Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

    Здравейте колеги ! Мотора е HONDA CRF450R. Зимата рядко имам време да карам мотора (най-много на 2,3 седмици веднъж да изляза), досега винаги когато няма да карам мотора повече от седмица съм източвал бензина. Мои познати, се опитват да ме убедят, че за карбуратора не е добре да седи без бензин, други пък казват обратното Въпросът е да се източва ли бензина или не, при дълъг престой на мотора ? Т.е. за карбуратора е по-добре да стои пълен с бензин или празен ?
    Никъде не намерих конкретен отговор на въпроса ми, извинявам се ако темата се повтаря
    Поздрави

  • #2
    От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

    За мотори нямам наблюдение но за малогабаритни двигатели на мотофрези, генератори,моторни помпи и т.н. мога да споделя че , е задължително да се съхраняват с празен карбуратор.

    Съхранявани в сухо помещение с нормална въздушна влажност няма опасност от корозия на елементите на карбуратора когато е без бензин.

    Но дори и да се остави пълен с бензин карбуратора е добре да се спре кранчето на горивото ,защото карбуратора има отвори с който поплавъковата камера е свързана атмосферата (отдушник) и през него летливия бензин се изспарява.

    И когато кранчето е отворено през него постоянно се долива изспареното количество бензин ,но както знаете бензина е съставен от съставки с различна летливост и в карбуратора бавно започва да се повишава концентрацията на "тежките" не летливи съставки процесът е бавен но зимата дълга и на пролет когато ни дотрябва съответната техника тя не пали понеже в карбуратора е пълно с нещо като газ за фенери а не бензин.

    В определени случай когато горивото в резервоара на съответната машина е било по-малко да речем 1-2 литра то то успява да се изспари напълно и в поплавъковата камера се получава нещо като клей все едно гранясало олио,желе и то прави едни финни люспички по потопените жигьори за гориво и става весело да подкараш така "консервиран "карбуратор особенно на двутактова машина.

    Така че,според моя опит и набюдения правилното съхраняване би трабвало да е с пълен поне на 2/3 -ти резервоар за гориво и ако съответната техника има ръчно кранче за спиране на горивото то да е в спряно положение и двигателя да се остави да работи докато угасне с празен карбуратор, за моделите с вакумно кранче за гориво като на повечето скутери и други които сами си спират горивото когато двигателят не работи просто се оставят с бензин в резервоара.

    И се чака пролетта да запее коса

    Поздрави.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #3
      От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

      Благодаря за мнението колега !
      Поздрави

      Коментар


      • #4
        От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

        Най-добре за мен,е препалване на машината.За 10-15 минути,един-два пъти в месеца.
        HONDA DOMINATOR 650
        ОРЕЛ ASTRA
        РСПБЗН-Приморско

        Коментар


        • #5
          От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

          Ако го караш веднъж на 2—3 седмици не го мисли ,ако ще го зазимяваш за цяла зима източи бензина от карбуратора или сложи стабилизатор за бензина.

          Коментар


          • #6
            От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

            Първоначално публикуван от GeToVvV Преглед на мнение
            Ако го караш веднъж на 2—3 седмици не го мисли ,ако ще го зазимяваш за цяла зима източи бензина от карбуратора или сложи стабилизатор за бензина.
            Е ся стабилизатори...да го точи и в колата да слага ,те са не повече от 7литра
            KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

            Коментар


            • #7
              От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

              Не съм си спирал досега бензина на мотора, ама старата ми кола беше карбуратор с бензин и газ та веднъж я оставих по дълго без бензин и после текна като лейка отвсякъде. Та няма ли да се случи същото и с карбуратора на мотора ако се разсъхнат разните му гарнитурки?
              Аз просто източвам изветрелия от карбуратора преди да паля след дълго непалене.
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #8
                От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

                Първоначално публикуван от V.R.R. Преглед на мнение
                Е ся стабилизатори...да го точи и в колата да слага ,те са не повече от 7литра
                Защо да не се сложи стабилизатор ,хем карбуратора няма да е сух ,хем бензина ще си запази качествата и ще се избегнат отлагания .Все пак всичко е относително и става въпрос ,ако мотора не се кара повече от 3-4 месеца ,за по-малко не мисля ,че ще има проблем .

                Коментар


                • #9
                  От: За или против източването на бензина от карбуратора при дълъг престой - CRF450R

                  Питах дали да спирам и да източвам бензина от карбуратора,един известен майстор от Троян,и той ми каза че,ако искам да имам дълго време безпроблемен карбуратор,да не му спирам бензина.Така вече 5-6 години на мотора от подписа бензина не е спиран,стои си така с пуснат бензин и пълен карбуратор,без значение,кога ще се кара.От друга страна,като си купувах голямата Хускварна(професионален верижен трион)ми казаха ако престоява повече от 2 седмици без да работя с резачката да източвам бензина от резервоара и карбуратора.Сега така я съхранявам-без бензин,нито в резервоара,нито в карбуратора.Китайската фреза с която си обработвам градината е постоянно с бензин,не го и спирам от кранчето.Абе навсякъде,всеки различни работи казва.
                  Обяснението на колегата по-горе,е много логично,от гледна точка на летливите съставки.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X