събине и си прав и не си
на състезанието в сопот например
в долината на смъртта питай участниците аз с 125 то колко участници с 426 450 600 ит.н издухах и то не "като" спрели
ами направо си бяха спрели а аз прелетях покрай тях
на фенера беше горе долу подобна картината
вярно че за стръмни и продължителни нагорнища големите кубици са си много по добре
но все пак един мотор според мен трябва да е и удобен и лек и да не те изморява прекалено а и да можеш да го контролираш що годе и да ти отговаря на квалификацията
не само да гледаш тва че като му дадеш газ на 4 та и се изправя
верно кеф си е големите кубици но за ендуро и крос не винаги и не за всеки са подходящи
сега в последния брой на дирт райдър имаше статия с джереми маг грат ако някой все пак не го е чувал то това е състезател по мотокрос и суперкрос от щатите които е печелил N пъти и американски и др шампионати и самото му име е нещо като легенда в тези среди
та както и да е човека казва в интервюто че дори и той му идва силен црф 450 то даже и със стандартен ауспух
даже казва че и с ендуро тип по тих ауспух пак мотора е много силен и му идва в повече
а ставаше въпрос в статията че много хора в щатите купуват шумни ауспуси уж да си вдигнат мощтността а така вредят на спорта щото настройват общественото мнение срещу мотористите
та както и да е но съм забелязал и от други а и по себе си че по незапознатите обикновенно по се хвърлят на големи кубци
ето и аз 125 никога не бях карал все исках по голям и по голям мотор
и накрая като си взе димитър 125 като направихме тестове по писта с засичане на времена се оказа че с 125 то давам мноого малко по бавни времена затова пък мога да ги поддържам без да се изморя много по дълго време
кефа е много по голям
защото чустваш че контролираш машината и можеш да си позволиш да караш много по агресивно, а като направиш грешка обикновенно ти се разминава без проблем, а с големия мотор почти нямаш право на грешки
верно за ендуро 125 идва слабичко но те за тва има 250 4т направени
според мен все още универсалният клас си остава 250 2т на второ място слагам 250 4т и след това ендуро версиите на 450 4т а крос версиите 450 4т са вече за хора които по са в час особенно ако се кара ендуро
а за местата по които ходя обикновенно да карам направо не са подходящи 450 4т кросаците
има и финансови измерения цялата тая работа
ето сега 125 то ми си го отремонтирах в гаража почти без специални инструменти а 4т даже и клапаните няма да мога да му регулирам в гаража си да не говорим колко са скъпи частите им и поддръжката а и първоначалната цена която тр да се даде
е за който е решил да кара супермото няма как 4т големи кубици е задължително
но ендуро може да се кара с квото падне без проблем
сега на скоро четох нещо подобно се разискваше в дирт райдър и имаше статия за -най добрия мотор -за крос ставаше въпрос теста бе между CRF450R . KX250 2T , CRF250R, YZ125 2T та естественно накрая най много бяха доволни от 450то а и най добри времена с него бяха но всички единодушно казваха че мотора който са карали през цялото време захилени до ушите и с най голям кеф е YZ125
като и другите два мотора ги квалифицират че не са никак далеч като времена от 450то а 250 2т то по време на целия тест който е бил 50 яки мотокрос часа не е показал никакви износвания а на 125 то май му бяха сменили само сегмент
на другите клапаните са регулирали няколко пъти и маслото смяна на всяко каране
тъй че всеки трябва да си реши много ли му е важно да е по бърз с няколко секунди на обиколка или предпочита да се кефи повече макар и с няколко секунди по бавен да е
а най доброто е всеки да има възможността да пробва и едното и другото
но бива човек първ добре да обмисля като взима мотор- къде ще го кара кви пари може да отдели за поддръжка,може ли да се справи с всичките тия коне и какво всъщност иска от мотора който смята да купи
на състезанието в сопот например
в долината на смъртта питай участниците аз с 125 то колко участници с 426 450 600 ит.н издухах и то не "като" спрели
ами направо си бяха спрели а аз прелетях покрай тях

на фенера беше горе долу подобна картината
вярно че за стръмни и продължителни нагорнища големите кубици са си много по добре
но все пак един мотор според мен трябва да е и удобен и лек и да не те изморява прекалено а и да можеш да го контролираш що годе и да ти отговаря на квалификацията
не само да гледаш тва че като му дадеш газ на 4 та и се изправя

верно кеф си е големите кубици но за ендуро и крос не винаги и не за всеки са подходящи
сега в последния брой на дирт райдър имаше статия с джереми маг грат ако някой все пак не го е чувал то това е състезател по мотокрос и суперкрос от щатите които е печелил N пъти и американски и др шампионати и самото му име е нещо като легенда в тези среди
та както и да е човека казва в интервюто че дори и той му идва силен црф 450 то даже и със стандартен ауспух


даже казва че и с ендуро тип по тих ауспух пак мотора е много силен и му идва в повече
а ставаше въпрос в статията че много хора в щатите купуват шумни ауспуси уж да си вдигнат мощтността а така вредят на спорта щото настройват общественото мнение срещу мотористите
та както и да е но съм забелязал и от други а и по себе си че по незапознатите обикновенно по се хвърлят на големи кубци
ето и аз 125 никога не бях карал все исках по голям и по голям мотор
и накрая като си взе димитър 125 като направихме тестове по писта с засичане на времена се оказа че с 125 то давам мноого малко по бавни времена затова пък мога да ги поддържам без да се изморя много по дълго време


верно за ендуро 125 идва слабичко но те за тва има 250 4т направени

според мен все още универсалният клас си остава 250 2т на второ място слагам 250 4т и след това ендуро версиите на 450 4т а крос версиите 450 4т са вече за хора които по са в час особенно ако се кара ендуро
а за местата по които ходя обикновенно да карам направо не са подходящи 450 4т кросаците
има и финансови измерения цялата тая работа
ето сега 125 то ми си го отремонтирах в гаража почти без специални инструменти а 4т даже и клапаните няма да мога да му регулирам в гаража си да не говорим колко са скъпи частите им и поддръжката а и първоначалната цена която тр да се даде
е за който е решил да кара супермото няма как 4т големи кубици е задължително
но ендуро може да се кара с квото падне без проблем

сега на скоро четох нещо подобно се разискваше в дирт райдър и имаше статия за -най добрия мотор -за крос ставаше въпрос теста бе между CRF450R . KX250 2T , CRF250R, YZ125 2T та естественно накрая най много бяха доволни от 450то а и най добри времена с него бяха но всички единодушно казваха че мотора който са карали през цялото време захилени до ушите и с най голям кеф е YZ125


на другите клапаните са регулирали няколко пъти и маслото смяна на всяко каране
тъй че всеки трябва да си реши много ли му е важно да е по бърз с няколко секунди на обиколка или предпочита да се кефи повече макар и с няколко секунди по бавен да е
а най доброто е всеки да има възможността да пробва и едното и другото



но бива човек първ добре да обмисля като взима мотор- къде ще го кара кви пари може да отдели за поддръжка,може ли да се справи с всичките тия коне и какво всъщност иска от мотора който смята да купи

Коментар