Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF 450 X - глъхне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRF 450 X - глъхне

    мотора заглъхва в ниските обороти ниакой може ли да даде савет какво да се направи
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    До: crf 450 x

    Ами то този проблем се лекува както при всички 4т. мотори.
    Започваш от проверка на карбуратора за запушени жигльори, настройките на сместа въздух/бензин ....
    Ако дотук всичко е Ок тогава става малко по-сериозно.
    Засега провери само карбуратора и пиши..

    Коментар


    • #3
      До: crf 450 x

      проверих го но мотора все пак е чисто нов но май ще се окаже че му триябва по голиам основен горивен жиглиор оригиналният е 142 може би с 160 165 нештата ще се оправят мерси за савета ако ниакой е пробвал и знае точниат размер да го каже че за сега го караме на налучкване
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #4
        До: crf 450 x

        хмм...щом е нов мотора още по наложетелно е да се почисти карбуратора ....така е защото вероятно от стояне в склад или шоурум е хванал отлагания по жигльорите ...случва се и на стари мотори когато по-дълго време не се карат .....почисти жигльорите и основно pilot jet-а намира се в кухина до главния жигльор
        "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
        MG Racing Team

        Коментар


        • #5
          До: crf 450 x

          още преди да започна да занимавам който и да било свалих карбуратора разглобих го основно и го почистих но полужението не се подобриава не мотора не са монтирани правилните жиглиори за каране в бг вапроса е дали ниакой знае с сигурност с какви би варвял нормално иначе ще го караме на проба грешка
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #6
            До: crf 450 x

            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
            проверих го но мотора все пак е чисто нов но май ще се окаже че му триябва по голиам основен горивен жиглиор оригиналният е 142 може би с 160 165 нештата ще се оправят мерси за савета ако ниакой е пробвал и знае точниат размер да го каже че за сега го караме на налучкване
            Карал съм го и със 142 и със 165 разликата е огромна но проблем в ниските и с двата жигльора няма.
            Щом си почистил всичко в карбуратора значи причината е някъде другаде.
            Коя година е този мотор и найстина дали не е седял много дълго време някъде???
            Дай малко повече информация, това е мотор който не може да има проблем щом е нов...

            Коментар


            • #7
              До: crf 450 x

              Пич, да не ти е много затворен ауспуха... Щом казваш чисто нов... Незнам как са заводско, а то зависи и за къде е направен мисля.....
              Ако изпускателя е много стеснен има вероятност да работи доста богато и тогава "цапа" на ниски и иска продухване, за да се ръзвърти качествено...
              До сега на два мотора съм се сблъсквал с тоя проблем точно с оригиналните спънати ауспуси...

              Коментар


              • #8
                До: crf 450 x

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Пич, да не ти е много затворен ауспуха... Щом казваш чисто нов... Незнам как са заводско, а то зависи и за къде е направен мисля.....
                Ако изпускателя е много стеснен има вероятност да работи доста богато и тогава "цапа" на ниски и иска продухване, за да се ръзвърти качествено...
                До сега на два мотора съм се сблъсквал с тоя проблем точно с оригиналните спънати ауспуси...
                Жорка да си жив и здрав....чак сега се сетих..
                Ми да аз на моя веднага след вторият моточас смених маслото и със флекса отрязах заглушитела в ауспуха..мотора литна.

                Коментар


                • #9
                  До: CRF 450 X - глъхне

                  въпроса е дали ниакой знае с какви жигльори ще варви най добре на мотора му махнах искрогасителната тапа и екологията но полужението не се оправи и се оказа че нали е от америка и там явно за екология ги карат с по бедна смес като цяло мотора гърми като му се върне газта от ниски обороти не поема а забива сега му сменихме главния жигльор от 142 на 155 и полужението е доста по добра американците пишат че ги карат с 170 главен и 45 до 48 за преходния така че сам ги поръчал всички видове комплекти за тунинг на карборатора и ускорителна помпа с регулируем дебит като дойдат и ги монтираме ще ви информирам за резултатите и кое си е заслужавало най много мотора е 2007 година crf450x
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #10
                    До: CRF 450 X - глъхне

                    250Х го карам с 158 главен жигльор и 42 пилот, иглата на средата, мисля че 450тката се нуждае от по-големи.
                    Bling bling, money ain't a thing :)

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X