Въпроса ми е на какво може да се дължи трудното палене и при студен и при топъл двигател?А също и мененето на оборотите,ако се настрой да са добре като е студен са високи като загрее, а ако са добре при топъл като е студен гасне?При палене винаги ли трябва да се навива ръчката на газта 2-3-ри пъти и да се държи обогатителя?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за Ямаха ВР450
Свий
X
-
До: Въпрос за Ямаха ВР450
Колега провери клапанитеПървоначално публикуван от ianko Преглед на мнениеВъпроса ми е на какво може да се дължи трудното палене и при студен и при топъл двигател?А също и мененето на оборотите,ако се настрой да са добре като е студен са високи като загрее, а ако са добре при топъл като е студен гасне?При палене винаги ли трябва да се навива ръчката на газта 2-3-ри пъти и да се държи обогатителя?
мисля че от това може да мени оборотите
-
До: Въпрос за Ямаха ВР450
Карбуратора на 100%,по точно дросела предполагам е износен и несе движи плавно нагоре надолу.При тези карбуратори-Кеихин това им е болката.Разглоби го, почисти го и обърни внимание на клапата.Тя е от две части и основната е с 4 колеленца и се движи нагоре надолу.Втората част се залепя към първата и има едно много тънко гумено маслоустойчиво О-пръстенче.Прегледай го дали е там и на пластинката която е там погледни да не са станали канали,които не и позволяват да се движи нормално.Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнениеВъпроса ми е на какво може да се дължи трудното палене и при студен и при топъл двигател?А също и мененето на оборотите,ако се настрой да са добре като е студен са високи като загрее, а ако са добре при топъл като е студен гасне?При палене винаги ли трябва да се навива ръчката на газта 2-3-ри пъти и да се държи обогатителя?
Не се занимавай с никакви клапани,това е Ямаха и в това отношение е желязна.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар