Мотора е КЛР 650 както го подгрявах и изпука в ауспоха и огасна .Няма ток на сфеща някой дали се е зблъсвал с такъв проблем да помогне.Бушончета и разни букси са наред.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помогнете изчезна тока .
Свий
X
-
До: Помогнете изчезна тока .
виж дали идва ток до бубината...ако идва виж да не би да е тя......ако е наре там виж запалването..комутаторчета и т.н...започваш наредПървоначално публикуван от turboto45 Преглед на мнениеМотора е КЛР 650 както го подгрявах и изпука в ауспоха и огасна .Няма ток на сфеща някой дали се е зблъсвал с такъв проблем да помогне.Бушончета и разни букси са наред.
[CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]
-
До: Помогнете изчезна тока .
Щом като бърникаш идва значи или е букса,или прекъснат кабел, или откачен кабел от ботушчето дето се захваща за буксата. Лека е да вземеш мултицета и да проверяваш кабелите за запалването наред
досадно но това е. Само като ги разкачаш си ги обозначавай, аз го правя с хартиено тиксо лепвам го на кабела-буксата и го надписвам.
Дано го намериш от първи път злощастният кабел. УспехKAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Помогнете изчезна тока .
Свали резервоара. Под него минава сноп кабели. Виж дали няма претрит и опиращ някъде. При мен имаше точно такъв проблем. Също така провери дали всички куплунги са ОК. Понякога самата връзка между проводника и клемата се прецаква. особено ако е мокрена. Други възможни проблеми са ENGINE STOP-a (ако е разбъзикан ключа или куплунгите му), както и крайният изключвател на съединителя, но той обикновено блокира само стартера. Виж също ако има краен изключвател на пачия крак, свързан с лампата за нулева скорост. Би трябвало да гасне, ако влючиш скорост при неприбрана стойка.
Обикновено тези неща се махат, но все пак провери
Най-добре е да прозвъниш с мултицет връзката между всички клеми на проводящите снопове, като ги мърдаш за да видиш дали губи контакт. Имам дълъг опит с КЛР и проблем с електрониката никога не съм имал - обикновено проблемът е на ниво лош контакт. Дано няма прекаран CDI - не ми се вярва, но все пак има и такава вероятност. Не е зле да напръскаш куплунгите и контактните пластини в контактната кутия и енджин стопа с контактен спрей.
Успех.Последно редактирано от Scrapheap; 08-05-08, 14:14."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Помогнете изчезна тока .
Благодаря за инфото вече всичко е ОК.Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеСвали резервоара. Под него минава сноп кабели. Виж дали няма претрит и опиращ някъде. При мен имаше точно такъв проблем. Също така провери дали всички куплунги са ОК. Понякога самата връзка между проводника и клемата се прецаква. особено ако е мокрена. Други възможни проблеми са ENGINE STOP-a (ако е разбъзикан ключа или куплунгите му), както и крайният изключвател на съединителя, но той обикновено блокира само стартера. Виж също ако има краен изключвател на пачия крак, свързан с лампата за нулева скорост. Би трябвало да гасне, ако влючиш скорост при неприбрана стойка.
Обикновено тези неща се махат, но все пак провери
Най-добре е да прозвъниш с мултицет връзката между всички клеми на проводящите снопове, като ги мърдаш за да видиш дали губи контакт. Имам дълъг опит с КЛР и проблем с електрониката никога не съм имал - обикновено проблемът е на ниво лош контакт. Дано няма прекаран CDI - не ми се вярва, но все пак има и такава вероятност. Не е зле да напръскаш куплунгите и контактните пластини в контактната кутия и енджин стопа с контактен спрей.
Успех.
sigpic
Коментар
-
До: Помогнете изчезна тока .
Колега няма ли да споделиш.Първоначално публикуван от turboto45 Преглед на мнениеБлагодаря за инфото вече всичко е ОК.
Polaris Magnum 500
Mercedes ml320
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар