Мерси педварително на отговорилите
.Та значи аз съм от София но мотора ми е близо до Троян във вилата.Купих го преди три седмици като имам навъртяни около 300км. първите 2-3дена мотора като студен палеше от 3-4път топъл без проблем и след това започна да се влошава като сега с манивела няма палене евентуално веднъш на ден ако е в настроение а на бутане само като го пипна и пали
.Изпрах и напръсках въздушния филтър сложих нова свещ почистих карбуратора закарах го на маистор които мислеше че са клапани и отвори двигателя и там всичо наред.Говорих с познати с подобни модели и казаха електроника обаче понякога пали от манивела та маи не е и тя та моля помагаите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с паленето на Yamaha WR 400
Свий
X
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
Електронното запалване пък най лесно се проверява(стига да имаш приател с същия мотор)
Откачаш го от буксите и го заменяш с същото работещо и готово. Ако е там проблема търсиш ново ако ли не може и да си отървал кожата и да е нещо просто.KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
Благодаря за отговора но нямам познати с wr а само с yzf иначе веднага щях да го пробвам. Говорих с един пич от Троян които имал уред за измерване на напрежението по кабелите та си извадих менюал за модела и като си ходя натам ще го закарам за да замерим електроното.Като разбера какво е ще пиша зада може и на други колеги да им е от полза
.А през това време ако на някои е имал същия проблем моля да сподели.Поздрави.
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
Не съм сигурен но съм останал с впечатлението, че ВР-а и УЗ-та са с еднакви електрнонни блокове на запалването. Примерно ако си чувал за магическото кабелче на вр-а което като се прекъсне електрониката минава в спортен режим тоест на УЗ. Не съм сигурен де, нека по-запознатите с 2та модела да помогнат.
А за замерването, примерно на моето кавазаки в менюала пише, че няма начин да се замери дали работи електронното и единствения начин за проверка е тест с здраво такова.KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
И не можа мойто..Първоначално публикуван от ulkataa Преглед на мнениеИма начин , но този който го прави трябва да разбира от това
Например боби от дървеница замери мойто
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
За първи път чувам за това кабелче и сега ще се поинтересувам повече. А ако пича от Троян не може да го замери, ще го докарам в София, за да намеря някой колега с такова и да ги сменим за проба. А забравих да кажа още нещо - моторът на място работи доста неравномерно. Примерно в един момент държи перфектни обороти и изведнъж ги вдига, а после вземе, та угасне. Аспухът му е някакъв измислен като от пистарка и е доста по-отворен от оригиналния и не знам дали от него може да има такова значение.Последно редактирано от viki terzieva; 01-02-10, 16:19.
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
Митака отказа ли ти в Троян или няма мерак и времеПървоначално публикуван от edi82 Преглед на мнениеКолеги по всяка вероятност в Троян няма да могат да оправят проблема та ако може някои да ми препоръча сервиз във София които е проверен.
Ако нямаш по-близЪк вариант, да ти дам номера на Петко от Карлово. Той има доста резервни части и след 2 дни си идва от Англия. Може да пробвате, докато решите проблема.
Последно редактирано от viki terzieva; 01-02-10, 16:18.
Коментар
-
До: Проблем с паленето на WR400 1999г.
ок,0886 148746-Петко тодоров.Кажи му Денчо ми даде номера ти.Товариш WR-а на бус и така.Аз така открих проблемен комутатор.Успех колегаПървоначално публикуван от edi82 Преглед на мнениеОстави ми номера на Петко ще му звънна и ако има резервни части наи-лесно ще разберем какъв е проблема.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар