Един приятел си купи наскоро Доминатор, и след 3 месечно каране,което не значи, че всеки ден е каран(по 2 пъти в седмицата) или общо взето 1000-1500км мотора взе да пуши много страшно, както и да почуква от към двигателя нещо.Та взехме и го разглобихме двигателя.Първите впечатления след сваляне на главата може да добиете от следващата снимка:

А ето и от какво чукало
Биелата е износена, и имаше доста голяма хлабина между нея и буталният болт.


А ето защо пушеше мотора
, а е след основен ремонт ?

От допустимия ключ 0.02-0.05мм той беше 3мм!
Цилиндъра и буталото са в идеално състояние, само сегментите са износени или са сложени оригинални ,а не за ремонтно бутало 100.25мм,но това няма как да разберем
Ето и буталото


А ето какво се случи с биелата
След като разбрахме цената на нова биела от 250лв-520лв собственика на мотора намери майстор който разпроби биелата с много голяма точност и набиха втулка.


Момента на зацепването




Вече почти зглобен и чакащ сегменти от Mishelmoto

А ето и от какво чукало

Биелата е износена, и имаше доста голяма хлабина между нея и буталният болт.


А ето защо пушеше мотора


От допустимия ключ 0.02-0.05мм той беше 3мм!
Цилиндъра и буталото са в идеално състояние, само сегментите са износени или са сложени оригинални ,а не за ремонтно бутало 100.25мм,но това няма как да разберем

Ето и буталото


А ето какво се случи с биелата

След като разбрахме цената на нова биела от 250лв-520лв собственика на мотора намери майстор който разпроби биелата с много голяма точност и набиха втулка.


Момента на зацепването





Вече почти зглобен и чакащ сегменти от Mishelmoto


Коментар