Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авто-Декомпрсор при Honda XR600r/ не пали нормално

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Авто-Декомпрсор при Honda XR600r/ не пали нормално

    Здравеите,

    тук от 2 седмици имам този XR600R..уж в началото нямах проблеми с паленето..но сега не мога да го запаля...дали ритам слабо..не знам..

    Иначе Xt350 си го паля от първия път...ама това...
    В книгата не пише нищо за декомпрсора,но е автоматичен...
    но авто-декомпресора при XR-a не е като при ХТ-тето..а е някъде натикан сигурно около разпределителния вал..

    Чува се едно кликване и тогава трябва да ритам....ритам...
    може ли защото мотора има по-широки тунинг изпускателни тръби (кривката) и да не прави достатъчно компресия...
    Имам чувстото ,че след това кликване не прави нормално компресия,а декомпресора изпуска


    Или пък може да е защото му намалих оборотите на свободна скорост миналат седмица докато беше загрял и сега го ритам по 30-40 мин ..много зле...
    Някакви съвети?
    Поздрави

  • #2
    XR-a се пали много лесно ако е ок. По възможно е да имаш проблем с клапъните, ако не са проверявани скоро.

    Иначе процедурата е следната. Натискаш с ръка(за начало) бавно манивелата за да намериш къде е компресията, тя бавно изпуска и даже се чува свистене от ауспуха после прави ено леко отпускане, като кликване аба нез звук, ако има един щракащ звук значи много силно си натискал и общо взето си задминал ГМТ (горна мъртва точка). после идва важният момент където много хора бъркат! Връщаш манивелата максимално нагоре, за да ритнеш с цял оборот на манивелата и риташ до долу.

    Вдигни си малко и оборотите!

    Как ти е въздушният филтър, да не е много мръсен?

    Коментар


    • #3
      Това е едноцилиндров четеритактов двигател и е нормално да се оставят по-големи обороти (около 1500)! Иначе немисля, че запалването има нещо общо с испускателния колектор и още повече, че той не е намален, а напротив! Ако нямаш необходимата компресия, както каза Сабин по-нагоре единствено трябва да си погледнеш клапаните! Може да нямат необходимата хлабина и да незатварят вече!
      Успех!
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #4
        Някои го вадат за да палил мотора по-лесно когато е топъл.Декомпресора де.Като загрее и аз имам понякога проблем с паленето но мн. редко.По-скоро го удавя с бензин.

        Коментар


        • #5
          Сабине и всички...мерси много за мненията...
          на мен ми бяха казали като чуя това щтракване тогава чак да ритам,а не преди него...
          Вече го паля...но само като съм прав на мотора..така и се откъсна степенката от рамата...сега е добре заварена,но не смея да се отпускам на нея и го подпирам на стена...

          Човека от когото го купих го палеше седнал...
          сега ме притесняват две неща:
          1.Има едно маркуче което излиза от двигателния блок...разклонява се на надолу и нагоре до карбуратора....та като е запален от там излиза въздух...като от компресор...нормално ли е това?
          И като дам рязко газ иссъсква...от някъде излиза въздух...но от къде??
          да не би да има някакъв механизъм ,които да изпуска част от компресията?Или
          това е нещо друго

          2.Преди не чувах,но сега чувам леки причуквания като е запален...Ще проверя клапаните


          ПОздрави
          Трябва да се стегне ,че с него ще пътувам от Германия към Варна..сложил съм му шосейни ендуро гуми,а в София съм поръчал МИтас ЕФ 05 за среден оффроад..

          Коментар


          • #6
            Може и да е нормално да ми излиза въздух от отдушника като е запален мотора...ще му измеря компресията...макар ,че това мерене сигурно зависи от колко здраво риташ манивелата :-)

            Коментар


            • #7
              Това мерене е майтап работа. Прави се Leakdown test.

              Духането от маркуча е нормално до някаква степен, особенно ако е студен. Това са газове преминаващо покрай буталото, т.е. колкото по износено ти е буталото и сегментите, толкова повече духа....

              Свистене не сам чувал на моя ХR, да не ти е скъсан маншона на карбуратора???

              2.Преди не чувах,но сега чувам леки причуквания като е запален...Ще проверя клапаните
              Ушите са ти станали по големи Ако са едни тънки звукчета по чести от запалването са клапаните. Ако е звук заедно с запалването е възможно да е бутален болт. Те XRрите май първо това прецакват....

              Коментар


              • #8
                Мерси Събине...
                МИслех че излизането на въздух може да се дължи на циркулацията на въздуха(ако има въздух там де) под буталото..
                Работата е ,че не мога да установа дали въздуха излиза когато буталото се движи нагоре или надолу...ако е когато е нагоре е от сегментите..
                АКо въздуха излиза когато буталото тръгне надолу,то избутва въздуха под буталото...така си ги предствавям нещата :-)

                А ето и един документ за автоматичната декомпресия при Хондите закачена директно за разпределителния вал(на англ.)това е за xr650r,но по принцип е това:
                http://www.xr650r.us/tech/decomp.pdf

                Как стой въпросът със high-compression буталата?
                Имам в предвид сега компресията е 9:1...какво да трябва да имам впредвид,ако искам да му сложа едно бутало с 11:1 компресия (Освен ,че трябва да сменя бензина с по-високооктанов)..
                В смисъл с такова бутало сигурно трябва да се прави нещо по разпределителен вал ..евентуално карбуатор..

                Прочетох темата "Тунинговане на двигател",но не мога да разбера ...има ли някакъв смисъл да се смени буталото с високо-компресионно без да се бутат другите модули ...

                Защото ако са зле сегментите (дано намеря къде да направя leak testa) така и така ще се отваря двигателя...

                Коментар


                • #9
                  Маркуча е отдушник на картера, т.е. движението на буталото влияе на духането.

                  Закакво ти е голямо бутало? Този мотор и с това бутало е доста рязък. Бих ти препорачал да си сложиш по хубав карбуратор със акселераторна помпа. Това е най слабото място на този мотор. Има една дупка ако отмоташ рязко газта от ниски обороти, отделно контрола е ужасен и гаста има едно неприятно задържане като си на двигателна спирачка и искаш да дадеш малко газ.

                  Отделно ако сложиш такова бутало няма да се разминеш и без маслен радиатор, защото мотора ще почне да предрява.

                  Leak down test може да се направи в моят сервиз.

                  Коментар


                  • #10
                    Ааа ма той този отдушник сега видях ,че не му е мястото там..тоест да е отворен...по-принцип трябва да влиза обратно в въздушния филтър..
                    Но при мен някои го е отворил...не знам причината все още...
                    Като духа от там си мирише на ацетон(сигурно е бензин)...
                    е да ги...много са бутали по тоз мотор,сега ще си го стягам...
                    а дали може ако сегментите изпускат повечко и в картера да се събират повече бензинови пари и после като са отивали обратно към карбуратора да е имало проблем някакъв...
                    на XT350 си влиза към филтъра...ще го отворя да видя колко силно духа...поне Ямахата знам ,че няма проблем със сегментите...

                    Коментар


                    • #11
                      Махат го от филтъра за повече мощтнос, защото замърсява въздуха дето влиза в карбуратора...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X