Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да вдигна конете

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да вдигна конете

    Здравейте колеги имам сузуки дрз 400 с ,някой може ли да ми каже по какъв най безболезен начин мога да му вдигна конете малко???

  • #2
    Ауспух , карбуратор , електроника , разпределителни валове , степен на сгъстяване. Преценяваш си кое е болезнено за теб и кое е болезнено за двигателя.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      Да речем карбуратор , неги разбирам много, за това питам , каква е процедурата по него ???

      Коментар


      • #4
        https://jdjetting.com/category/suzuk...cture-gallery/
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          Няма как да пипнеш едното без другото - пипаш ли карбуратора се налага да пипнеш и ауспуха,а там почва болката- тунинга на карбуратора е около 40-50 долара в части тук,ФМФ ауспух е 350 и минаваме в болезнената графа ако искаш да стане като хората и да се постигне нужния ефект.

          някой го подкарват с бормашината или флекса,но там мен ме боли сърцето като гледам.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Георги д.д.
            Георги д.д. коментира
            Редактиране на коментар
            А горе долу до какви коне може да се качи с тези 2 подмяни ???

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Около 700 долара Американска цена и става 42-3 коня,говоря с оригинални части на пазарска цена и направено кадърно.
            Ставало и с флекса според някои

        • #6
          какви са доводите за направата на ''Тунинг" на дадения мотор и на каква цена би налял 2к в него за да стане както трябва ?

          Коментар


          • #7
            Сега ще подскочиш 2 метра, но :
            Най-добрият тунинг е 1-во да се научиш да го караш.

            Предвид въпросите които задаваш техническата грамотност ти клони към 0, а това говори за малкото опит на 2 колела.

            Коментар


            • Георги д.д.
              Георги д.д. коментира
              Редактиране на коментар
              Браво откри америка , несъм запознат с нещата още но се уча, когато имам проблем с мотора си го карам на майстор , и просто питам за мнения как да го подсиля малко , а за карането повярвай ми карам си го доста добре ,щом искам да го подобря малко , хейтове неса ми нужни и прости приказки ..... благодаря на хората който ми обърнаха внимание .

          • #8
            Първо събуди заспалите и ако и те не са ти достатъчни , смени машината ......... Превод : Направи диагностика и преведи техниката в нормалното си техническо състояние . Ако и тогава не отговаря на нуждите , огледай се и се ослушай за нещо друго което ще ги задоволи ......
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • #9
              Ако се кара на мото крос писта е едно , в гората е друго , на много места в гората на подобни мотори не им достига мощност. Но тунинговането на един мотоциклет е по-скъпо от самия мотоциклет като нов. В случая най-лесно и ефективно е монтирането на механичен карбуратор с ускорителна помпа , на следващ етап и друг ауспух. Но при тази процедура , буталото трябва да се подмени с ковано , както и да се направи пълна ревизия на двигателя.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X