Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартер разглобяване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Стартер разглобяване

    Може и с акумулаторен гайковерт.
    Това е невъзможно!
    И не слушай водопроводчици щото после ще пускаш тема "търси се магнет".
    Този магнит не е познатият ни от детство,естествен(трошляк)!Тук става въпрос за сплав,способна да издържи голямото натварване,(хиляди обороти,без да се изкриви-подавани и отнемани рязко)след което се намагнитизирва с ток!

    Най-добре е да му търсиш легитимен начин за блокиране , щото сега ще го отвиеш , ама после трябва да го стегнеш с 11 кг. а там ударен гайковерт няма. Требе си динамометричен ключ и контра.
    На колкото атмосфери успееш да развиеш,на толкова завиваш!Ако искаш да е точно,вземаш стационарен болт,натягаш го с динамометричен ключ и после вдигаш постепенно налягането на пневматиката,докато леко мръдне!
    В моя случай натягахме на око с обикновен ключ и тръбен ключ за контра и от шубе сме го оставили по-хлабав!Резултата е скъсана шпонка и на ново......!
    Eвгени Филчев
    Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

    Коментар


    • #17
      До: Стартер разглобяване

      И аз първия път бях прецакал работата ама ми оживя някакси шпонката, абе малко трудно излезе ама е жива И понеже и аз на око затягам тоя път го напънах с всичка сила. Викам си егати толкова дълга резба няма да успея да я скъсам и сега всичко е точно. Друг вариан за точно затягане при не наличие на динамометричен кльч, може би ще е на рамо 1метър да окачиш 11 килограма и готово ето ти ги 110 нм. Поне така аз си мисля де.
      KAWASAKI Let the good times roll

      Коментар


      • #18
        До: Стартер разглобяване

        Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
        Това е невъзможно!
        Този магнит не е познатият ни от детство,естествен(трошляк)!Тук става въпрос за сплав,способна да издържи голямото натварване,(хиляди обороти,без да се изкриви-подавани и отнемани рязко)след което се намагнитизирва с ток!

        На колкото атмосфери успееш да развиеш,на толкова завиваш!Ако искаш да е точно,вземаш стационарен болт,натягаш го с динамометричен ключ и после вдигаш постепенно налягането на пневматиката,докато леко мръдне!
        В моя случай натягахме на око с обикновен ключ и тръбен ключ за контра и от шубе сме го оставили по-хлабав!Резултата е скъсана шпонка и на ново......!

        Дано не ми се налага да правя мотор след теб колега.

        Като как така си се изхитрил да хващаш магнет с тръбен ключ и да го натегнеш до 11 кг. без да го прецакаш просто не мога да си представя. Или точно там се скъса шпонката?

        Има акумулаторни ГАЙКОВЕРТИ /не винтоверт/ които късат болтове за джанти. Така ,че недей да твърдиш ,че е невъзможно.

        За да натегне обратно гайката с пневматичен гайковерт , същият трябва де някакъв суперпрецизен модел за който не съм чул. А по принцип се интересувам.

        Като за финал- тази работа с която се е захванал колегата , не става без специализиран инструмент /поне динамометричен ключ"/ и доста опит. Защо се опитваш да го насочиш към скапване на мотора?. Това не е балканче.

        ПП Варианта с парцаления тампон би трябвало да проработи.
        Последно редактирано от Жоро Нешев; 26-02-09, 18:49.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          До: Стартер разглобяване

          Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
          Дано не ми се налага да правя мотор след теб колега.

          Като как така си се изхитрил да хващаш магнет с тръбен ключ и да го натегнеш до 11 кг. без да го прецакаш просто не мога да си представя. Или точно там се скъса шпонката?

          Има акумулаторни ГАЙКОВЕРТИ /не винтоверт/ които късат болтове за джанти. Така ,че недей да твърдиш ,че е невъзможно.

          За да натегне обратно гайката с пневматичен гайковерт , същият трябва де някакъв суперпрецизен модел за който не съм чул. А по принцип се интересувам.

          Като за финал- тази работа с която се е захванал колегата , не става без специализиран инструмент /поне динамометричен ключ"/ и доста опит. Защо се опитваш да го насочиш към скапване на мотора?. Това не е балканче.

          ПП Варианта с парцаления тампон би трябвало да проработи.

          Съжалявам че се опитах да бъда полезен
          Но,пък се сетих защо започнах да си правя сам ремонтите,
          омръзна ми да попадам в ръцете на бездарници и професори

          Спирам да давам мнения тук,докато има подобни!!!
          Eвгени Филчев
          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

          Коментар


          • #20
            До: Стартер разглобяване

            Колеги,много изписахте,а истината е проста.Не може всеки,който прочете нещо в интернет и да си прави сам ремонти,Затова си има майстори,които след ремонта си носят отговорност.Та по темата,аз лично ги отвъртам и завъртам с гайковерт,но си трябва усет и опит,до сега не ми се е развъртал болт на магнета ,или пък късала шпонка.Какви са тези парцали водопроводни ключове незнам.То по някога и некои гайковерти се зачудват.

            Коментар


            • #21
              До: Стартер разглобяване

              Всеки монтьор има стил на работа.
              Това за "тампона"съм го научил от монтьор на "Honda".
              По принцип гледам да спазвам предписанията на производителя,
              защото той е правил тестовете и двигателят,и е написал кое е най-добре.
              Все пак не може Аз в къщи с "варията",да съм по-голям специалист
              от дузина инженери работещи ,с техника за милиони долари.

              Няма да коментирам затягания на болтове и гайки с винтоверти,
              /особено за гайката на съединителя/.
              Когато ви попадне за ремонт такъв двигател сами ще разберете за какво става въпрос.

              Коментар


              • #22
                До: Стартер разглобяване

                Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                Съжалявам че се опитах да бъда полезен
                Но,пък се сетих защо започнах да си правя сам ремонтите,
                омръзна ми да попадам в ръцете на бездарници и професори

                Спирам да давам мнения тук,докато има подобни!!!
                Не ме разбирай погрешно колега. Както виждаш аз се включих с писането , чак след като реших , че може да стане опасно да се обърка нещо също воден от желание да помогна. Ако съм те засегнал лично с нещо - не е било нарочно.

                Нека да помагаме , само когато сме 200% сигурни , че няма да бодем очи вместо да изпишем вежди.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X