Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полиране на всмукателни и изпускателни отвори на главата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Полиране на всмукателни и изпускателни отвори на главата

    Тази работа ми стана доста интересна и реших да потърся из нета. Оказа се, че информация има но тя е доста несигурна и предимно за коли.
    Та реших, че ще е интересно а и полезно за всички да научим малко повече за този вид тунинг.
    Позволих си да цитирам колегите от една друга тема. Дано няма проблем с това.
    Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
    А ето и от мен начин за вливане на още мощност на двигателя,макар че 450 има даже излишна мощност в гората....пак според мен естествено Става въпрос за полиране на всмукателните и изпускателните отвори на главата,с което се постига по-малко съпротивление и съответно по-качествено напълване с горивна и по-качествено изчистване на цилиндъра от изгорелите газове.Това естествено е свързано с разглобяване на двигателя.
    Работата е много трудоемка,на мен ми отне почти цял ден търкане с разни турбини,шкурки и шлайф пасти до постигане на огледален блясък.
    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    А резултат има ли ?
    Че тия работи ако ги предобриш ефектът е отрицателен
    Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
    Да..да... трябва да се внимава да не се променят размерите на отворите защото,ако се увеличат се променя скоростта и налягането на входящия въздух т.е.падат и се получава обратен ефект-не добро пълнене на цилиндъра,и наистина има логика защото като се увеличи обема на смукателния колектор от много лъскане се получава един вид разтоварваща подналягането камера. Аз не съм я карал Ямахата преди и нямах представа как е било,но собственика каза че имало доста добър ефект.Преди 15-тина години си бях правил Жигулката така направо ги късах тук по Шипка
    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    По принцип за тия работи има различни "школи". При прав канал някои специалисти твърдят че е по-добре да се оставят стените грапави, по този начин въздушният поток в тръбата се плъзга по застиналия въздух по стенита на тръбата. При засукани канали обаче идея нямам как е.
    Моля изказвайте своите мнения.
    Дано темата се окаже полезна
    KAWASAKI Let the good times roll

  • #2
    До: Полиране на всмукателни и изпускателни отвори на главата

    Преди да изкажете мнения, да вкарам три много съществени условия в уравнението:

    - Шансове да прецакате главата ако не знаете какво правите, къде да полирате и къде не, и как: 50%

    - Шансове главата вече да е ръчно полирана от усмихнат японски инженер, който си знае работата далеч по-добре от вас: голям. При кавазаки KX-450F - сто процента.

    - Цена на нова глава на средно статистически японски кросово мотор: около 1500лв.
    Последно редактирано от Goblin; 05-11-08, 19:44.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Полиране на всмукателни и изпускателни отвори на главата

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Преди да изкажете мнения, да вкарам две много съществени условия в уравнението:

      - Шансове да прецакате главата ако не знаете какво правите, къде да полирате и къде не, и как: 50%

      - Шансове главата вече да е ръчно полирана от усмихнат японски инжинер, който си знае работата далеч по-добре от вас: голям. При кавазаки KX-450F - сто процента.

      - Цена на нова глава на средно статистически японски кросово мотор: около 1500лв.
      Мисля ,че повече въпроси няма да има

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X