Здравейте.Преди месец се сдобих с въпросният мотор.Това ми е първият мотор и не разбирам от мотори.Купих го от приятел който го е използвал по кросови трасета предимно, и ми се иска ако някой има опит с такова животно да ми по могне и да ми каже какво да му прегледам на първо време.Започвам да се вманиаяавам и ми се иска всичко да му е наред.Никаде не можах да намерия информация за този модел из форумът.И поради липсата ми на опит с моторите не мога да разбера ако му има нещо.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Yamaha TT600
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Yamaha TT600
 
 Честито ,колега!
 Ако мотора е в ред,просто му направи профилактика.
 -смени му маслото-във форума има доста изписано на тема ХТ и Тенере, но то за ТТ-то важи същото-не източвай маслото преди да изчетеш темите-има важни подробности!
 -изпери му въздушния филтър-също много е писано
 -задължително му гресирай лагерите на задната вилка(това най-вероятно преди теб никой не го е правил)-там където лагерува в рамата-мисля че бяха общо шест гресьорки
 -намери някой да ти смени маслото в предницата
 -прегледай му накладките-ако феродото е по-тънко от 1мм ги смени
 -смени си спирачната течност-не можеш да си представиш каква кал ще излезе
 -прегледай пиньоните-зъбите трябва да са симетрични
 -виж какво е положението с веригата(то май това трябва да го направи човек с опит),почисти я и я смажи-има специални смазки за верига-никога не я оставяй суха или кална-скапва се страшно бързо
 -прегледай водача и плъзгача на веригата-водача стои под задната вилка и служи да подвежда правилно веригата към зад.пиньон, а плъзгача е сложен на самата вилка и служи да предпазва вилката от триене с веригата-и двата се падат отляво на мотора(когато си седнал върху него).А,между впрочем "вилка" е големия алуминиев туч на който се люлее задната гума.
 -виж дали не ти бие някоя капла-допустимото отклонение е 2мм
 -провери дали всички спици са налице
 -провери дали нямаш хлабави спици,НО те не трябва да са претегнати защото започват да изплюват дупките на каплата
 -по горните три въпроса също доста е писано
 Всичко това са универсални съвети , които важат при купуването на какъвто и да е мотор.Всички те са препоръчителни-какво ще направиш решаваш ти.ТТ-то е страшно здрава и дуракоустойчива машина , но все пак от време-на време иска поддръжка.Ако имаш конкретни въпроси питай.
 Успех!
 ПП.Хубво е да кажеш година и има ли стартер.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
 
 
 "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
 Джон Кенеди
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Yamaha TT600
 
 Щях да забравя!Първоначално публикуван от dor4o Преглед на мнениеЗдравейте.Преди месец се сдобих с въпросният мотор.Това ми е първият мотор и не разбирам от мотори.Купих го от приятел който го е използвал по кросови трасета предимно, и ми се иска ако някой има опит с такова животно да ми по могне и да ми каже какво да му прегледам на първо време.Започвам да се вманиаяавам и ми се иска всичко да му е наред.Никаде не можах да намерия информация за този модел из форумът.И поради липсата ми на опит с моторите не мога да разбера ако му има нещо.
 Ето ти един полезен сайт www.tt600s.de . Ако се поровиш повече в него , можеш да намериш почти всичко за ендурата на Ямаха.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
 
 
 "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
 Джон Кенеди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Yamaha TT600
 
 Мерси за компетентния отговор.Както споменах,мотора го купих от приятел и ме увери че е сменил маслото,веригара и филтрите на мотора.Склонен съм да му вярвам,за това тях няма да ги пипам за сега.Смазах му лагерите на задната вилката преди 2 дни и вярно изтече много кал.Смазах жилото на съединителя както съветват много хора, но май имам някакъв проблем със скоростите защото като включвам 1-ва нещо удря вътре и незнам какво е.Феродото му е кам 1.5 мм и за сега ще почака.Веригата я смазвам след всяко каране и я почиствам добре.
 Моторът е произведен 1989 и е с кик.Само скоростите май ще са ми проблем  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Yamaha TT600
 
 Нямаш проблем със скоростите.Просто си си нагласил съединителя да отделя високо.Ако малко го свалиш това подскачане ще намалее.Но и така да го оставиш не е проблем.Първоначално публикуван от dor4o Преглед на мнениеМерси за компетентния отговор.Както споменах,мотора го купих от приятел и ме увери че е сменил маслото,веригара и филтрите на мотора.Склонен съм да му вярвам,за това тях няма да ги пипам за сега.Смазах му лагерите на задната вилката преди 2 дни и вярно изтече много кал.Смазах жилото на съединителя както съветват много хора, но май имам някакъв проблем със скоростите защото като включвам 1-ва нещо удря вътре и незнам какво е.Феродото му е кам 1.5 мм и за сега ще почака.Веригата я смазвам след всяко каране и я почиствам добре.
 Моторът е произведен 1989 и е с кик.Само скоростите май ще са ми проблем Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам! Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
 
 
 "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
 Джон Кенеди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Yamaha TT600
 
 В пост №2 е описано най важното.
 Най добре да започнеш с маслото.
 Имай предвид че за източване на маслото има две пропки. Едната е на картера под лостчето на скоростите а другата е на казанчето за маслото. Тази на казанчето е завряна на много еб@но място но с повече кършене на пръстите се достига.
 Филтъра е с каталожен номер Х302 в каталога на Чемпиън. Ако искаш друга марка може да намериш аналог по този номер. Струва 5 - 10 лева и е хубаво да се смени с маслото.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 
		 .Прочетох всички важни теми свързани с поддръжката на мотора и май много неща трябва да направя.
.Прочетох всички важни теми свързани с поддръжката на мотора и май много неща трябва да направя.
							
						

Коментар