Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ ехс 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ ехс 450

    здр. днес за коледа моя приятел си купи КТМ ехс 450 2003год. мотора е мн. як но незнаем нищо за КТМ тъй като до сега кара Ямаха ДТ 125 моля за всякаква информация дали прегрява как да следим температурата, защото на таблото не показва почти нищо може би, защото беше слаб акумолатор. Само показваше 2000 км. и др. числа даже нормалнолие да не изписва нищо на километража докато не тръгнеш и след това да не гасне км.след като си го изгасил

  • #2
    До: КТМ ехс 450

    Здрасти.Значи по таблото няма датчик за температурата.Ако има вентилатор на радиатора той се включва когато двигатела започне да загрява.Ако няма не е добре да бръмчи на едно място . защото хвърля антифриза.И да не забрява да сменя маслото на 600км.Мотора е много здрав но иска редовна поддръжка.
    ........................
    Иван Маринов
    CRF 250 X
    Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

    Коментар


    • #3
      До: КТМ ехс 450

      на 600км или 6000км маслото на дигателя

      Коментар


      • #4
        До: КТМ ехс 450

        Хе-Хе.Иска ти се на 6000.На 600км.се сменя и да е по гадно е с два маслени филтъра.
        ........................
        Иван Маринов
        CRF 250 X
        Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

        Коментар


        • #5
          До: КТМ ехс 450

          здр.на двигателя и скоростите маслото на едно място ли е или по отделно по колко се слага какво масло и на колко се сменя масления фил.пиши за всичко за което се сещаш по профилактика на мотора благодаря предварително

          Коментар


          • #6
            До: КТМ ехс 450

            Първоначално публикуван от LIDB Преглед на мнение
            здр. днес за коледа моя приятел си купи КТМ ехс 450 2003год. мотора е мн. як но незнаем нищо за КТМ тъй като до сега кара Ямаха ДТ 125 моля за всякаква информация дали прегрява как да следим температурата, защото на таблото не показва почти нищо може би, защото беше слаб акумолатор. Само показваше 2000 км. и др. числа даже нормалнолие да не изписва нищо на километража докато не тръгнеш и след това да не гасне км.след като си го изгасил
            Първоначално публикуван от LIDB Преглед на мнение
            на 600км или 6000км маслото на дигателя
            температура на табло, 6000км на масло.......
            вкарали сте се в приключение....особено с 450сс....

            Намерете някой по-близо до вас да ви обясни що за мотор е това и да ви открехне на някои основни неща, че грешките с тоя мотор са скъпи

            Коментар


            • #7
              До: КТМ ехс 450

              Важно е обаче, че е як мотора!

              Коментар


              • #8
                До: КТМ ехс 450

                Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                Хе-Хе.Иска ти се на 6000.На 600км.се сменя и да е по гадно е с два маслени филтъра.
                ...А питаш ли го Кики като трябва да сменя 6 бр....Добре, че поне филтрите се сменят на всяка втора смяна на маслото.
                Нооо...освен двата сменяеми филтъра - има още 2, които се почистват всеки път...
                А вентилатора и датчика са екстра и се монтират на радиатора на маслото. Не че много загрява, но не е лошо да го имаш. Поръчваш го чрез представителя на КТМ в Пазарджик(в нета, пък май и във форума има как да го откриеш). Важно е да се регулират клапаните редовно, но поне се правят много лесно (справка във форума - мненията или някоя от темите на Kiki.t)
                Друго няма...е, консуматив като гуми, масла и хубаво гориво не коментирам.
                Избора не искам да коментирам, щот двамата със сина ми сме пристрастни.(Което също е видно от снимката).
                Mitsubishi L200 DobbleCab

                KTM XC 450 RW 2009
                KTM 350 SX 2011

                Коментар


                • #9
                  До: КТМ ехс 450

                  Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                  ...А питаш ли го Кики като трябва да сменя 6 бр....Добре, че поне филтрите се сменят на всяка втора смяна на маслото.
                  Нооо...освен двата сменяеми филтъра - има още 2, които се почистват всеки път...
                  А вентилатора и датчика са екстра и се монтират на радиатора на маслото. Не че много загрява, но не е лошо да го имаш. Поръчваш го чрез представителя на КТМ в Пазарджик(в нета, пък май и във форума има как да го откриеш). Важно е да се регулират клапаните редовно, но поне се правят много лесно (справка във форума - мненията или някоя от темите на Kiki.t)
                  Друго няма...е, консуматив като гуми, масла и хубаво гориво не коментирам.
                  Избора не искам да коментирам, щот двамата със сина ми сме пристрастни.(Което също е видно от снимката).
                  Добре си изредил, само дето вентилатора се монтира на десния воден радиятор.Маслен такъв няма
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #10
                    До: КТМ ехс 450

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Добре си изредил, само дето вентилатора се монтира на десния воден радиятор.Маслен такъв няма
                    ...Добре де десния воден дето охлажда маслото...(това го писах докато си мислех как да сваля масления радиатор на пикапа...)
                    Ти вместо да се заяждаш - вземи обясни на човека какво да прави с мотора си, че да го кара дълго!
                    Mitsubishi L200 DobbleCab

                    KTM XC 450 RW 2009
                    KTM 350 SX 2011

                    Коментар


                    • #11
                      До: КТМ ехс 450

                      Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                      ...Добре де десния воден дето охлажда маслото...(това го писах докато си мислех как да сваля масления радиатор на пикапа...)
                      Ти вместо да се заяждаш - вземи обясни на човека какво да прави с мотора си, че да го кара дълго!
                      И десния и левия охлаждат водата.Мотора няма маслено охлаждане, не е с въздушноМа ти от къде да знаеш, нали аз ги правя
                      Че кво толкова да казвам, проверява клапаните, антифриза, ново масло, веригата, и газззз.Ако има нещо не в реда си, то ще си покажеХубаво е да се смени маслото на предницата(110мм въздушна камера), нова свещ, филтър, не е лошо да гресира лагери, да прегледа накладки и тн.Кошницата на амбреажа също е хубаво да се види.Да се провери за хлабави спици.Абе като при всеки мотор, с изключение на това че нама да разглабя и гресира кокали на задно окачване.Ай стига толкова
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X