здр. днес за коледа моя приятел си купи КТМ ехс 450 2003год. мотора е мн. як но незнаем нищо за КТМ тъй като до сега кара Ямаха ДТ 125 моля за всякаква информация дали прегрява как да следим температурата, защото на таблото не показва почти нищо може би, защото беше слаб акумолатор. Само показваше 2000 км. и др. числа даже нормалнолие да не изписва нищо на километража докато не тръгнеш и след това да не гасне км.след като си го изгасил
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ ехс 450
Свий
X
-
До: КТМ ехс 450
Здрасти.Значи по таблото няма датчик за температурата.Ако има вентилатор на радиатора той се включва когато двигатела започне да загрява.Ако няма не е добре да бръмчи на едно място . защото хвърля антифриза.И да не забрява да сменя маслото на 600км.Мотора е много здрав но иска редовна поддръжка.........................
Иван Маринов
CRF 250 X
Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!
-
До: КТМ ехс 450
Първоначално публикуван от LIDB Преглед на мнениездр. днес за коледа моя приятел си купи КТМ ехс 450 2003год. мотора е мн. як но незнаем нищо за КТМ тъй като до сега кара Ямаха ДТ 125 моля за всякаква информация дали прегрява как да следим температурата, защото на таблото не показва почти нищо може би, защото беше слаб акумолатор. Само показваше 2000 км. и др. числа даже нормалнолие да не изписва нищо на километража докато не тръгнеш и след това да не гасне км.след като си го изгасилПървоначално публикуван от LIDB Преглед на мнениена 600км или 6000км маслото на дигателя
вкарали сте се в приключение....особено с 450сс....
Намерете някой по-близо до вас да ви обясни що за мотор е това и да ви открехне на някои основни неща, че грешките с тоя мотор са скъпи
Коментар
-
До: КТМ ехс 450
Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнениеХе-Хе.Иска ти се на 6000.На 600км.се сменя и да е по гадно е с два маслени филтъра....А питаш ли го Кики като трябва да сменя 6 бр....Добре, че поне филтрите се сменят на всяка втора смяна на маслото.
Нооо...освен двата сменяеми филтъра - има още 2, които се почистват всеки път...
А вентилатора и датчика са екстра и се монтират на радиатора на маслото. Не че много загрява, но не е лошо да го имаш. Поръчваш го чрез представителя на КТМ в Пазарджик(в нета, пък май и във форума има как да го откриеш). Важно е да се регулират клапаните редовно, но поне се правят много лесно (справка във форума - мненията или някоя от темите на Kiki.t)
Друго няма...е, консуматив като гуми, масла и хубаво гориво не коментирам.
Избора не искам да коментирам, щот двамата със сина ми сме пристрастни.(Което също е видно от снимката).
Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
До: КТМ ехс 450
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение...А питаш ли го Кики като трябва да сменя 6 бр....Добре, че поне филтрите се сменят на всяка втора смяна на маслото.
Нооо...освен двата сменяеми филтъра - има още 2, които се почистват всеки път...
А вентилатора и датчика са екстра и се монтират на радиатора на маслото. Не че много загрява, но не е лошо да го имаш. Поръчваш го чрез представителя на КТМ в Пазарджик(в нета, пък май и във форума има как да го откриеш). Важно е да се регулират клапаните редовно, но поне се правят много лесно (справка във форума - мненията или някоя от темите на Kiki.t)
Друго няма...е, консуматив като гуми, масла и хубаво гориво не коментирам.
Избора не искам да коментирам, щот двамата със сина ми сме пристрастни.(Което също е видно от снимката).
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
До: КТМ ехс 450
Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнениеДобре си изредил, само дето вентилатора се монтира на десния воден радиятор.Маслен такъв няма...
Добре де десния воден дето охлажда маслото...(това го писах докато си мислех как да сваля масления радиатор на пикапа...)
Ти вместо да се заяждаш - вземи обясни на човека какво да прави с мотора си, че да го кара дълго!Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
До: КТМ ехс 450
Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение...
Добре де десния воден дето охлажда маслото...(това го писах докато си мислех как да сваля масления радиатор на пикапа...)
Ти вместо да се заяждаш - вземи обясни на човека какво да прави с мотора си, че да го кара дълго!Ма ти от къде да знаеш, нали аз ги правя
Че кво толкова да казвам, проверява клапаните, антифриза, ново масло, веригата, и газззз.Ако има нещо не в реда си, то ще си покажеХубаво е да се смени маслото на предницата(110мм въздушна камера), нова свещ, филтър, не е лошо да гресира лагери, да прегледа накладки и тн.Кошницата на амбреажа също е хубаво да се види.Да се провери за хлабави спици.Абе като при всеки мотор, с изключение на това че нама да разглабя и гресира кокали на задно окачване.Ай стига толкова
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар