Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Увличане на съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Увличане на съединител

    Жилото го регулирах и смазах, това ми беше първата работа, мисля, че писах по-горе. Дисковете са прави. Днес купих пружини. Ще пробвам да разпробия касетата. Това би трябвало да помогне. Благодаря на всички, ще пиша за резултата.

    Коментар


    • #17
      До: Увличане на съединител

      Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
      Жилото го регулирах и смазах, това ми беше първата работа, мисля, че писах по-горе. Дисковете са прави. Днес купих пружини. Ще пробвам да разпробия касетата. Това би трябвало да помогне. Благодаря на всички, ще пиша за резултата.
      И още един въпрос - как да застопоря вътрешната касета да не се върти, за да отвия главния болт? Гледах в мануала използват специална скоба, но нямам такава..

      Коментар


      • #18
        До: Увличане на съединител

        Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
        И още един въпрос - как да застопоря вътрешната касета да не се върти, за да отвия главния болт? Гледах в мануала използват специална скоба, но нямам такава..

        Ето харманлиици как го борят този въпрос - със стари дискове и малко заварки(гледам два са заварили, за да не превърти, ако е само един)



        Последно редактирано от Жоро Донечки; 10-02-09, 13:20.

        Коментар


        • #19
          До: Увличане на съединител

          Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
          И още един въпрос - как да застопоря вътрешната касета да не се върти, за да отвия главния болт? Гледах в мануала използват специална скоба, но нямам такава..
          Сложи една отврка м-ду две зъбчатки и готово!!!
          Eвгени Филчев
          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

          Коментар


          • #20
            До: Увличане на съединител

            Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
            Сложи една отврка м-ду две зъбчатки и готово!!!

            Аз не бих. Като го понапънеш има голяма вероятност да се покриви нещо.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              До: Увличане на съединител

              А ако се включи на пета, и се застопори задната гума?

              Коментар


              • #22
                До: Увличане на съединител

                Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                Аз не бих. Като го понапънеш има голяма вероятност да се покриви нещо.
                Няма кривене ,пробвано е!
                Eвгени Филчев
                Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                Коментар


                • #23
                  До: Увличане на съединител

                  Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                  А ако се включи на пета, и се застопори задната гума?
                  Не става,пак е пробвано!
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Увличане на съединител

                    С гайковерт на въздух.Другия вариянт е-без да састопорявяш нищо,хващаш гайката с гидоре и удряш по посоката на отвиване.
                    Polaris Magnum 500
                    Mercedes ml320

                    Коментар


                    • #25
                      До: Увличане на съединител

                      Попринцип такива маневри с пневматични писстолети май не се препоръчват. А и аз не бих си заврял каквото и да е по зъбните колела да да застопорявам. А предполагам, че вътрешната част на касетата е свързана с коляновия вал и няма отношение с скоростите. Онзи варянт с дисковете е много добър, но трябва да имаш поне един комплект за унищожаване. Най невреден вариянт ми се струва пневматичния пистолет или удрянето с гедорето.
                      KAWASAKI Let the good times roll

                      Коментар


                      • #26
                        До: Увличане на съединител

                        [quote=GSXR;634165]Попринцип такива маневри с пневматични писстолети май не се препоръчват.
                        Ти ,по принцип развивал ли си такава гаика ? Или това е поредното ти неангажиращто мнение Ако ти се случи да кажеш кви / маневри /си предприел

                        Коментар


                        • #27
                          До: Увличане на съединител

                          Ами да случвало ми се е. Например за да се отвие винта на магнета, много хора използват пневматичен пистолет.Нищо лошо. Аз нямам под ръка и затова си свалям цилиндъра вадя буталото и под буталния болт се подлагат 2 трупчета еднакви и от по-меко дърво. Така вала се застопорява и нещата стават лесни. Ако имах пневматичен пистолет сигурно и аз щях да го използвам, въпреки че тези работи не се отразяват положително на кагерите на коляновия вал, но пък спестяват цялата процедура описана по-горе от мен.
                          Но само незнам дали после ще може тази гайка да се затегне с необходимото усилие.
                          За гайката на съединителя отвъртахме такава доста отдавна на един нср и използвахме метода с гедорето, но непомня тази гайка към коляновия вал ли е или някъде към скоростите, ако е към скоростите опрефелено ще се пробва на скорост и на спирачката. Просто беше доста отдавна и не си спомням какво трябваше да се законтри.
                          Обикновенно не се изказвам неподготвен.
                          Последно редактирано от GSXR; 13-02-09, 09:00.
                          KAWASAKI Let the good times roll

                          Коментар


                          • #28
                            До: Увличане на съединител

                            Първоначално публикуван от ivo Svoge Преглед на мнение
                            С гайковерт на въздух.Другия вариянт е-без да састопорявяш нищо,хващаш гайката с гидоре и удряш по посоката на отвиване.
                            Аз да добавя още един начин .Завърташ по посоката на отвиване на гайката и като дойде на такт компресия рязко натискане и е готов развит ако не стане, както казва колегата с гедорето и чука,но за препоръчване е пак в такт компресия да удряш.
                            Естествено най удачно е с дисковете както казва колегата ,но не на всеки му се намират дискове подръка.
                            Dimitar Dyakov

                            Коментар


                            • #29
                              До: Увличане на съединител

                              Трябва ти помощник ,който да хване касетата с плосък ремак и ти развърташ с пневматичен или електрически гайковерт. А може и с почукване с гедорето. Аз имах такъв проблем и се оказа в касетата -беше назъбена и я загладих.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Увличане на съединител

                                Здравейте . Днес оправих съединителя За съжаление, не можах да навия гаджето да ме снима, защото навън днес беше доста студено, и ще се налага да разказвам без снимки.
                                Първо - гайката - развих я сравнително лесно. Включих на 5-а скорост, един приятел натискаше задната спирачка доколкото може (моторът беше легнал), а аз пък бях подпрял гумата с крак.
                                Извадих вътрешната касета. Дупките за масло ми се сториха наистина малко. Има 6 дупки, през които маслото влиза в касетата (падат се от задната страна, откъм скоростите. От вътрешната страна на касетата, точно където са дупките, има по едно улейче. На всяко улейче имаше по една дупчица, от което маслото излиза навън към дисковете. Т.е. общо 6 дупчици по цилиндъра (със зъбите) на касетата. Във форумите, които споменах по-горе се пишеше (а и снимки гледах), че имало 15 дупки, и трябвало да се пробият още 15! Вярно, ставаше въпрос за WR250 там, но все пак...
                                Тук на тази снимка например (не е от моя мотор), дупките са по две, и са по-големи от моите:

                                Освен това, при мен дупките са на самият зъб, а не между тях.
                                Както и да е, пробих още 6 дупки на по 8мм разстояние от вече съществуващите (реших все пак да не прекалявам), а тези на задната страна (от където маслото трябва да влиза), ги разширих леко.
                                После монтирах всичко обратно, сложих новите пружини, които купих от Ямаха, затегнах гайката и болтовете с нужната сила с динамометричен ключ, и запалих. Изчаках около 3-4 минути да позагрее маслото, включих първа, и... Не загасна (при предишното каране, при студено масло и двигател, направо гаснеше). Покарах малко, направих 2 кръгчета около блока, и съединителя се държеше супер. Междинна се намира без проблеми, даже по-лесно от на старата Ямаха. Преди Евентуално успявах да нацеля междинна, едва след като дам малко газ около 2-3000 оборота, и чак тогава влизаше, и то след 2-3 опита. Сега на празен ход си влиза идеално.
                                Имаме още една Ямаха ВР450 в групата, и тя със същите симптоми, така че вероятно ще повторим процедурата и при нея.
                                Благодаря на всички за мненията. Утре вероятно ще покараме, ако не е много зле времето, и ще споделя още впечатления.

                                Поздрави
                                Последно редактирано от ACCELERATOR; 14-02-09, 18:18.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X