Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с токовете май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: проблем с токовете май

    Имах подобен проблем след "плуване" в река.
    Сложи свещ с много малко разстояние(0.3-0.4 мм) и ако заработи добре, значи има пробив в изолацията на кабела или лулата.
    При мен върху кабела имаше маркуч и под него беше влязла вода и пробила изолацията

    Коментар


    • #17
      До: проблем с токовете май

      Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
      Направих всичко според горното описание (само клечката кибрит я смених за едно дръвце с формата на U-по лесно се слагат двата кабела един срещу друг) и системата заработи. Мотора запали нормално, видима искра имаше постоянно даже и в моментите когато при пълна газ двигателя изгърмя няколко пъти с черен пушек и изгасна а докато се въртеше коляновия вал по инерция имаше също искра!

      Това сигурно значи че проблема е или в датчика за запалването или в кабела му до CDIто или в карбуратора?
      Карбуратор или нещо преди него.
      Ако беше кола щях да осъдя бензиновата помпа за недостатъчен дебит, ама като е мотор, търси боклуци по филтри и кранчета.

      На първо време, просто откачи маркуча за бензин от карбуратора и го насочи към някое канче. Ако смяташ, че с получения дебит можеш да пътуваш, тогава мисли за друго.

      Коментар


      • #18
        До: проблем с токовете май

        Днес започнах пак ремонта:
        1. проверих кранчето - пуска напълно достатъчно количество бензин
        2. свалих пак карбуратора, мембраната работи, жигльорите са чисти, нивото на поплавъка е добро, иглите бяха на 4 положение от 5 аз ги дигнах на 3(тоест по средата) и двете, де що видях каналчета ги продухах.
        3. свалих и маншоните на карбуратора-добре са!
        4. умих и омаслевих въздушния филтър.
        Веднага след сглобянето запали ама черния гъст пушек и гърменето придружено с изхвърляне на огън от аспуха (на обороти по високи от смукач) си останаха
        Аман!
        Последно редактирано от 678; 20-04-08, 18:19.
        born to be wild
        Кольо Ковачев

        Коментар


        • #19
          До: проблем с токовете май

          Една от причините за която се сещам е, че може размера на горивния жигльор да е по-голям от нормалния и въпреки, че си затворил малко иглата пак да пуска повече гориво отколкото може да изгори....

          Коментар


          • #20
            До: проблем с токовете май

            Първоначално публикуван от dragorip Преглед на мнение
            значи мотора е кавазаки клх 250 93 4 година
            проблема е следния
            както си карахме днес из горите мотора изведнъж загуби тяга
            почна да прекъсва и да праши
            после спря да пали.осъмнихме се в свеща ама не е тя и с нова и със старата все същото след псуване и мотане около 2а часа никакъв напредък реших да го тикнем по едно нанадолнище.взе че запали ама неще да се форсира и се почна едно гърмене трещене
            после остановихме че ток към свеща неще да ходи постоянно
            айде сега моля ви помагайте от какво може да прави така мотора
            Аз мисля че мотора трябва да се погледне от ел.техник,той ще го замери и ще каже къде му е "болното" място.Така с налучкване няма да стане!!!
            Живей сега, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде!!!

            Коментар


            • #21
              До: проблем с токовете май

              Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
              Днес започнах пак ремонта:
              1. проверих кранчето - пуска напълно достатъчно количество бензин
              2. свалих пак карбуратора, мембраната работи, жигльорите са чисти, нивото на поплавъка е добро, иглите бяха на 4 положение от 5 аз ги дигнах на 3(тоест по средата) и двете, де що видях каналчета ги продухах.
              3. свалих и маншоните на карбуратора-добре са!
              4. умих и омаслевих въздушния филтър.
              Веднага след сглобянето запали ама черния гъст пушек и гърменето придружено с изхвърляне на огън от аспуха (на обороти по високи от смукач) си останаха
              Аман!
              Проблемът ти е в карбуратора и по-специално богата смес.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                До: проблем с токовете май

                Да, наистина при мен проблема беше в тока. С помоща на един уред много подобен на уреда описан от колегата ЯСЕН измерих (визуално) състоянието на искрата и стигнах до извода че в момента когато заглъхва и после гърми двигателя искрата е доста слаба и горивото не изгаря напълно. Това изследване го направих след като записах на филмче със звук състоянието на искрата с дигитален фотоапарат. Преди това обаче си направих същото филмче на един друг мотор на който всичко му е ОК! Така си направих база за сравнение защото за първи път запивам искра за анализ.
                После смених един кондензатор в CDIто и работата се оправи!
                Наложи се обаче пак да връщам иглите на карбуратора в начално състояние (на средно положение сместа е много богата) и сега всичко е ОК!
                Сега само да даде господ топло време че да покарам малко!
                born to be wild
                Кольо Ковачев

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X