Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов в клуба xt 600 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нов в клуба xt 600 проблем

    След като си свалил карбуратора, редно е да го разглобиш изцяло и да го почистиш. След това му правиш настройките и тогава монтираш. Не е сложно. Трябват ти спрей за почистване на карбуратори, компресор с въздух за продухване, подходящи отверки, шублер, бургия 7 мм( съпоставка с мануала, че спомена е избледнял). И търпение, яростта не помага. Ако не ти се занимава , имаш опция да го пратиш по ЕКОНТ до ivan j, Пешо 74, или до мен. Естествено, ако се появят още желаещи да извършат тази дейност, избора ще е по-голям. Може и чрез напътствия в темата. Имам за почистване същия карбуратор, мога да снимам, въпреки че ме мързи докато работя, да си отвличам вниманието с ненужни дейности.
    Сега видях че имаш излишни чаркаляци за модела. Извършвам ремонтни услуги и срещу бартер за чаркалета за някой от маторите в подписа ми, само за тези модели.
    Последно редактирано от gnomerhone; 19-10-16, 11:29. Причина: Чаркаляк
    Gnome Rhone AX2 800 1938
    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
    Husqvarna Te 510 1989
    Argvmentvm ad novitatem

    Коментар


    • #32
      От: Нов в клуба xt 600 проблем

      На карбуратора нищо му няма - липси отсъствуват , просто собственикът се изразява технически неизрядно и се получават разминавания ...

      Коментар


      • #33
        От: Нов в клуба xt 600 проблем

        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
        На карбуратора нищо му няма - липси отсъствуват , просто собственикът се изразява технически неизрядно и се получават разминавания ...
        ОК! Не съм "майстор" и имам елементарни емпирични познания... техническите термини и въобще терминология ги заменям с разговорни.. явно неточни!
        За да продължа комедията и да ви стане още по-забавно, ще споделя, че не мога да върна карбуратора на мястото му... свалих го, както казах по-долу, "в изблик на ярост", и сега зацепих на маркучите - кой къде отива?!!!

        "Знанието е сила" .. така казват!
        А незнанието?? Слабост нали! Правеща те подвластен на знаещите
        Така че, смирено прекланям глава и моля за помощ...

        Долу от "това" помпа ли е какво е, има три отвора, в карбуратора, също нямам спомен кое къде влиза - от резервоара един маркуч (т-тка де) Въздух, вакум, гориво - нямам спомен и нямам идея, кое къде отива яко а ..

        [IMG]free upload image[/IMG][IMG]free upload image[/IMG]
        Последно редактирано от RoadBoy; 19-10-16, 22:12.

        Коментар


        • #34
          От: Нов в клуба xt 600 проблем

          Сериозно ли си решил да монтираш карбуратора, без да го почистиш и провериш настройките му на какво дередже са?? Маркуча който излиза от помпата влиза в долния щуцер на карбуратора, този под месинговия. Маркуча от резервоара влиза в свободния щуцер на помпата, съседен на маркуча отиващ в карбуратора. На снимката е закрит, не се вижда. Отделно на помпата има стрелки с посоката на потока. Маркуча с вакума излиза от задната страна на помпата и се свързва с левия гумен фланец на карбуратора чрез метална тръбичка,наречена може би отново щуцер или каквото е.... Мисля че ще е по лесно и образователно да подходя пикторално и или да снимам, или да изографисвам отговорите на въпросите, които поради някаква причина не искаш да откриеш в мануала.
          Gnome Rhone AX2 800 1938
          Yamaha XT600Z 1VJ 1986
          Husqvarna Te 510 1989
          Argvmentvm ad novitatem

          Коментар


          • #35
            От: Нов в клуба xt 600 проблем

            Единственото цяло ръководство, което намерих е service manual и не намерих това, което търся

            За карбуратора имах съпорт и е изряден - остана да се пробва на мястото му..

            Още веднъж ви благодаря и наистина се извинявам за тъпите въпроси!!!
            Искам да го сложа и да опитам как е ... ако ли не, го изпращам към вас..

            Коментар


            • #36
              От: Нов в клуба xt 600 проблем

              Хубава тема зе е заформила тука! Ще си пзволя да я ползвам малко!
              Преди време поръчвах от Англия гарнитура за моя XTZ660 за капака на съединителя, обаче дойде за XT600Z .Аз бях командировка, жената я приела, обади ми се вика всичко е точно, писах му там на продавача каквото трябва че всичко е наред и като се прибрах след 15 дена установих грешката. Наложих така външно гарнитурата на капака без да го свалям и по голямата част очевидно пасва но около водната помпа не мога да преценя без да сваля капака а сваля ли го ще трябва нова гарнитура и ако тая не става мотора ще ми седи разглобен докато дойде друга. Това не се е случвало никога с мой мотор и няма и да се случи!
              Та питам, има ли някой който да може със 100% сигурност да каже става или не гая гарнитура от XT600Z на XTZ660 ? Номенклатурните им номера на тая гарнитура за двата модела са различни, проверих!
              И втори въпрос - иска ли я някой (запечатана е както си пристигна), да я дам и да си поръчам оригинална от Ямаха вместо да се занимавам с глупости?
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #37
                От: Нов в клуба xt 600 проблем

                Пууу.. това ли е? Ако е.. ето да остане за поколенията -

                [IMG]upload pic[/IMG]
                [IMG]free photo hosting[/IMG]

                Коментар


                • #38
                  От: Нов в клуба xt 600 проблем

                  Това ще да е. Трябва като съм вкъщи да погледна на компа дали нямам мануал за тебе. Навремето свалях всичко дето ми падне за ямаха а и за други.
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нов в клуба xt 600 проблем

                    Първоначално публикуван от RoadBoy Преглед на мнение
                    ОК! Не съм "майстор" и имам елементарни емпирични познания... техническите термини и въобще терминология ги заменям с разговорни.. явно неточни!
                    За да продължа комедията и да ви стане още по-забавно, ще споделя, че не мога да върна карбуратора на мястото му... свалих го, както казах по-долу, "в изблик на ярост", и сега зацепих на маркучите - кой къде отива?!!!

                    "Знанието е сила" .. така казват!
                    А незнанието?? Слабост нали! Правеща те подвластен на знаещите
                    Така че, смирено прекланям глава и моля за помощ...

                    Долу от "това" помпа ли е какво е, има три отвора, в карбуратора, също нямам спомен кое къде влиза - от резервоара един маркуч (т-тка де) Въздух, вакум, гориво - нямам спомен и нямам идея, кое къде отива яко а ..

                    [IMG]free upload image[/IMG][IMG]free upload image[/IMG]

                    Няма да се сърдиш , но ще ти дам един съвет. Винаги преди да почнеш подобни ремонти ,почиствай и измивай мотора , много по-лесно и с удоволствие се работи тогава. А за да не бъркаш кабели , маркучи , .... , залепвай по една надписана лепенка , или ги снимай преди да ги разкачиш.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нов в клуба xt 600 проблем

                      Успя ли да накараш артефакта да заработи ??
                      Gnome Rhone AX2 800 1938
                      Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                      Husqvarna Te 510 1989
                      Argvmentvm ad novitatem

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X