Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Кавазаки KLE 500

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за Кавазаки KLE 500

    Здравейте на всички! Взех един двигател от Кавазаки КЛЕ 500, 2004 година. Като нов е. Бил е в Англия,но е катастрофирал. Като цяло може да се каже че двигателя е нов! Последствия по него от катастрофата няма! Започнах да си правя АТВ,самоделно и купих двигателя да го слагам на него. Въпроса ми е като цяло как са тези двигатели,имат ли някакви куци места,какво да му прегледам,и като цяло за самия двигател всичко което знаете. Също и техническа информация,параметри и каквото знаете за този модел. Интересувам се от самия двигател,поведение на мотора,дали е тежък като мотор и т.н.не ме вълнува,защото от сега нататък вече няма да е мотоциклет Ще бъда много благодарен на всички за информацията!

    П.П.: Ето линк кем темата където има няколко снимки на бъдещото атв : http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...081#post275081

  • #2
    До: Въпроси за Кавазаки KLE500

    Двигателят на КЛЕ 500 е много здрав двуцилиндров редови, но не знам с колко килограма ще го натовариш при тая хеви-метъл рама дето си спретнал ?!
    От друга страна редовият двигател не е много подходящ за ниски обороти, защото ще му пилнеш бързо съеденителя, но на харизан кон, нали знаеш ....
    Определено ще трябва да поосъкатиш доста скоростта чрез пиньоните за сметка на тегленето и разтоварването на двигателя.
    Мисля, че двигателят беше около 45-47 коня. Имах такова КЛЕ на времето, но с двама човека издишаше ...
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      До: Въпроси за Кавазаки KLE500

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      Двигателят на КЛЕ 500 е много здрав двуцилиндров редови, но не знам с колко килограма ще го натовариш при тая хеви-метъл рама дето си спретнал ?!
      От друга страна редовият двигател не е много подходящ за ниски обороти, защото ще му пилнеш бързо съеденителя, но на харизан кон, нали знаеш ....
      Определено ще трябва да поосъкатиш доста скоростта чрез пиньоните за сметка на тегленето и разтоварването на двигателя.
      Мисля, че двигателят беше около 45-47 коня. Имах такова КЛЕ на времето, но с двама човека издишаше ...
      Благодаря ти за информацията! Задължително ще променя пиньоните,защото все пак ще става атв,а там скорост повече от 100-120 е просто абсурдна! А по този начин ще си осигуря и повечко тяга както каза ти! Абе в краина сметка каквото стане...просто страшно много време търсих двигател...все ми предлагаха едни трошляци от 92-93 година за по 1200-1300 лева окомплектован на незнам си колко хиляди километра! Този направо грее пред тях и на години и на визия и на всичко.
      Много ще съм ти благодарен ако ми подскажеш колко към колко зъба трябва да сложа за да постигна такава скорост или примерно мааалко по висока но да си имам и вповечко теглене?

      Коментар


      • #4
        До: Въпроси за Кавазаки KLE500

        Също искам да попитам този двигател термостата му къде се намира или е със външен термостат?
        Двигателят е като на мотора от снимките(КЛЕ500 2004г) 1 към 1:
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          До: Въпроси за Кавазаки KLE500

          От главата излиза един маркуч до радиатора, хванат на един фланец, закрепен за главата с 3 винта - лесно ще го откриеш. Термостатът е под този фланец.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            До: Въпроси за Кавазаки KLE500

            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
            Мисля, че двигателят беше около 45-47 коня.
            Max Power - 50 hp 36.4 kW @ 8500 rpm (rear tyre 44.55 @ 8400 rpm)
            Max Torque - 45 Nm 4.6 kg-m @ 6500r pm

            Това намерих за модела от 2001г.
            Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

            Коментар


            • #7
              До: Въпроси за Кавазаки KLE500

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              От главата излиза един маркуч до радиатора, хванат на един фланец, закрепен за главата с 3 винта - лесно ще го откриеш. Термостатът е под този фланец.
              Благодаря много за информацията колега!

              Коментар


              • #8
                До: Въпроси за Кавазаки KLE500

                Първоначално публикуван от Chaveto Преглед на мнение
                Max Power - 50 hp 36.4 kW @ 8500 rpm (rear tyre 44.55 @ 8400 rpm)
                Max Torque - 45 Nm 4.6 kg-m @ 6500r pm

                Това намерих за модела от 2001г.
                И аз го намерих това,но точно за 2004 не открих. За 2005 модела също има той е 45 коня.
                http://www.motorcyclespecs.co.za/ От този сайт ги видях. Има доста модели там.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпроси за Кавазаки KLE500

                  Имам нужда от схема за запалването на този мотор. Кое как и къде се връзва. Стигнах до този етап, а всички компоненти са с орязани кабели и без оригиналните букси. Буксите намерих, но не знам точно кое къде и как отива, така, че ако има някой да ми помогне с информация ще съм много благодарен....и естествено ще имам да черпя.

                  Инъче ако някой се интересува какво става с проекта направих нова тема специално за него: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=25563

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпроси за Кавазаки KLE500

                    Намерих мануал за този мотор в който пише абсолютно всичко за него! От пластмасите до схеми за запалване и така нататък. Много полезна информация, също така съпроводена и със снимки. Качвам файла тук ако потрябва на някой колега.
                    П.П. Моля ако е необходимо модераторите да преместят публикацията или линка към файла в по-подходяща тема, където повече колеги биха я видяли и би била по-полезна.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпроси за Кавазаки KLE500

                      Двигателя вече запали, но имам друг проблем сега. Съединителя беше залепнал, след като го отлепихме изгасяме мотора и след 2-3 минути пак залепва! По моите разсъждения маслото е старо и затова се получава така! Смятам да го сменя тези дни да видим какво ще стане. Ако не е от масло и някой знае от какво друго може да е нека да пише.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X