Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не пали когато се измокри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не пали когато се измокри

    Когато го карам в дъжновно време не всеки път но понякога гасне на пътя и вече на другия ден пали. Понякога го прави и след като го измия но не всеки път☹☹ Някакви идеи какво може да де мокри и да не му позволява да работи??

  • #2
    Нито си писал какъв е мотора, нито нищо...

    Коментар


    • #3
      Мотора е китайски 125 кубиков

      Коментар


      • #4
        При подобни симптоми обикновено е нещо по веригата бобина, кабел, лула.Запали го на тъмно и виж дали нещо не е пробило(светкат искри от (примерно) кабел към маса). Не е лошо да си прегледаш конекторите по инсталацията(естествено тая част която отговаря за запалването).
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #5
          Понякога като го мъча да паля и като пусна копчето на стартера той продължава да си върти, спирам контакта от ключа още си върти докато не откача акумулатора 😂

          Коментар


          • #6
            Освен на тъмно, лесно се проверява с пръскалка (от магазина по 1 лев).
            Палиш и пръскаш по малко водна мъгла, бавно и полека. Където загасне или си промени звука, там е проблемът. Често са пукнатини по бобината.
            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • #7
              Проблем с бобината имах веднъж на ТТ600. Минавах Арабаконак като ме запука една буря, тъкмо стигнах до Камарци и мотора взе да прекъсва и след минута спря без надежди за палене. Добре че имам приятел с бус
              За другия ти проблем - въртенето на стартера - най вероятно ти залепва силовата верига на релето. Смени го че ще береш ядове с изгорял стартер после.
              Поне на китайчетата частите са евтини.

              Коментар


              • #8
                Да но когато стане така свеща си подава искра

                Коментар


                • #9
                  Има разни видове искра.
                  Може отвън да има, а вътре при високото налягане да няма.
                  Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                  Коментар


                  • #10
                    Пробвахме да го дръпнем, запали за кратко и пак изгасна и на другия ден от първия път запали

                    Коментар


                    • #11
                      Проблем при намокряне най-често създава лулата. Вадиш я , духаш в нея да избяга влагата , забърсваш я с ръкавицата , също и свещта , палиш и газ. Това беше процедурата при ЧЗ в кал и вода , при японските и КТМ , проблема го имаше само след водоструйка. С китайци нямам никакъв опит.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X