Здравейте колеги!Решил съм да си купувам мотор и се спрях на този модел.До сега имах ктм 525ехс 2003г.Но реших да го продавам понеже искам по нов модел пак същата марка.Интересуваме този модел към който съм се насочил какви плюсове и минуси има?Има ли проблем с охлаждането (прегряване) както при старите модели и кои са му слабите места?Или да си търся Yamaha wr 450 2009г?Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за Ктм ехс 530 2010г
Свий
X
-
Не съм чул да има,последно като купувах по-голямо тяло и импельр за модела до 2007ма се продаваха само за тия модели,нямаше за 2008 и по-нови,май и оста на помпата не е толкова тегава за смяна като на добрия стар мотор до 2008ма
Това,зе не съм чул обаче нищо не значи,аз съм абсолютен новобранец в това,седи така някой знаещ да се включи. От мен един съвет обаче - щом до сега си го гризал с КТМ и си ОК с тия то не сменяй марката,вземи си пак КТМTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
-
И аз новобранец, ама само да попитам- твоя КТМ си е с FSR двигател? И прегрява?
Аз, брат ми и още 3ма приятели имаме КТМ EXC /450, 525.../, и нито един не прегрява в жегата. Обаче като го купих и му сложих вентилатор, оригиналния беше нещо от сорта на $150.00. Цял ден в жегата /последното каране беше в Долината на Смъртта/ и не прегрява.
Мойта моторетка е 2007 година, за следващия модел съм чувал лт няколко човека, че били по-трудни за нагласяне на клапани. Тук FSR двигателите ги харесват и държат цени.
Успех с намирането на нова моторетка!
Коментар
-
моя беше модел ехс 525 2003г и е без перка за охлаждане фабрично при каране по пътеки стигаше до 125С' което ми се струва много и хем карам с антифриз на мотул който кипва на 135 С'.Имам също капачка на радиатора с която следя градусите на мотора.
Коментар
-
Мотора продаден, ама може да е от полза ня някой друг- KTM 450 EXC 2007, 2006, KTM EXC 525 2007 /за тия знам, защото ги имаме в гаража, може и за други да е така/ си имат оригинално букса за вентилатор. Вентилатора се монтира на десния радиатор, температурния датчик се монтира от долу на радиатора /има си специална тапа, маха се и се завива датчика/. Ако не е отигиналния комплект на КТМ, има такива с температурни датчици които се завират между ламелите на радиатора.
И моя фабрично нямаше перка, ама като знам, че съм новобранец и няма да се юркам бързо, му сложих перка на КТМ- сега на 40 градуса жега в пустинята, мога да си пърпоря на 1ва бавничко в дълбок пясък, никакво загряване.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар