Здравейте колеги,проблемът ми е следния:
Беше ми изгоряла електрониката на моторетката,която всъщност е Рама на Доминатор с двигател ХР,оправих я при Боби от Дървеница и така там работеше добре,когато се прибрах заредих акумулатора и запалих мотора и не искаше да се изрязва,давеше се,смених лулата на свеща и пак същия проблем,смених свещта,измих карбуратора,въздушния филтер също и пак така,преди да сменя свещта се изрязваше във високите,а в ниските го давеше,сега пак го дави,но понякога и във високи обороти също го дави,а моторът държи много странно високи обороти и когато тръгна да ритна на манивела да запали,почти винаги е задавен и трябва да го наклоня да изтече малко бензин от карбуратора и тогава пали,но не иска да се реже,само понякога,дали е възможно да е от свеща или трябва някаква настройка на карбуратора,да не би да пуска повече бензин и да не му достига въздух,или пък от електрониката да е пак,но мисля че там се изрязваше Какво ше кажете колеги,какво да правя Благодаря ви предварително
Беше ми изгоряла електрониката на моторетката,която всъщност е Рама на Доминатор с двигател ХР,оправих я при Боби от Дървеница и така там работеше добре,когато се прибрах заредих акумулатора и запалих мотора и не искаше да се изрязва,давеше се,смених лулата на свеща и пак същия проблем,смених свещта,измих карбуратора,въздушния филтер също и пак така,преди да сменя свещта се изрязваше във високите,а в ниските го давеше,сега пак го дави,но понякога и във високи обороти също го дави,а моторът държи много странно високи обороти и когато тръгна да ритна на манивела да запали,почти винаги е задавен и трябва да го наклоня да изтече малко бензин от карбуратора и тогава пали,но не иска да се реже,само понякога,дали е възможно да е от свеща или трябва някаква настройка на карбуратора,да не би да пуска повече бензин и да не му достига въздух,или пък от електрониката да е пак,но мисля че там се изрязваше Какво ше кажете колеги,какво да правя Благодаря ви предварително
Коментар