Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за КТМ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за КТМ

    от обозначеното място на снимката (някъкъв отвор като отдушник) като поработи малко мотора и започва да капе антифриз ,казаха ми ,че било нормално ако нивото на антифриз в радиатора е над питата ?

  • #2
    До: въпрос за КТМ

    Коя снимка ?
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: въпрос за КТМ

      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: въпрос за КТМ

        Заминали са ти семерингите на водната помпа. Или поне са пътници. Не знам дали е един семеринг или много при ктм-а. Случва се от остаряване, от каране с чешмяна вода или автомобилен антифриз, и от ред други неща. Не вярвам да е поради антифриз в повече.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: въпрос за КТМ

          на моя ктм са 2 семерингите но на тоя не знам, както ти казва колегата , семерингите са заминали 100 процента.
          Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

          Коментар


          • #6
            До: въпрос за КТМ

            Ремонтирай си бързо водната помпа, че в началото само "лигави", но много бързо почва да капе, а после много бързо ти изчезва охлаждащата течност....без да усетиш даже...следва голям ремонт. Това отворче там е точно с цел да отвежда течността навън...Ако нивото в радиатора ти е високо имаш една тръбичка, която е малко под капачката и на нея има маркуч, който отвежда течността пак навън, но когато вече се получи голямо разширение(налягане) от загрявване на двигателя ти (завира). Наливай течност в радиатора с 1, 1.5см под нивото на гърловината, за да има място за разширението и. Използвай само специална течност за високо натоварени двигатели. Не обикновен антифриз за коли или вода...
            Последно редактирано от BukToP; 02-09-08, 11:44.

            Коментар


            • #7
              До: въпрос за КТМ

              Виктор е много прав, не съм съгласен само с последната част! Няма лошо да се ползва "спецялен" антифриз но водата дава по добър топлообмен от антифриза недостатък и е че по рано кипва и ако е само чиста вода може да ръждяса оста на водната помпа. Принципно в роадрейсинга ( пистови и супермото състезания ) е абсолютно забранено използването на антифриз само ВОДА!!! . Във щатите се продава една добавка която се слага в малки количества към водата и дейста като повишава много кратно топлообмена и е мазна подобно на антифриза .
              motobattalion

              Коментар


              • #8
                До: въпрос за КТМ

                Първоначално публикуван от vaskosi Преглед на мнение
                Виктор е много прав, не съм съгласен само с последната част! Няма лошо да се ползва "спецялен" антифриз но водата дава по добър топлообмен от антифриза недостатък и е че по рано кипва и ако е само чиста вода може да ръждяса оста на водната помпа. Принципно в роадрейсинга ( пистови и супермото състезания ) е абсолютно забранено използването на антифриз само ВОДА!!! . Във щатите се продава една добавка която се слага в малки количества към водата и дейста като повишава много кратно топлообмена и е мазна подобно на антифриза .
                На асвалта е така, щото като паднеш и разлееш антифриз по пистата другите след теб ще падат като круши...
                Даже на любителско(цивилно) каране на писта пак те задължават да си смениш антифриза с вода...
                В гората тоя проблем с хлъзгането не съществува...
                А топлоотдаването на водата при ендурото не е толкова голям"+", колкото е високата точка на кипене при специалните охлаждащи течности.
                А и друг е въпроса, че на кросов мотор, който се използва за ендуро, е добре да се монтира едно компактно вентилаторче

                Коментар


                • #9
                  До: въпрос за КТМ

                  Първоначално публикуван от vaskosi Преглед на мнение
                  Виктор е много прав, не съм съгласен само с последната част! Няма лошо да се ползва "спецялен" антифриз но водата дава по добър топлообмен от антифриза недостатък и е че по рано кипва и ако е само чиста вода може да ръждяса оста на водната помпа. Принципно в роадрейсинга ( пистови и супермото състезания ) е абсолютно забранено използването на антифриз само ВОДА!!! . Във щатите се продава една добавка която се слага в малки количества към водата и дейста като повишава много кратно топлообмена и е мазна подобно на антифриза .
                  Тц. Ако се позволяваше само вода, щаха да карат само тротинетки. Забранена е употребата на охладителни течности съдържащи гликоли. От там - могат да слагат антифриз без гликол ако искат. Ако искат течно злато могат да сипят.

                  http://maximaoil-bg.com/?p=dealers&aid=47
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    До: въпрос за КТМ

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    ...Случва се от остаряване, от каране с чешмяна вода или автомобилен антифриз....
                    Сори за офф-а, автомобилния антифриз с какво е различен от този за кросарките?

                    Коментар


                    • #11
                      До: въпрос за КТМ

                      Сори за офф-а, автомобилния антифриз с какво е различен от този за кросарките?
                      Не съм казал но пак повтарям: http://maximaoil-bg.com/?p=dealers&aid=47
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #12
                        До: въпрос за КТМ

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        Не съм казал но пак повтарям: http://maximaoil-bg.com/?p=dealers&aid=47
                        http://maximaoil-bg.com/?p=dealers&aid=51

                        Мерси Незнаех тия работи

                        Коментар


                        • #13
                          До: въпрос за КТМ

                          Че то до скоро и аз не ги знаех
                          Никой не се е родил научен. Така или иначе, при висококачествените автомобилни антифризи на опаковката често си пише: "с ниско съдържание на силикати". Ако го пише изрично - значи са си написали домашното и по принцип стават и за мотоциклети.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #14
                            До: въпрос за КТМ

                            Vaskosi има право за водата, поне според мен. Ето малко информация за интересуващите се: http://www.redlineoil.com/products_c...coolantFlash=1

                            На този линк има видео, където казват нещо от рода че водата е най добрият топлообменник и по състезанията наистина ползват само вода не само заради това че може да я разлееш, но и защото охлажда по добре от антифриза. Има и разни рейсинг смеси, но не сам ги тествал. Това което съм тествал е линк-а който съм ви дал. Там интересното е че температурата в радиатора се покачва за сметка на двигателя, които е по студен сравнено с когато е с антифриз рейсинг_ала_бала на Мотул примерно. Чиста вода не е препорачително също заради смазващите характеристики на антидриза. Повечето мотори карани с чиста вода хвърлят семеринги на помпата за сезон.

                            Коментар


                            • #15
                              До: въпрос за КТМ

                              Redline Water Wetter, Maxima Cool Aide, Engine Ice и подобни са сходни продукти и се смесват с вода (или представляват готова смес от вода и добавка). На състезания не вярвам да карат с чиста вода без такива добавки, освен ако работната температура на двигателите им не е под 105-107 градуса. Но със сигурност не карат и с антифриз, колкото и да е състезателен, предвид че не оставят моторите си да зимуват и просто няма смисъл.

                              Гореописаните добавки освен всичко останало вдигат и точката на кипене на водата, което позволява да се ползват в натоварени двигатели и са идеалното приложение за състезателни машини. За целогодишна употреба обаче си трябва антифриз.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X