Здравейте,колеги четох доста из форумите и търсачката ползвах усилено намерих доста писано как да си направиш звука на мотора по ревящ но как да е тих имам предвид като превозно средство за всекидневна употреба.Скоро си купих Ямаха ТТР 250 тя е с монтиран заглушител Супертрап много приятен звук издава ама за полето,пълни ти душата направо.Но в населено място много реве.Дайте съвет как да го намаля този рев.Ако намаля броя на ламелите на заглушителя дали ще има ефект и дали няма да пречи нещо на двигателя.Или да сменя направо този заглушител с фабричен с така да се каже тихи настройки.И от къде да си го купя този тих вариант ако някой може да ме посъветва.Благодаря предварително за вниманието.
Поздрави : Н.Колев
Прикачени файлове
Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
Място и хора към които да принадлежи ...
0897780014-Мишо / Лом
Има почти всякакви части втора употреба.Шефа му Сашо почти всяка седмица ходи до Иалия.Мисля че ще ти свърши работа.Работи с Еконт.
Успех!
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Доколкото схващам , искаш бързо и лесно да можеш да приглушаваш реването?
На крайния изход на кюнеца пригоди /чрез стругар? или нещо подобно / тапа с диаметър /вътрешен/ колкото на фабричните. Почти нямя начин да спънеш двигателя повече от фабричните , а и звукът ще дойде горе долу този.
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Звънях на Мишо от Лом но за лош късмет нямат никакви части за ТТР 250.
Стана ми интересно предложението на колегата за преработка на заглушителя но не можах да разбера точно каква тапа да монтирам,дали някой няма снимки на подобно нещо за да видя как е осъществено.Иначе имам и струг и фреза под ръка.
Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
Място и хора към които да принадлежи ...
Звънях на Мишо от Лом но за лош късмет нямат никакви части за ТТР 250.
Стана ми интересно предложението на колегата за преработка на заглушителя но не можах да разбера точно каква тапа да монтирам,дали някой няма снимки на подобно нещо за да видя как е осъществено.Иначе имам и струг и фреза под ръка.
На жаргон И викат "бленда".Представлява тапа с дупка в средата(или в единия край).При променяне на диаметъра на отвора(има бленди с различен диаметър и си подбираш тази която ти върши работа) се променя и количеството флуид който преминава(обикновено бленди се използват в турбокомпресорите на бегачките и по този начин се променя мощността на двигателя).Универсална конструкция няма-ще трябва да проявиш творчество.
Колегата ти го е дал този съвет с идеята да ти помогне,но аз не ти препоръчвам да слагаш бленда.Защо:първо едва ли ще намали децибелите чувствително и второ ще се наложат интервенции по ауспуха-т.е. губи си оригиналния вид и става непродаваем.Блендата е вариант , само при положение че не ти се дават пари за нов кюнец.Аз мислех да го правя това изпълнение , но не за да правя мотора по-тих а с цел олекотяване.Карам ХТ600 на което оригиналния ауспух тежи 5,5 кг и то избушен.Идеята беше да махна гърнето и на негово място да сложа права тръба-0,5 кг.Понеже щеше да стане много отворен и щеше да обеднее сместа (пък и звука ....),мислех да сложа бленда.Не съм го направил от мързел.
Ако толкова ти се иска да си запазиш и тунинговия ауспух и да си имаш и оригинален,просто пусни обява че търсиш оригинален-все някой ще се закачи.Виждам ентусиасти които са навити.Ако им предложиш пари ще ги навиеш още повече.
Ако въпреки всичко решиш да слагаш бленда , пусни няколко снимки на ауспуха и ще видим какво може да се измисли.
Ето ти един пример как се отпушва ауспух(мотора започва да върви повече,но и да гърми повече)-в общи линии , вади му се карантията. www.tt600s.detechniktt 600 s/eauspuffumbau(първия файл-най-горе)
Разликата е , че при теб се преминава от по-голям диаметър към по-малък,а не както е на снимката от по-малък към по-голям.
Успех!
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Прав си ЕМО ,снощи видях оригинален заглушител той е много по -голям и по-тежък от моя а и доста по грозен.Тъй ,че май ще мина на варианта да си обезшумя моя по способа на проба грешка.Благодаря за вниманието.
Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
Място и хора към които да принадлежи ...
Като чета другите постове се сещам , че при смяната на твоя ауспух е възможно да са сменени и жигльорите на карбуратора-т.е. ако сложиш по-затворено гърне или бленда е възможно да се обогати сместта.
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
То като се замисли човек наистина заглушителя влияе на качеството на горивната смес, но честно казано никак не ми се иска да човъркам дето не мие работа.Просто искам да не реве толкова, а то сега и жигльори да сменям,каво ще стане ако го карам с по богата смес има ли някаква опастност от повреда или просто малко ще вдигне разхода на гориво.
Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
Място и хора към които да принадлежи ...
Коментар