и за това някои издания препоръчват с първото масло изобщо да не се кара ами да го припалиш на място малко двигателя и след това да го източиш и смениш..така съединителя издържал повече инак се "набивал" с молибденов дисулфид и се скапва по бързо..това е според тестовете на едни от най популярните в света мотоциклетни издания

              ..от друга страна ..явно обаче проблема тук е друг

              Свалих съединителя и установих че "квиченето" идва от стърженето на последния и първия диск от касетата в самия корпус на касетата. Първия и последния диск са метални и те директно се трият в корубата. От там се получават и много стърготини и има доста сериозно износване, затова и маслото на този модел става доста тъмно още от първото каране.
              ... това ми се струва странно..да не е объркато от завода-по принцип не се започва и не се завършва с метален диск а с феродов такъв пробвайте да ги преподредите-започнете с феродов и завършете с такъв..както си е по принцип и вижте как ще е положението

              ..инак и на моя ктм "квичи" съединителя..само че не винаги а само когато излизам от завой например на по висока предавка и го припомпвам на пълна газ..и то не от първия път а доста пъти трябва да стане това едно след друго и да е яко загрял/прегрял/съединителя ..също и след много продължителни качвания едно след друго на големи баири където пак злоупотребявам със съединителителя по някое време изквичава .. струва ми се че това става като прегрее съединителя и започне да "пържи" маслото което го охлажда и може би масленият филм на моменти се изпарява от дисковете или да го кажем става критично слаб и те работят на границата на сухото триене

              Коментар


              • #22
                До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                При мен има подобен шум ,но само когато тръгвам на доста стръмно на втора.Така съеденителя се натоварва повече и си шуми.Звука е по точно скърцащ.

                Коментар


                • #23
                  До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                  В обобщение да напиша за звука: според някои може да е скърцащ, според мене-квичи, но се получава при всяко тръгване с повече газ и по-голямо натоварване. От КТМ ми казаха, че е нормално и след смяна на масло ще изчезне, КТМ гаранция не дават и освен това като вървял-не било дефект.
                  Наистина съединителя, ако не ме дразнят грозните звуци си работи перфектно.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    В обобщение да напиша за звука: според някои може да е скърцащ, според мене-квичи, но се получава при всяко тръгване с повече газ и по-голямо натоварване. От КТМ ми казаха, че е нормално и след смяна на масло ще изчезне, КТМ гаранция не дават и освен това като вървял-не било дефект.
                    Наистина съединителя, ако не ме дразнят грозните звуци си работи перфектно.
                    Сложи си по шумен ауспух и звукът от съединителят ще изчезне..

                    Коментар


                    • #25
                      До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      В обобщение да напиша за звука: според някои може да е скърцащ, според мене-квичи, но се получава при всяко тръгване с повече газ и по-голямо натоварване. От КТМ ми казаха, че е нормално и след смяна на масло ще изчезне, КТМ гаранция не дават и освен това като вървял-не било дефект.
                      Наистина съединителя, ако не ме дразнят грозните звуци си работи перфектно.
                      Не мога да разбера как КТМ не дават гаранция или поне техен сервиз трябва да го погледнат най-малкото.

                      А и сега е момента тук да те питам, мисля че и на другите ще им е интересно как реши да си купиш най-ново създаденото АТВ на пазара? Защо не си вземи Ямаха или Кавазаки или Сузуки или Хонда?

                      А за съединителя може да звъннеш на Митака от Троян може той да го погледне, все пак е в час с КТМ-ите и в Троян има поне 5 бр.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                        Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                        1. Не мога да разбера как КТМ не дават гаранция или поне техен сервиз трябва да го погледнат най-малкото.

                        2. А и сега е момента тук да те питам, мисля че и на другите ще им е интересно как реши да си купиш най-ново създаденото АТВ на пазара? Защо не си вземи Ямаха или Кавазаки или Сузуки или Хонда?

                        3. А за съединителя може да звъннеш на Митака от Троян може той да го погледне, все пак е в час с КТМ-ите и в Троян има поне 5 бр.
                        Да отговоря по точки:

                        1. Не, не дават и аз бях много очуден, но поне в Бг е така. Нека колегите, които продават КТМ официално да се изкажат по въпроса.

                        2. Обяснил съм защо в темата: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...FF%F5%ED%E5%F8
                        компромис, най-вече заради задна ск.

                        3. Когато ходим на "SNOW ATV Challenge" 12-13 ДЕКЕМВРИ
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=73597
                        ще гледам да го посетя, да го види и се изкаже по този и други въпроси.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                          1. Не, не дават и аз бях много очуден, но поне в Бг е така. Нека колегите, които продават КТМ официално да се изкажат по въпроса.

                          С КТМ можеби имам най-много стаж от всички тук ,Вальо нещо е отнесен последно време и не ми е казал нищо ,защото по-принцип обслужвам гаранционните мотори на КТМ (имат си гаранция всички ).
                          Казвам се Жоро Пашов и съм професионален механик ,занимавам се предимно със състезателни мотоциклети и тяхната подготовка.

                          ако има нещо което искаш да знаеш моля пиши ми лично

                          Коментар


                          • #28
                            До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                            В Щатите ктм отказва всякакви гаранционни мероприятия когато става въпрос за дискове по съединителя.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #29
                              До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                              при АТВ KTM525 Десо го е описал много ясно освем ако в завода им са само олигофрени и си редат дисковете как им дойде, всичките квичат който съм питал досега и имат тоя модел, не винаги и със времето намалява. Относно гаранцията ЙОК това ми беше казано от Валю като си го вземах от него, освем ако не покаже сериозен дефект първия месец, но допускам че и в завода на КТМ си работят олигофрени и то инженери, пояснявам в сервизните мануали на БЕТА, КТМ и Поларис Аутлол които ползват еднакви двигатели захващането на едната маслена помпа е дадено по различен начин, при единия начин изпада щифта който държи ексцентрика и циркулацията на маслото отива на кино при мен е късмет че при смяна на маслото се беше залепил за магнитната пробка а масло сменям през 4-5 карания.

                              п.п. Иначе аз лично мога да кажа от кое масло не съм доволен, и то е Мотул дабъл естер 15w50, през три месеца сменях феродови дискове с него откак го смених нямам ядове и сменени дискове.
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Какво масло е нужно за КТМ SX450?

                                Първоначално публикуван от ЖОРО ПАШОВ Преглед на мнение
                                1. Не, не дават и аз бях много очуден, но поне в Бг е така. Нека колегите, които продават КТМ официално да се изкажат по въпроса.

                                С КТМ можеби имам най-много стаж от всички тук ,Вальо нещо е отнесен последно време и не ми е казал нищо ,защото по-принцип обслужвам гаранционните мотори на КТМ (имат си гаранция всички ).
                                Казвам се Жоро Пашов и съм професионален механик ,занимавам се предимно със състезателни мотоциклети и тяхната подготовка.

                                ако има нещо което искаш да знаеш моля пиши ми лично
                                Ще пиша тук, за да сме си полезни един на друг.
                                Точно Вальо ми каза, че гаранция нЕЕЕма. Ако има гаранция какъв е срока и какво покрива?
                                Въпроса ми е с какво масло съединителя няма да квичи, на колко часа да го сменям, нормално ли е да губи по малко масло?
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X