Здравейте,
темата я пускам само за да покажя кво нещо сътворих от едно XT 87г.
					темата я пускам само за да покажя кво нещо сътворих от едно XT 87г.
 
							
						 като се има на впредвид че до скоро карах КТМ 2005г. На този модел биела , бутало , сегменти , гумички на клапани и всички други части за основен ремонт струват 550лв в YAMAHA докато на КТМ-а само буталото ми беше толкова!
 като се има на впредвид че до скоро карах КТМ 2005г. На този модел биела , бутало , сегменти , гумички на клапани и всички други части за основен ремонт струват 550лв в YAMAHA докато на КТМ-а само буталото ми беше толкова! и се надявам да получа отговори от по запознати с този модел на Ямаха.
 и се надявам да получа отговори от по запознати с този модел на Ямаха. . Това което гледах по каталозите с този модел ми се стори че фасона му е като от малко по новия модел който е след 90г. но съмненията ми се потвърдиха като започнах да сменям консумативите му.
. Това което гледах по каталозите с този модел ми се стори че фасона му е като от малко по новия модел който е след 90г. но съмненията ми се потвърдиха като започнах да сменям консумативите му. със доста по едри шлици а моите са ситни . Започнах да ровя из каталози и се оказа че тази която пасва за мотора ми е за моделите след 91-ва година.
 със доста по едри шлици а моите са ситни . Започнах да ровя из каталози и се оказа че тази която пасва за мотора ми е за моделите след 91-ва година. след което започнах да търся запушения отдушник. Оказа се че някой умен е запушил отдушника който при разшеряване и качване на маслото в казана компенсира налягането.Търсих място на което да го бодна този маркуч но не намерих
 след което започнах да търся запушения отдушник. Оказа се че някой умен е запушил отдушника който при разшеряване и качване на маслото в казана компенсира налягането.Търсих място на което да го бодна този маркуч но не намерих . Последва пак ровене в каталози и се оказа, че на мотори от този модел принципно влиза в капака на главата но при мен това място липсва.При другите модели които са със стартер влиза близо до отдушника на картера който води към филтърната кутия но при мен и там нямаше място
. Последва пак ровене в каталози и се оказа, че на мотори от този модел принципно влиза в капака на главата но при мен това място липсва.При другите модели които са със стартер влиза близо до отдушника на картера който води към филтърната кутия но при мен и там нямаше място ...Реших че е сменен капака на клапаните и е сложен от този модел на който принципно влиза в картера. Проблема се реши като монтирах щуцер в този капак на клапаните и боднах маркуча от казана там.
...Реших че е сменен капака на клапаните и е сложен от този модел на който принципно влиза в картера. Проблема се реши като монтирах щуцер в този капак на клапаните и боднах маркуча от казана там.В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар