Обява

Свий
Няма добавени обяви.

YZ426F-проблем със запалването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • YZ426F-проблем със запалването

    Колеги надявам се някой от форума да изкаже компетентно мнение по проблема.
    Значи от около 2 месеца започна да ми прави тези ядове. Сложа ли нова свещ запалва веднага,но това трябва да го правя след всеки излет. Прибера ли се след каране -край да запали на другия ден. Не знам от студа ли е това, но мисля че не е там проблема.
    Очаквам вашите мнения
    Не е важно колко години си живял, важно е колко живот си имал през годините !!!

  • #2
    До: YZ426F-проблем със запалването

    прали си скоро вьздушният филтьр,имахме сьщият пробле ,докато не го изпрахме,на всяко излизане по свещ,на студен мотор
    [CENTER][IMG]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/IMG][/CENTER]

    Коментар


    • #3
      До: YZ426F-проблем със запалването

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=26932 Прочети във тези теми.http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=32676http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=657
      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

      Коментар


      • #4
        До: YZ426F-проблем със запалването

        Моето мнение е богата смес! Изобщо не е проблема запалването,един приятел я има и докъто и свикне доста свещи смени.Проблема маи е само при 426 при другите модели 250 и 450 няма такова нещо,поне от моя гледна точка.Така че коегата кадето ти е казал за филтара е прав или ако не филтара закарай карбуратора да ти го центроват
        0888 074 049

        Коментар


        • #5
          До: YZ426F-проблем със запалването

          Това за филтъра е вярно!
          И аз имах проблеми по едно време с паленето. Трудно палеше и гледах всичко. Първо свеща гледам е дава си искра ала бала и после се сетих за въздушния филтър. Беше доста мръсен.
          Изпрах го и сега си пали с докосването на копчето
          Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

          Коментар


          • #6
            До: YZ426F-проблем със запалването

            Колеги сега ставам и гледам отговорите по темата, очарован съм че толкова бързо се отзовахте
            Отивам веднага да сваля филтара и да го изпера и после ще пиша за резултати
            Не е важно колко години си живял, важно е колко живот си имал през годините !!!

            Коментар


            • #7
              До: YZ426F-проблем със запалването

              Мисля,че го давиш и за това ти избива свеща.Намажи филтъра със масло или го напръскай със шпрей след прането.
              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

              Коментар


              • #8
                До: YZ426F-проблем със запалването

                Цял ден си играх с мотора-та даже го запалих със старата свещ след като я почистих хубаво.Да се надявам че проблема е бил във филтара. Иначе бая мърсотия падна от него После мотора си палеше от раз, дори имах време да го поразкарам и се усещаше видима разлика във рязът.Ще видя другата седмица дали ще запали.
                За сега оставам с надеждите че проблема е решен,ще пиша пак
                Не е важно колко години си живял, важно е колко живот си имал през годините !!!

                Коментар


                • #9
                  До: YZ426F-проблем със запалването

                  Няма да му даваш никаква газ при първоначално палене.Само смукача и без газ.Дадеш ли му газ студен и край.Много са капризни,и свеща ти трябва да бъде точно тази която е за модела.Аз лично те съветвам да не го палиш при минусови температури.

                  Коментар


                  • #10
                    До: YZ426F-проблем със запалването

                    И аз имам 426 ца 2002 и аз докато му свикна с паленето бая зор видех.И сменявах свещи ама проблема не беше в тех.Ритах манивлата по 10 минути докато запали и запалееше ли веднъж след това палеше като кибрит дори да не беше загреял.Решението е като не си го карал един ден преди да запалиш даваш газ до край 2 пъти да хвърли бензин от ускорителната помпа дърпаш смукача и риташ.Пли ми от 1 много редко от второто ритане.

                    Коментар


                    • #11
                      До: YZ426F-проблем със запалването

                      А не е ли добре да му навие 2-3 пъти газта и тогава да рита.Джарта знаеш че и аз имах същия проблем и го реших като продадох мотора.Със момчето се чуваме но не се оплакал а е доста по-дребен от мен. Това се отнасяше за мнението на Джартата но докато напиша колегата ме преварил.
                      Последно редактирано от ianko; 18-01-09, 17:57.
                      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        До: YZ426F-проблем със запалването

                        426-цата винаги го е имала този проблем, особено след като падне
                        Имах такъв преди време и когато ме провали на едно състезание, че се бе счупилo и лостчето на антишока, го продадох още там, в гората.
                        Ако не и знаеш маниера на палене, дави се и трябва да чакаш поне 10 мин. без да я пипаш изобщо.
                        Като намалиш сместта, става беден и не върви, като я направиш добре, тогава пък се дави...
                        Не става много този модел за ендуро, като поведение на двигателя е добър, но вече е морално остарял !
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          До: YZ426F-проблем със запалването

                          Я значи къде била "малката тайна"- продажба колкото се може по-бързо.Останаха още един-двама да разкрият своите тайнички.Така и предполагах и правилно се ориентирах и го смених,сега остава надеждата Събин да каже какви са малките тайни,защото явно само той ги е открил и не е сменил все още марката.
                          Последно редактирано от ianko; 20-01-09, 10:56.
                          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                          Коментар


                          • #14
                            До: YZ426F-проблем със запалването

                            Момчета вие май не ме разбрахте правилно!!!!
                            Мотора наистина има чалъм на паленето, но схванеш ли го после си пали със всяко ритане, а пък изтървеш ли го има си топъл смукач, не съм имал ядове. Проблема беше със свещта а вие къде забихте. Филтъра ми беше невероятно мръсен .
                            Модела е най-сполучлив за тия години от останалите модели на Ямаха
                            Не е важно колко години си живял, важно е колко живот си имал през годините !!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: YZ426F-проблем със запалването

                              След каране свали свещта,и според цвета ще разбереш от какви настройки има нужда карбуратора !!!! Защото свещ избива от недобра смес.
                              Стефан Дянков

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X