Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с xl600r

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с xl600r

    здравеите колеги имам хонда xl600r модел 1983. имам проблем с фара. не иска да свети силно просто само се зачервява леко и до там. ако няакои му се е случвало подобно нешто моля помомощ.

  • #2
    До: проблем с xl600r

    провери звездата дане е изгоряла някоя намотка или (генератора) и така и казват на звездата.

    Коментар


    • #3
      До: проблем с xl600r

      провери също,дали всички връзки по кабелите са наред,някъде може да има нещо разхлабено или кабел за смяна,все пак мотора е доста стар.навремето с едо ЧЗ имах такъв проблем,смених кабелите и калайдисах накрайниците им и фара грейна.успех

      Коментар


      • #4
        До: проблем с xl600r

        мерси много. ще опитам. значи купих акумолатор фарат светна.но само за 1 ден,докато не се изтощи акумолатора значи генетатора зарежда както трябва 13.2v. а какво го изтощи не знам

        Коментар


        • #5
          До: проблем с xl600r

          Напръскаи с контактен спрей всички клеми.

          Коментар


          • #6
            До: проблем с xl600r

            Ако модела действително е R - само с манивела, фара и запалването нямат нищо общо с акумулатора. Фара се захванва от отделна намотка на динамото през регулатор на напрежение.
            Акумулатора захранва всички останали консуматори.
            Запалването също е независимо.

            Коментар


            • #7
              До: проблем с xl600r

              значи ключат за фарат първо ми направи проблема беше се износел и нямаше xубава вразка. и аз го маxнаx. сложиx обекновен с 2 степени on-off. всичко светна до 1 седмица и краи. незнам само имаше един кабел които беше сварзан кам оригиналниа ключ.незнам за какво е служел тои проследиxго излиза от няакакво реле AC REGULATOR.какво означава и за какво служе.

              Коментар


              • #8
                До: проблем с xl600r

                Aми АС регулатора- е пеле регулатор което ти поддържа напрежението едно и също! Незнам какви може да са опследствията от твоята намеса. Може да ти е изгорял бушон или крушка а може и да си светнал бобината за фара на звездата.
                KAWASAKI Let the good times roll

                Коментар


                • #9
                  До: проблем с xl600r

                  разбраx те колега какво е ac regolator мерси. но на моя мотор има един бошон за акумолатора, а крушките са здрави.каде да го сваржа този ac. reg.. някои ако разбира повече от токове да ми

                  Коментар


                  • #10
                    До: проблем с xl600r

                    Първоначално публикуван от BRANKO86 Преглед на мнение
                    значи ключат за фарат първо ми направи проблема беше се износел и нямаше xубава вразка. и аз го маxнаx. сложиx обекновен с 2 степени on-off. всичко светна до 1 седмица и краи. незнам само имаше един кабел които беше сварзан кам оригиналниа ключ.незнам за какво е служел тои проследиxго излиза от няакакво реле AC REGULATOR.какво означава и за какво служе.
                    По принцип фаровете минават през реле за да не се натоварват веригите (казано просто). Пусковият момент на фара както на клаксон и стартер са много големи, затова се използват релета. Ти си го "премахнал" и си включил фара директно с което си натоварил веригата и някъде ти е "изгоряло", като най вероятно е ключа, който си сложил. Смени ключа с по големи "А" параметри и си свържи веригата към релето. Работата на релето с прости думи е: Две вериги (кръга). Първата е "+" -> ключ за фара -> реле -> "маса", Бтората е "+" -> реле (задейства се след като е задействана верига първа) -> ФАР -> "маса". За да ти свети фара както го описваш, значи нямаш добра "маса" и той взима масата през дългите светлини. Виж дали ти свтят двете жички или само едната.

                    AC Regulator служи за да ти контролира зареждането на акумулатора. То може да е комбинирано с друго реле (като това за фара), просто да използват една и съща верига. Ако си го изключил може или да ти е отишъл акумолатора (моли се да е това) или да си изгорил диодите на алтернатора. Алтернатора ти получава сигнал (в случая фалшив), че акумолаторът не е зареден и алтернаторът подава максимално ток за зареждане, което води до изгаряне на диодите.
                    Последно редактирано от spotbeam; 19-06-09, 06:14.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X