Здравейте,
мъча се с хондата от заглавието. Преседи ли известно време да изстине и няма палене, започва едно ритане до като хвърля водата. Веднъж обаче запалили и да поработи минута и вече пали от първото ритане. На бутане пали веднага, но в първия момент глъхне и след това се оправя.
Мотора е след сменено бутало и клапани, сменени са точно заради трудното палене и проблема си е останал.
Смених свещта защото старата не подаваше добре искрата, направих реглаж на всмукателните клапаните защото бяха натегнати (0.05) беше хлабината. Почистих цялото тротъл боди защото беше прилично мръсно и регулирах ТПС да бъде на 500mv когато е върната газта. Инжектора също го почистих като първо го продухах обратно на посоката на впръскване и след това по посока на впръскване.
Помпата я проверих както я дават по менуал, при 12V за 10сек. изхвърли 200мл дават и мин 150мл. Дават и налягането да е 3.5 bar но при първото включване вдигна 2.8 и след още няколко включвания започна да вдига 3 bar. Оставих я под налягане да видя дали ще го задържи и от 3 падна до 2 bar за няколко секунди. Няколко пъти я разтоварвах до 0 и след това до колкото може да вдигне и след няколко опита започна да вдига над 3 bar и я оставих под налягане да видя дали ще го задържи. Над час остана на 3 бара и след това за около час спадна на 2.8 bar.
Според мен помпата е тръгнала и когато преседи мотора по някаква причина пада налягането. След това докато дигне налягане се започва с ритането и така някъде към 50-ритания започва да припалва и след още десетина ритания запалва.
Утре мисля да захраня помпата с акумулатор за да подкачи принудително и тогава да видя как ще запали, ако запали е ясно, че проблема е от загубата на налягане.
Сега питането е от къде се губи налягането. Един вариант е от инжектора да не затваря добре а другия вариант е към резервоара, но там не ми е ясно дали помпата държи налягането или има нещо друго.
П.С не ми се разглобяват бързите връзки за да закача там манометъра и да проверя дали мотора държи налягане и какво е когато не иска да запали и когато запали, но в крайна сметка ще ги разкача за да видя какво става.
мъча се с хондата от заглавието. Преседи ли известно време да изстине и няма палене, започва едно ритане до като хвърля водата. Веднъж обаче запалили и да поработи минута и вече пали от първото ритане. На бутане пали веднага, но в първия момент глъхне и след това се оправя.
Мотора е след сменено бутало и клапани, сменени са точно заради трудното палене и проблема си е останал.
Смених свещта защото старата не подаваше добре искрата, направих реглаж на всмукателните клапаните защото бяха натегнати (0.05) беше хлабината. Почистих цялото тротъл боди защото беше прилично мръсно и регулирах ТПС да бъде на 500mv когато е върната газта. Инжектора също го почистих като първо го продухах обратно на посоката на впръскване и след това по посока на впръскване.
Помпата я проверих както я дават по менуал, при 12V за 10сек. изхвърли 200мл дават и мин 150мл. Дават и налягането да е 3.5 bar но при първото включване вдигна 2.8 и след още няколко включвания започна да вдига 3 bar. Оставих я под налягане да видя дали ще го задържи и от 3 падна до 2 bar за няколко секунди. Няколко пъти я разтоварвах до 0 и след това до колкото може да вдигне и след няколко опита започна да вдига над 3 bar и я оставих под налягане да видя дали ще го задържи. Над час остана на 3 бара и след това за около час спадна на 2.8 bar.
Според мен помпата е тръгнала и когато преседи мотора по някаква причина пада налягането. След това докато дигне налягане се започва с ритането и така някъде към 50-ритания започва да припалва и след още десетина ритания запалва.
Утре мисля да захраня помпата с акумулатор за да подкачи принудително и тогава да видя как ще запали, ако запали е ясно, че проблема е от загубата на налягане.
Сега питането е от къде се губи налягането. Един вариант е от инжектора да не затваря добре а другия вариант е към резервоара, но там не ми е ясно дали помпата държи налягането или има нещо друго.
П.С не ми се разглобяват бързите връзки за да закача там манометъра и да проверя дали мотора държи налягане и какво е когато не иска да запали и когато запали, но в крайна сметка ще ги разкача за да видя какво става.
Коментар