Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Open Air box" Толкова ли е важно?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    събине и си прав и не си
    на състезанието в сопот например
    в долината на смъртта питай участниците аз с 125 то колко участници с 426 450 600 ит.н издухах и то не "като" спрели
    ами направо си бяха спрели а аз прелетях покрай тях
    на фенера беше горе долу подобна картината

    вярно че за стръмни и продължителни нагорнища големите кубици са си много по добре
    но все пак един мотор според мен трябва да е и удобен и лек и да не те изморява прекалено а и да можеш да го контролираш що годе и да ти отговаря на квалификацията
    не само да гледаш тва че като му дадеш газ на 4 та и се изправя
    верно кеф си е големите кубици но за ендуро и крос не винаги и не за всеки са подходящи

    сега в последния брой на дирт райдър имаше статия с джереми маг грат ако някой все пак не го е чувал то това е състезател по мотокрос и суперкрос от щатите които е печелил N пъти и американски и др шампионати и самото му име е нещо като легенда в тези среди
    та както и да е човека казва в интервюто че дори и той му идва силен црф 450 то даже и със стандартен ауспух
    даже казва че и с ендуро тип по тих ауспух пак мотора е много силен и му идва в повече
    а ставаше въпрос в статията че много хора в щатите купуват шумни ауспуси уж да си вдигнат мощтността а така вредят на спорта щото настройват общественото мнение срещу мотористите
    та както и да е но съм забелязал и от други а и по себе си че по незапознатите обикновенно по се хвърлят на големи кубци
    ето и аз 125 никога не бях карал все исках по голям и по голям мотор
    и накрая като си взе димитър 125 като направихме тестове по писта с засичане на времена се оказа че с 125 то давам мноого малко по бавни времена затова пък мога да ги поддържам без да се изморя много по дълго време кефа е много по голям защото чустваш че контролираш машината и можеш да си позволиш да караш много по агресивно, а като направиш грешка обикновенно ти се разминава без проблем, а с големия мотор почти нямаш право на грешки
    верно за ендуро 125 идва слабичко но те за тва има 250 4т направени
    според мен все още универсалният клас си остава 250 2т на второ място слагам 250 4т и след това ендуро версиите на 450 4т а крос версиите 450 4т са вече за хора които по са в час особенно ако се кара ендуро
    а за местата по които ходя обикновенно да карам направо не са подходящи 450 4т кросаците
    има и финансови измерения цялата тая работа
    ето сега 125 то ми си го отремонтирах в гаража почти без специални инструменти а 4т даже и клапаните няма да мога да му регулирам в гаража си да не говорим колко са скъпи частите им и поддръжката а и първоначалната цена която тр да се даде
    е за който е решил да кара супермото няма как 4т големи кубици е задължително
    но ендуро може да се кара с квото падне без проблем
    сега на скоро четох нещо подобно се разискваше в дирт райдър и имаше статия за -най добрия мотор -за крос ставаше въпрос теста бе между CRF450R . KX250 2T , CRF250R, YZ125 2T та естественно накрая най много бяха доволни от 450то а и най добри времена с него бяха но всички единодушно казваха че мотора който са карали през цялото време захилени до ушите и с най голям кеф е YZ125 като и другите два мотора ги квалифицират че не са никак далеч като времена от 450то а 250 2т то по време на целия тест който е бил 50 яки мотокрос часа не е показал никакви износвания а на 125 то май му бяха сменили само сегмент
    на другите клапаните са регулирали няколко пъти и маслото смяна на всяко каране
    тъй че всеки трябва да си реши много ли му е важно да е по бърз с няколко секунди на обиколка или предпочита да се кефи повече макар и с няколко секунди по бавен да е
    а най доброто е всеки да има възможността да пробва и едното и другото
    но бива човек първ добре да обмисля като взима мотор- къде ще го кара кви пари може да отдели за поддръжка,може ли да се справи с всичките тия коне и какво всъщност иска от мотора който смята да купи

    Коментар


    • #17
      Митков,

      ако си 90 кг човек и 450-тката ти тежи - това означава само едно нещо - не си в добра форма!

      Усещането да мръднеш газта и да прескочиш каквото и да е пред теб е велико!

      Иначе съм съгласен че 250-тката е по практична от гледна точка на всички консумативи, с изключение на частите на двигателя, защото те се износват повече при малката кобатура.

      На всички "траялски" препядствия също има предимство, но не е голямо ако си във форма.

      Това си е лично мое мнение, не се опитвам да ви обеждавам нищо!

      Коментар


      • #18
        съгласен съм
        но колко от хората каращи или с идея да карат 450 според теб може да се каже че са във "форма"

        точно вчера бях при крейзитата в стара загора и отново установих какви тежки последици може да има придобиването на по мощен и тежък мотор отколкото можеш да овладееш, докато си говорих с някои от хората в клуба и техните медицински проблеми

        даже с жоро се майтапехме че близнаците като казали на некви американци че при нас се търсят най вече 450 кубиковите те им казали- бреее тва много яки карачи имате там явно

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от mitkov
          съгласен съм
          но колко от хората каращи или с идея да карат 450 според теб може да се каже че са във "форма"

          точно вчера бях при крейзитата в стара загора и отново установих какви тежки последици може да има придобиването на по мощен и тежък мотор отколкото можеш да овладееш, докато си говорих с някои от хората в клуба и техните медицински проблеми

          даже с жоро се майтапехме че близнаците като казали на некви американци че при нас се търсят най вече 450 кубиковите те им казали- бреее тва много яки карачи имате там явно
          Така си е.

          Коментар


          • #20
            До: "Open Air box" Толкова ли е важно?!

            Здравейте ,нов
            съм за форума, и трябва да ви кажа че е страшен....браво ...относно opening of
            the air box - има стахотен ефект ако е направен както трябва, отваряне на
            кутията не е достатъчно ,трябва да се сменят жигльорите с по големи, добре е да
            има комплект жигльори с различни отвори ....и да се пробва кой работи най добре
            ,....но всъщност има 3 неща които трябва да се сработят добре .....въздух
            ,гориво и ауспух ,.така че отвориш ли air box-а ,трябва да се увеличи
            горивото пропорционално , а също така и ауспуха....двигателя наистина се
            отпушва страшно.....аз направих нещо такова ,но по инструкциите на едни
            специалисти в сащ.....нов к&н air filter ,open air box ,new 160
            жеттинг(жигльори) , иглата вдигната ,....и нов ауспух супер трап
            ..........мотора не мога да го позная .....



            ПИШИ НА КИРИЛИЦА !!! В противен случай постовете ти ще бъдат изтривани без коментар. Не разчитай следващият път някой да си играе да го пренаписва на кирилица.

            НЕ ПИШИ САМО С ГЛАВНИ БУКВИ !!! Писането само с главни букви се тълкува като крещене.
            Последно редактирано от Goblin; 24-09-07, 05:36.
            NISSAN MURANO
            TOYOTA LAND CRUISER 120
            HONDA RINCON 680 I
            HONDA CRF 450X

            Коментар


            • #21
              До: "Open Air box" Толкова ли е важно?!

              ок.,.....извинявавам се .....нямах кирилица.....
              NISSAN MURANO
              TOYOTA LAND CRUISER 120
              HONDA RINCON 680 I
              HONDA CRF 450X

              Коментар


              • #22
                От: "Open Air box" Толкова ли е важно?!

                Ами аз лично съм си направил тази модификация.Направих няколко отвора после.Изрязах един дамски чорап ли е там чорапогащник не знам как точно се казва и го залепих на мястото където съм правил отворите за да влиза повече въздух.И така той горе долу филтрира въздуха и не ми се набутва филтъра с кал и други гадости
                Ако съдбата ти затвори вратата,влез през прозореца!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X