колеги дайте савет какво може да е .днес след кратак преход 40 км се прибрах и реших да си измия мотора и забелязах че в изравнителниа съд няма грам антифриз.каде изчезна не можах да разбера от никаде няма течове.долях му антифриз обезваздошисе нормално.няма балончета в радятора мислех си да не е духнал гарнитура на главата нито пуше през ауспуха нито някакви други признаци обаче антифриза го нямаше събра около 400гр в радятора и още толкова в изравнителния съд.и сега мисля уикенда да пробвам пак ще се получи ли същия номер.забравих да кажа че мотора е yamaha wr 250 f 2002g.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Загуба на охладителна течност WR 250
Свий
X
-
До: загуба на антифриз wr 250
мерси колега ще проверя семерингата ама ако прегрее нали капачката на радятора е пред мен предполагам че щях да видя пак и като облее радятора ще се вдигне пушилка.а да те питам още нещо според теб като е на място без да работи ще тече семерингата.мисълта ми е да го проверя така на място.
Коментар
-
До: загуба на антифриз wr 250
Да би трябвало да тече.А и ако си го прегрял няма да хвърли течност през капачката на радиатора,защото преливника и води във разширителния съд а от там има маркуче което го отвежда при тези за излишното гориво "дето стърчат отдолу", така че може и да не го забележиш кога ще хвърли течноста.[IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]
Коментар
-
До: загуба на антифриз wr 250
Отвори и капачката за маслото и виж да не е станало на боза и да не ти се е покачило нивото с тези 800 гр. че има теоретична възможност и в картера да е влязло.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: загуба на антифриз wr 250
днес направих проба.бях сипал малко повече антифриз в изравнителниа и като тръгнах почна да го изхвърля но после спря.после го вкарах в гората на по насечен терен и го карах на първа и на втора да видя какво ще стане загря на 10 минута отдолу потече ама мисля че защото беше загрял.питането ми е вазможнолие или по скоро дали е нормално да загрее толкожа бързо.защото аз карам от скоро мотор с водно съвсем от скоро.свалях и свеща няма грам нагар леко тъмна абе супер си е.силно се надявам да е хвърлел водите.ще карам пък то ще си покаже.
Коментар
-
До: Загуба на охладителна течност WR 250
Явно проблема ти е в термостата. Това е първото, може и да е помпата, но по вероятно да е термостата. Когато ти загрее пипни долната тръба на радиатора и виж дали е по-хладна. Радиатора е малък и може да не усетиш разликата както при автомобилите. Явно не ти отваря вторият кръг.
Коментар
-
До: Загуба на охладителна течност WR 250
Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнениеЯвно проблема ти е в термостата. Това е първото, може и да е помпата, но по вероятно да е термостата. Когато ти загрее пипни долната тръба на радиатора и виж дали е по-хладна. Радиатора е малък и може да не усетиш разликата както при автомобилите. Явно не ти отваря вторият кръг.MG RACING
Коментар
-
До: Загуба на охладителна течност WR 250
Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнениеИ аз не знам дали има ама гадая. За да изхвърля така, значи няма движение и загрявя.
Коментар
-
До: Загуба на охладителна течност WR 250
Понеже моторите ни вдигат доста градуси, се слага винаги най-добрият антифриз. Освен това е задължително да се смесва 50:50 вода/антифриз. Ако антифриза е повече - не охлажда добре, а ако водата е повече - кипва по-рано.
Лесното кипване най-вероятно е причинено от капачката на радиатора. Тя има клапан, който трябва да отваря при 1.4 бара, ако не се лъжа. С времето обаче почва да отваря по-рано и системата не може да достигне нужното налягане, и течността ти изчезва през нея във вид на пара
Коментар
-
До: загуба на антифриз wr 250
Първоначално публикуван от koa Преглед на мнение....питането ми е вазможнолие или по скоро дали е нормално да загрее толкожа бързо.....
Според мен капачката на радиатора е малко вероятно току така да даде дефект,ако не е деформирана нещо по невнимание....но много е възможно мотора да е прегряван и да е изметнал главата ...оттам надува в охладителната система и естествено губи бързо течността....регулирай си нивото на антифриза ,покарай го нормално 40-50 км по черен път примерно (без пътеки и екстрими) и ако установиш отново загуба на течност ще се наложи отваряне
"91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар