Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна бендикс на Бъргман 400 куб.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна бендикс на Бъргман 400 куб.

    Тръгнах да сменям на Сузукито бендикса на стартера и ред други неща.

    Свалих капака на динамото и стигнах до ротора ,не мога да го извадя.В сервиз мануала има специална Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201018_152731.jpg Прегледи:0 Размер:404.4 КБ ID:6658477Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201018_152731.jpg Прегледи:0 Размер:404.4 КБ ID:6658479Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20201018_152731.jpg Прегледи:0 Размер:404.4 КБ ID:6658480 скоба която се завива на резбата и с винт на оста трябва да излезе.Такава скоба нямам,затова напънах с това което имам и не и не,даже спуках оста .

    Това е ротора който трябва да излезе ,зад него е бендикса.Би трябвало да е на шпонка.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201018_152800.jpg
Прегледи:423
Размер:271.0 КБ
ID:6658484

    Спуканото не би трябвало да е проблем,вала лагерува на съчмен лагер в капака ,а и вала мога да го заваря ,шлайфам и т.н Мога и да го сменя ,но не смятам че има нужда.

    Обаче ротора не излиза.Мога да подложа гайка на вала и пак да напъна със скобата,но ме е страх да не направя още поразии.Това се къпе в масло,за всеки случай напръсках със вд40 и резултат никакъв.

    Мога да го нагрея с оксижена,или пистолет за горещ въздух,но ме е страх че от вътрешната страна на шайбата има здрави магнити,а магнита при 80-90 гр.си губи магнитните свойства и незнам при изстиване дали на 100% ще върнат свойствата си?Някакви идеи как да я извадя?
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Roninn; 18-10-20, 19:01.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Тури шайба или гайка и напъвай с твойта скоба.

    Може да нагрееш - магнитите си връщат свойствата на 100% след изстиване.
    След нагряване до червено не знам дали но ти едва ли ще стигнеш до там!
    Враг усраине

    Коментар


    • #3
      Направи една тапа с център за да не повреждаш повече вала , напъни го с твоята скоба , и чукни в задната част на ротора.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        Тъй ли няма стругар край теб за 5 мин. ще ти извърти една тръба с вътрешна резба като на маховика външната, а от другата страна аз си заварих гайка М12 и направих конус на болта към нея. Вече 4-ри пъти съм свалял маховици безпроблемно.

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Те стругарите при нас са на изчезване,ако намеря,едва ли ще му е до мене ...Работещите стругари не смогват от задачи при нас.

      • #5
        Бреее, то стругар да си при вас, другият вариант е да го нагрееш с пистолетите дето са на флакон газ, като пламъкът бие там дето е резбата и шестостена, а на оста навий един парцал и го мокри да я охлажда/свива/ и няма начин да не стане с тая скоба.

        Коментар


        • #6
          Не излиза гадината,чуках,блъсках,нагрявах....тц

          В събота мотора на платформата и обиколих два три сервиза,никъде не можаха да помогнат освен в последния сервиз и човека с който почти излязохме роднини.Навихме оригинална скоба,вала започна да се цепи.

          Решихме че ще го вадим с обратен чук.Бая голям,човека в сервиза чука,блъска,не излиза.

          Хванах го аз,и след няколко удара ,се скъсаха гайките на обратния чук.Заварихме нови гайки и се ядосах още повече,добавих към 15 кг.тежест на чука и след третия удар,шайбата изскочи.

          Оказа се че чепа в шпонката се е раздробил във времето когато най-вероятно бендикса е изпуснал и съответно шайбата заклинила жестоко.

          Оказа се обаче,че оста на тоя вал храни биелния лагер.в края на оста има семеринг ,а в капака има маслена магистрала.

          Направих алуминиева втулка и я набих във вала ,взех и специално лепило.Обаче не ми хареса защото от ф6 отвор,със втулката ,падна на 3.5 мм.


          ​​​​​​Имах проблем със събирането на цепнатия вал.

          Свалих със скоба (специална на форс,още ме стяга колко пари дадох за нея)лагера и го ползвах за скоба.





          Реших че ще го заваря с аргона,настроих си машината на една плоча 50х50 см и 12 мм дебела.Опитно към 85-100 Ампера

          И отнесох половин сантиметър от края на вала
          Последно редактирано от Roninn; 03-11-20, 22:54.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #7
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:324.8 КБ
ID:6665538
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #8
              Това горе е стария лагер ,който беше за смяна.

              Малко трудно го набих,но събра вала.Фиксирах спуканото с аргона и извадих лагера.Наварих пукнатината,изградих на ново 5 мм.към края на вала.За добавъчен материал ползвах тел за високо легирани стомани.После видях много зор със разпробиването на аксиалния отвор,потроших няколко свредла,остана ми да дооформя с дремала правилно отвора ,припилих наваряваното,лагера влиза със леко усилие.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #9
                Имам нов лагер,гарнитура ,чепа за шпонката и всичко което ми трябва,тея дни ако има време,ще почна да събирам нещата.Имам още малко за дооформяне .

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201102_172215.jpg
Прегледи:335
Размер:248.3 КБ
ID:6665544
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #10
                  Това на края граничи със семеринга и да не го пиля,пак няма да пречи,но ще го оформя за да ми хареса визуално.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Това горе е стария лагер ,който беше за смяна.

                    Малко трудно го набих,но събра вала.Фиксирах спуканото с аргона и извадих лагера.Наварих пукнатината,изградих на ново 5 мм.към края на вала.За добавъчен материал ползвах тел за високо легирани стомани.После видях много зор със разпробиването на аксиалния отвор,потроших няколко свредла,остана ми да дооформя с дремала правилно отвора ,припилих наваряваното,лагера влиза със леко усилие.
                    А провери ли дали има биене на вала в тази част? Затова ти казах да направиш тапа , за да не го пукаш повече.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тапа направих,но не се наложи да се ползва.Биенето ще го меря накрая като приключа със пиленето

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X