Колеги,
Навъртях около 1200км след смяна на маслото и клапаните се разцъкаха като часовника на дедо от преди втората световна.
Гледах нивото на маслото и се оказа, че е малко над максимума.
Стори ми се че е доста почерняло и доста рядко.
Замислям се за смяна защото марката, която ми препоръча майсторчето е YAKO 15W-40, а тази марка малко ме съмнява с качеството си. Голяма беля може да стане ако не оправя проблема на време и взех, че се зачетох в сервизната книга. Видях, че след 30 000км се прави пренастройка на веригата за разпределителните валове. Дали пък не е това?
Според вас какво може да предизвиква това цъкане???
Гледах преди във форума тема за маслата.
Моля дайте линк, че да се образовам малко.
Навъртях около 1200км след смяна на маслото и клапаните се разцъкаха като часовника на дедо от преди втората световна.
Гледах нивото на маслото и се оказа, че е малко над максимума.
Стори ми се че е доста почерняло и доста рядко.
Замислям се за смяна защото марката, която ми препоръча майсторчето е YAKO 15W-40, а тази марка малко ме съмнява с качеството си. Голяма беля може да стане ако не оправя проблема на време и взех, че се зачетох в сервизната книга. Видях, че след 30 000км се прави пренастройка на веригата за разпределителните валове. Дали пък не е това?
Според вас какво може да предизвиква това цъкане???
Гледах преди във форума тема за маслата.
Моля дайте линк, че да се образовам малко.
Коментар