Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

    Става вапрос за Ямаха хт 600Е!!!!!

    Намислил сЪм да си намеря бутало за ямахата което с по изпЪкнало чело,което води до намаляване на горивната камера и тнтн.!искам да стане малко по мощна и по пЪргава не че сега е зле ама ми се иска да е тунинг .Няма да стане нещо кой знае какво ама сЪм си го решил и ще го направя!!!Ако е някой е правил такав тунинг нека да сподели впечатленията си ?!?!Правил сЪм скутерче 2т с такова бутало и има разлика в вЪрвенето вЪпреки че 49 см3?!!

    Благодаря предварително за компетентните мнения
    Последно редактирано от Жоро Витлиемоф; 10-01-09, 12:46.
    Опел Корса В 1,4 82 коня
    Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
    Ямаха ХТ 600Е
    Симсон SR 49 1959 г. :D

    0898234666:D

  • #2
    До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

    Сега погледнах във форума и го дават този модел сЪс степен 8,5:1 а сайта кЪдето го гледах буталото се води 11,5:1
    Последно редактирано от Жоро Витлиемоф; 10-01-09, 12:48.
    Опел Корса В 1,4 82 коня
    Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
    Ямаха ХТ 600Е
    Симсон SR 49 1959 г. :D

    0898234666:D

    Коментар


    • #3
      До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

      Първоначално публикуван от ivan_pk Преглед на мнение
      Сега погледнах във форума и го дават този модел сЪс степен 8,5:1 а сайта кЪдето го гледах буталото се води 11,5:1
      И бутало с по къса пола дава резултати.
      [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

      Коментар


      • #4
        До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

        добрине как полата влияе на компресията?да не се баркаш за 2т?това е 4т?
        Опел Корса В 1,4 82 коня
        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
        Ямаха ХТ 600Е
        Симсон SR 49 1959 г. :D

        0898234666:D

        Коментар


        • #5
          До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

          Първоначално публикуван от ivan_pk Преглед на мнение
          добрине как полата влияе на компресията?да не се баркаш за 2т?това е 4т?
          Не съм казал, че вдига компресията, води до резултата който търсиш.
          Нали мощност не се получава само от по високото чело или бъркам ако е така поправи ме.
          [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

          Коментар


          • #6
            До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

            кажи какво имаш впредвид с по каса пола ?разстоянието от средата на буталния болт до челото си е еднакво само че долната част е по каса!!ако е това просто по леко бутало от стандартното !и води до разтоварване на кмм и по малко по лесно движение
            Опел Корса В 1,4 82 коня
            Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
            Ямаха ХТ 600Е
            Симсон SR 49 1959 г. :D

            0898234666:D

            Коментар


            • #7
              До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

              Аз съм правил ТТР с такова бутало на WISECO и да ти кажа,има доста разлика,усеща се мн.,понеже ТТР-а е доста умрял в оригинален вид.Утре мога да ти снимам буталото.Колегата Мишел мото ,може да ти докара такова бутало.

              Коментар


              • #8
                До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                Аз съм правил ТТР с такова бутало на WISECO и да ти кажа,има доста разлика,усеща се мн.,понеже ТТР-а е доста умрял в оригинален вид.Утре мога да ти снимам буталото.Колегата Мишел мото ,може да ти докара такова бутало.
                а можели да кажеш на каква цена е това бутало за ттр-а

                Коментар


                • #9
                  До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                  Малко извън темата, но все пак ми се стори интересно...
                  Ето ти една снимка с "малко" тунинг
                  Прикачени файлове
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                    имах го впредвид но ваздушния филтар ме притеснява !!!!точно зад предната гума и само смуче гадости !!!и според мен ще загрява много с турбината
                    Опел Корса В 1,4 82 коня
                    Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                    Ямаха ХТ 600Е
                    Симсон SR 49 1959 г. :D

                    0898234666:D

                    Коментар


                    • #11
                      До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                      Първоначално публикуван от ivan_pk Преглед на мнение
                      имах го впредвид но ваздушния филтар ме притеснява !!!!точно зад предната гума и само смуче гадости !!!и според мен ще загрява много с турбината
                      Ще му даваш повече газ, за да бяга та да се охлажда повече
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                        да де ще му я отвия до край ама ми е интерсно какво се е получило с турбото в крайна сметка!!!това е мн работа !!!пак като знам тия маншоните нА карбуратора какви са калпави !!! а сас налягане какво ли ги правят !!!
                        Според вас какав е резултата с турбината !!
                        Опел Корса В 1,4 82 коня
                        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                        Ямаха ХТ 600Е
                        Симсон SR 49 1959 г. :D

                        0898234666:D

                        Коментар


                        • #13
                          До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                          Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                          Аз съм правил ТТР с такова бутало на WISECO и да ти кажа,има доста разлика,усеща се мн.,понеже ТТР-а е доста умрял в оригинален вид.Утре мога да ти снимам буталото.Колегата Мишел мото ,може да ти докара такова бутало.
                          Асенчо, нали знаеш че и WOSSNER правят такова бутало за този мотор. От Wossner ги наричат още forged, което ще рече "ковани бутала". Ковани не се има предвид буквално- това е термин или обработка по скоро при която готовото бутало обработено от всякъде се поставя в пещ за определено време до 48ч. при постоянна температура от около ( не си спомням точно) 200-250 гр.Целзил при което буталото така да се рече се опича и има по малък коефициент на разширение, което от своя страна позволява по малък допуск на хлабина. След това самото бутало се оставя незнайно защо в специално помещение със стайна температура за около 24ч. и чак тогава се замерва и се изписва точния размер.

                          Не само се усеща ами става дума за друг мотор. Е не кой знае колко по голяма мощност, но определено има разлика.
                          Последно редактирано от ДОБРИН; 12-01-09, 11:40. Причина: изядени букви
                          [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                          Коментар


                          • #14
                            До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                            това се прави за отпускане на материала и намаляване на вътрешните напрежения !!!
                            Поразпитах тук там за такова буталце и е в процес на тарсене от каде и колко ще излезе !!като се сдобия с такова ще пусна снимки за ремонта и отзиви ама парво да го намеря !!!
                            Опел Корса В 1,4 82 коня
                            Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                            Ямаха ХТ 600Е
                            Симсон SR 49 1959 г. :D

                            0898234666:D

                            Коментар


                            • #15
                              До: какво ще кажете за малко тунинг на хт 600

                              Първоначално публикуван от ДОБРИН Преглед на мнение
                              Асенчо, нали знаеш че и WOSSNER правят такова бутало за този мотор. От Wossner ги наричат още forged, което ще рече "ковани бутала". Ковани не се има предвид буквално- това е термин или обработка по скоро при която готовото бутало обработено от всякъде се поставя в пещ за определено време до 48ч. при постоянна температура от около ( не си спомням точно) 200-250 гр.Целзил при което буталото така да се рече се опича и има по малък коефициент на разширение, което от своя страна позволява по малък допуск на хлабина. След това самото бутало се оставя незнайно защо в специално помещение със стайна температура за около 24ч. и чак тогава се замерва и се изписва точния размер.

                              Не само се усеща ами става дума за друг мотор. Е не кой знае колко по голяма мощност, но определено има разлика.
                              Не знаех,че правят.Еми колегата,няма какво да търси,направо да взима 1 бр. и да излита.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X