Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой има ли обяснение за пушенето на КТМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой има ли обяснение за пушенето на КТМ

    Някой може ли да даде обяснение, защо при много голям наклон на спускане, или при по продължително стоене на мотора в легнало положение, КТМ и БЕТА 4Т. пушат като 2Т. Какъв е проблема и отстраним ли е ?

  • #2
    До: Някой има ли обяснение за пушенето на КТМ

    Първоначално публикуван от Жоро Витлиемоф Преглед на мнение
    Някой може ли да даде обяснение, защо при много голям наклон на спускане, или при по продължително стоене на мотора в легнало положение, КТМ и БЕТА 4Т. пушат като 2Т. Какъв е проблема и отстраним ли е ?
    Проблема е в отдушниците на двигателя мисля ,че влизаха директно към въздушния филтър а решението беше да се звадят от там и да се пуснат свободно но трябва да са на високо да не се напълни двигателя с вода като минеш през вода.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #3
      До: Някой има ли обяснение за пушенето на КТМ

      Ясно. Това не го броя за проблем. Нека да се маже буталото и компания. Благодаря за бързият отговор.

      Коментар


      • #4
        До: Някой има ли обяснение за пушенето на КТМ

        Първоначално публикуван от Жоро Витлиемоф Преглед на мнение
        Ясно. Това не го броя за проблем. Нека да се маже буталото и компания. Благодаря за бързият отговор.
        Може и да е проблем, макар че едва ли е голям, щото се образуват нагари като гори маслото! Някъде, в друга тема, беше коментирано това за КТМ ама не се сещам къде.
        Иначе за отдушниците дето са вкарани във филтърната кутия четох в един сайт, където се описваха разни подобрения и тунинги като за моя мотор - Ямаха XTZ660. Та там показваха едно подобрение - малко, полупрозрачно съдче (нещо като разширителното казанче на охладителната система), закачено отстрани до карбуратора. В долния край на съдинката влиза маркуча от отдушника, така че края му да е постоянно потопен в масло (около 1/3 от височината на съдинката е пълна с масло). От капачката на съдинката пък излиза друг маркуч, който отива в кутията на въздушния филтър. Получава се нещо като наргиле, т.е. картерните газове преминават през маслото в казанчето и се очистват от маслените пари, преди да продължат към кутията на въздушния филтър. В същото време, ако по някаква причина от отдушника се качи масло, то стига само до казанчето, а не до филтърната кутия! Обясняваха нещо, че с това приспособление се подобрявало качеството на горивовъздушната смес и се усещала разлика във вървежа на мотора. То и без това отдушниците се извеждат във филтърната кутия единственно с цел опазване на екологията. Пък така е хем екологично, хем се очиства горивовъздушната смес от маслени пари! Не съм го пробвал досега ама все се каня да си изработя нещо такова и да пробвам!
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X