Здравейте колеги,имам следния проблем (предполагам и много от вас).
Наскоро си взех KTM 520 EXC 2001г. и почти веднага ми направи впечатление високата температура на която работи.На последното каране се бях забил из едни кални дерета и КТМ-си хвърли водата.За да избегна подобни ситуации смятам да му инсталирам два вентилатора .Ел.инсталацията си има изведен конектор за захранване но няма за управление.Смятам да срежа един от маркучите на радиаторите (конкретно на връщащата вода към двигателя) и да сложа тройник с датчик.До тук добре но не мога да намеря из нета работната температура в какви граници е.Ако някой знае от какво може да се сложи датчик (автомобил или мотор) да казва.Също и за вентилаторите - от какво могат да се използват ,че да не се скапят след първата локва или миене с маркуча.
Другия вариант е да се пускат вентилаторите с копче, но за сега мисля да се постарая с датчика.
Моля, дайте съвет.
Поздрави от Варна
Наскоро си взех KTM 520 EXC 2001г. и почти веднага ми направи впечатление високата температура на която работи.На последното каране се бях забил из едни кални дерета и КТМ-си хвърли водата.За да избегна подобни ситуации смятам да му инсталирам два вентилатора .Ел.инсталацията си има изведен конектор за захранване но няма за управление.Смятам да срежа един от маркучите на радиаторите (конкретно на връщащата вода към двигателя) и да сложа тройник с датчик.До тук добре но не мога да намеря из нета работната температура в какви граници е.Ако някой знае от какво може да се сложи датчик (автомобил или мотор) да казва.Също и за вентилаторите - от какво могат да се използват ,че да не се скапят след първата локва или миене с маркуча.
Другия вариант е да се пускат вентилаторите с копче, но за сега мисля да се постарая с датчика.
Моля, дайте съвет.
Поздрави от Варна
Коментар