Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХТ600 ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХТ600 ремонт

    Здравейте, надявам се приемате нови съмишленици. Миналата година слезнах от писта и тази се качих на ХТ600. Всичко добре, но ми тече масло от капачката на главата. Та искам да попитам, дали някой има представа от къде да си9 взема нова гарнитура и болтовете, защото половината им е смазана резбата или да побългарявам както намеря за добре с клингеритена гарнитура и с болтове същия размер? ХТ-то е 85-та година.
    Предварително мерси.
    Извинявам се ако темата се повтаря, просто не можах да открия точен отговор нийде.

  • #2
    До: ХТ600 ремонт

    Какво наричаш "капачка на главата"?
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #3
      До: ХТ600 ремонт

      На капака няма гарнитура,а и сигурно са резбите на главата а не на болтовете.

      Коментар


      • #4
        До: ХТ600 ремонт

        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
        На капака няма гарнитура,а и сигурно са резбите на главата а не на болтовете.
        Ако наистина става дума за капака на клапаните,да Асен е прав-няма гарнитура и не само това ами е вредно да се слага-в капака на клапаните са горните пети на разпределителния вал.Ако се сложи гарнитура(дори и много тънка) се увеличава хлабината между шийките на вала и лагерите и в най-добрия случай ще започне да тропа вала,а в най-лошия ще се наруши мазането и вала ще завлече.За да не тече се маже със съвсем тънък слой силикон-по принцип главата и капака са шлайфани и напаснати по между си , но почти винаги капака е крив и тече масло.
        Много често срещан проблем е да са изпокъсани резбите на главата(и не само-внимавай при затягането на винт в алуминий-резбата се къса много лесно).Каквото и да правиш , нямаш шанс да спреш течовете-повяврай ми пробвал съм.Единственото решение е да се възстановят резбите-или с пружини или с преминаване към по-голям диаметър(където е възможно).Стои вариант и със заменянето на винтовете с шпилки , но за целта трябва да свалиш двигателя-иначе не може да се сложи капака.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #5
          До: ХТ600 ремонт

          Дам след мъчене от следобяда до сега разгадах някои работи. Като за начало искам да кажа евала на човека дето ми го продаде, здрав мотор да не види.
          Второ открих и че блока не е затегнат за скоростите, а и капачката на клапаните е спукана. Абе общо взето много е на зле. И най-интересното е, че не резбите в алуминия са прецакани, а болтовете. Единия от горе на всичкото беше лепен и развиването беще ужас. Така, реших да извадя двигателя, да го измия да му сменя всичките болтове, щото един с един няма, ше подхождам по размер и това е, ясно е, че друг начин няма.
          Обаче след като развих двигателя абсолютно от всякъде, кучето продължава да не иска да изпадне от рамата. А както сигурно знаете, капака на клапаните не се вади, без да се махне двигателя.
          Също така искам да позапитам, амортесьори задни нови продават ли се нейде, щото ямаха ми се извиниха и ми пожелаха лек ден. Смисъл такъв има в англия, бих си го поръчал и от там, ама ако има в България защо трябва да спонсорирам изсъхналите англичани.
          И още нещо, някой ако има капаците от към стартера ( алтернатор ) и от другата страна да свирка, че мойте са лепени с течен метал, и от там тече.
          Също така искам да попитам, ако полирам капачката и основата на блока добре, което ще доведе до сваляне от размера с малко но ще има, ще има ли проблем или не? Явно е, че гарнитура няма да мога да сложа, ама поне да няма тоя мазальоч, че не смея да си сложа некви дрехи за да го карам, вече 2 панталона са в масло.
          Мерси много предварително.

          Коментар


          • #6
            До: ХТ600 ремонт

            Колега,за да извадиш двигатела,трябва да извадиш и оста на шарнира.Имам заден амортесиьор втора употреба/здрав/.

            Коментар


            • #7
              До: ХТ600 ремонт

              http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet....39648931454000
              Ето една обява където се продават части за ХТ звънни и питай за частите които са ти нужни.
              Успех!
              [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
              ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

              Коментар


              • #8
                До: ХТ600 ремонт

                И от там съм го извадил, просто, беше 11 ноща и вече бях изморен, сега ще видиме днес какво ще сътворя. За амортесьора, казвай някаква цена и искам не искам трябва да си зимам.
                Мерси много, и все пак за полирането някой да каже ще има ли проблем или не?

                Коментар


                • #9
                  До: ХТ600 ремонт

                  Такам след цял ден ремонти стигнах до там, че си скъсах нервите и загубих цял ден. Понеже никъде не намерих гарнитури за двигателя за това нещо, си купих клингерит, изрязах си гарнитурите, събрах го и брада, зъбчатката на ангренажната верига е невъзможно да бъде надяната на разпределителния щото той се е качил с 1.5мм нагоре. Клингерита е най-тънкия който намерих ( 1мм ). Айде за гарнитурите както и да е, обаче понеже съм бързак, забравих да бележа как е била зацепена веригата, та сега някой ако каже как да си я зацепа или да си нося двигателя на лекър нейде?
                  Друго май няма за сега, това ми е основната грижа.

                  Коментар


                  • #10
                    До: ХТ600 ремонт

                    Първоначално публикуван от rusnache Преглед на мнение
                    Такам след цял ден ремонти стигнах до там, че си скъсах нервите и загубих цял ден. Понеже никъде не намерих гарнитури за двигателя за това нещо, си купих клингерит, изрязах си гарнитурите, събрах го и брада, зъбчатката на ангренажната верига е невъзможно да бъде надяната на разпределителния щото той се е качил с 1.5мм нагоре. Клингерита е най-тънкия който намерих ( 1мм ). Айде за гарнитурите както и да е, обаче понеже съм бързак, забравих да бележа как е била зацепена веригата, та сега някой ако каже как да си я зацепа или да си нося двигателя на лекър нейде?
                    Друго май няма за сега, това ми е основната грижа.
                    Потърси белези (на колянов вал и на разпределителен) но във всички случаи грубо казано трябва буталото да е на горна мъртва точка а разпределителният вал да е освободил максимално клапаните (на 50% преди започване на следващата фаза.)
                    Хубавите неща се правят бавно!

                    Коментар


                    • #11
                      До: ХТ600 ремонт

                      Такаа като начало маховика на двигателя има един Тмаркер ,та товаТ го нагласяш на средата на прозорчето.След това превърташ разпределителния вал така ,че гърбиците да сочат на долу демек клапаните са затворени.На зъбното колело на вала има две срещуположни резки ,те трябва да ти дойдат успоредно на повърхноста на главата.Зацепваш го слагаш оптегача като първо отвиваш болта отзад и го прибираш до край,след това риташ няколко пъти и проверявяш дали белезите са си по местата.Готов си .Ако нещо не ти еясно питай,не е срамно.
                      Polaris Magnum 500
                      Mercedes ml320

                      Коментар


                      • #12
                        До: ХТ600 ремонт

                        Мерси много, утре ще пробвам, днес малко почивка, че си прецаках кръста на течение и не мога да се разгъна. Пък и трябва гарнитури по-тънки да търся. Стария тракторски метод с картона и грестта дали ще свърши работа?

                        Коментар


                        • #13
                          До: ХТ600 ремонт

                          Гарнитури за къде?
                          Polaris Magnum 500
                          Mercedes ml320

                          Коментар


                          • #14
                            До: ХТ600 ремонт

                            За между блока и с където е коляновия вал, и нагоре за между блока и главата, пък и тея за отстрани за капаците на статора и от другата страна и те са леле мале. Утре ще го мъча след обяда ако не вали, пък в крайна сметка може и да го занеса на някой да ми го зацепи. И така никой нищо не каза за тракторския метод с греста и картона?
                            Иво, ти къде си в Своге, аз имам братовчеди там, чичовци, стринки, лели, а селото ми е в Желен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: ХТ600 ремонт

                              Първоначално публикуван от rusnache Преглед на мнение
                              Мерси много, утре ще пробвам, днес малко почивка, че си прецаках кръста на течение и не мога да се разгъна. Пък и трябва гарнитури по-тънки да търся. Стария тракторски метод с картона и грестта дали ще свърши работа?
                              Капака на клапаните, след като се почисти и обезмасли, се уплътнява с течна гарнитура (Loctite N 510).
                              Хубавите неща се правят бавно!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X