Така мотора е Хускварна ТЕ 350, 94-та, 4Т, един цилиндър. По мотора има доста работи да се правят и за някои ще ми трябва помощ. Ще допълвам често темата с нови въпроси! Мотора е с запалване от Карпати (честа практика пореди лошите оригинални запалвания). На края на поста ще сложа снимка ако нещо не е ясно.
1. Мотора няма ключ за гасене, а искам да му сложа. Купил съм ключ от един китаец. Буксата му е с 4 "дупки" . Значи от запалването излизат 5 ли кабела, 6 ли са, нз, минават през намотките ("електрониката") и от другата страна излизат само 2 кабелчета които вече знаете правят ко правят и дават ток на свеща. Меря с мултицет-а мрежата и гледам че ключа като е на изключено само едната двойка букси си губи мрежата, а при другата двойка е постоянна. Та, има ли значение кой кабел ще е в двойката с постоянната мреща и кой в другата?! Предполагам няма значение, но аз да питам да не изпуши нещо.
2. Въпрос за някой на "ти" с електричеството на Карпати. Та в тази електроника от едната страна влизат 6 кабела а от другата само 2, които са за свеща. Как да разбера кои от останалите мога да ползвам да пусна ток към фара?
3. На това запалване как се настройва предварението, щото ми казаха че трябва да му се даде малко закъснение че сега прекъсва във високите? (тоя въпрос едва ли ще можете да ми го обясните така).
4. Най-важният и сериозен въпрос. Начи мотора както не е пален сега от 1 месец вероятно ще запали от първото ритане, но като се покара известно време и като го загасиш 30+ минути не можеш да го запалиш. Демек не пали на топъл двигател. + това като го караш по-дълго почва леко да прекъсва и да пука от ауспуха. И двете неща ме навеждат към богата смес. Какво е вашето мнение. Дали да обедня сместа или може това да идва от проблема с предварението на запалването?
Мерси, едни бързи отговори ще ми помогнат много . Ще има и други въпроси в процеса на работа.
Снимки ще пусна после че сега сървъра се ебава, та и няма кво да се гледа.
1. Мотора няма ключ за гасене, а искам да му сложа. Купил съм ключ от един китаец. Буксата му е с 4 "дупки" . Значи от запалването излизат 5 ли кабела, 6 ли са, нз, минават през намотките ("електрониката") и от другата страна излизат само 2 кабелчета които вече знаете правят ко правят и дават ток на свеща. Меря с мултицет-а мрежата и гледам че ключа като е на изключено само едната двойка букси си губи мрежата, а при другата двойка е постоянна. Та, има ли значение кой кабел ще е в двойката с постоянната мреща и кой в другата?! Предполагам няма значение, но аз да питам да не изпуши нещо.
2. Въпрос за някой на "ти" с електричеството на Карпати. Та в тази електроника от едната страна влизат 6 кабела а от другата само 2, които са за свеща. Как да разбера кои от останалите мога да ползвам да пусна ток към фара?
3. На това запалване как се настройва предварението, щото ми казаха че трябва да му се даде малко закъснение че сега прекъсва във високите? (тоя въпрос едва ли ще можете да ми го обясните така).
4. Най-важният и сериозен въпрос. Начи мотора както не е пален сега от 1 месец вероятно ще запали от първото ритане, но като се покара известно време и като го загасиш 30+ минути не можеш да го запалиш. Демек не пали на топъл двигател. + това като го караш по-дълго почва леко да прекъсва и да пука от ауспуха. И двете неща ме навеждат към богата смес. Какво е вашето мнение. Дали да обедня сместа или може това да идва от проблема с предварението на запалването?
Мерси, едни бързи отговори ще ми помогнат много . Ще има и други въпроси в процеса на работа.
Снимки ще пусна после че сега сървъра се ебава, та и няма кво да се гледа.
Коментар