Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki xf 650 Въпроси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki xf 650 Въпроси?

    Здравейте!
    Преди да започна само ще кажа ,че търсих но не открих друга тема със същите въпроси.Така..да се похваля ,че от днес съм горд собственик на сузуки xf 650 2001 година.Мотора изглежда много запазен,пали и върви супер.Не мога да разбера как да пуска да свети таблото и фара едновременно.Като пусна габарити и таблото свети,но щом пусна късите таблото изгасва и фара светва.Успях някак да ги пусна и 2 те едновременно но при следващия опит не можах.Другото,което не мога да разбера кранчето на бензина как трябва да е нормално пуснато,спряно или на резерва? Ако някой знае как стоят нещата с тия въпроси моля нека помогне.
    По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

  • #2
    От: Suzuki xf 650 Въпроси?

    Честито за придобивката, сподели с нас някоя и друга снимка.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki xf 650 Въпроси?

      Кранчето трябва да е нормално пуснато за да може когато ти свърши бензина да превключиш на резерва и да стигнеш до най-близката бензиностанция! Аз лично затварям кранчето само когато по някаква причина свалям резервоара или карбуратора.
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki xf 650 Въпроси?

        Кранчето има три положения: ON, PRI и RES. Караш на ON. Когато е стоял дълго или си източвал карбураторите, завърташ на PRI, палиш и връщаш на ON. Като свърши бензина, въртиш на RES и търсиш бензиностанция. Когато мотора падне, не се притесняваш, че бензина ще изтече, защото кранчето е вакуумно - пуска бензин, само ако двигателя се върти, освен ако не е на PRI.
        За светлините, разглоби ключа на кормилото и го напръскай обилно с контактен спрей.
        Изтегли си менюал и чети, или ходи на майстор.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki xf 650 Въпроси?

          Ясно,мерси иначе за таблото разбрах как се пуска.Копчето си имало лек чалъм.А ето ме и мен с новата машинка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13413537_1403754556316623_7316981075280559801_n.jpg
Прегледи:1
Размер:83.4 КБ
ID:5718230 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13327466_1403754586316620_8820135271199563867_n.jpg
Прегледи:1
Размер:90.2 КБ
ID:5718231.Малко ми е тежък и висок,аз съм 73 кг и съм висок 1.71 и 2 см ама ще му свикна.Друг въпрос,който имам е,ако тръгна от Стара Загора към морето по магистралата със да кажем 110 км/ч трябва ли да спирам,често за да не прегрее,с въздушно маслено охлаждане е и има радиаторче за маслото.Също така как да поддържам веригата?Казаха ми да я пръскам след каране с wd40 и да покарам 200 300 метра и след това със някаква специална смазка.
          Последно редактирано от stefko1992; 07-06-16, 23:03.
          По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki xf 650 Въпроси?

            Има голяма тема за поддържане веригата.
            Но след карането през деня, ако не мия мотора пръскам със спрей веригата, ако го мия я подсушавам с парцал и после пръскам, а ако се кара в дъждовно време може да изсъхне и преди да завърши дневното каране.
            Старая се веригата никога да не е суха.
            Използвам спрей Деникол, пробвал съм с десетки спрейове, но този най-много държи, не цапа и е разумен компромис м/у цена и качество. Купувам го от Стефан-Боби МХ.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki xf 650 Въпроси?

              Спокойно може и 120-130 да си потдържаш.Няма нужда да спираш да си почива мотора разбирасе ако не искаш ти да си починеш.Въздушното охлаждане е колкото повече се движеш толкова по добре.
              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                Така и други въпроси имам.Ясно е ,че мотора не е нов и е нормално да прогаря по малко масло.Пречи ли да му доливам по малко?Казаха ми,че се сменя на 6000 km.Също и начина ми на каране е такъв,че обикновено при нормални условия на равно тръгвам почти без газ.Със предния ми honda cr125 тръгвах много лесно почти без да му давам газ.А този ,който предполагам би трябвало да има по голям въртящ момент в ниските го изгасям много лесно.Мисля,че може би има запушен карбуратор. Също и като го загася дори и загрял,постои 5 минути и трябва да го паля на смукач!?Иначе не иска. Това нормално ли е?Толкова ли бързо изстива?Както и въздушния филтър пере ли се или се купува нов?
                Последно редактирано от stefko1992; 11-06-16, 08:15.
                По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                  Трябва реглаж на карбуратор.Филтъра ако е дунапренов се пере и после омазнява.Маслото си го сменяй на 3000 км защото двг.е с въздушно охлаждане.А това че похапва масло да не те притеснява следиш го преди всяко излизане и ако трябва доливаш.
                  Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                    Забравих за тръгването.Този мотор е шосейно ореантиран и предавките му са по дълги от Цр а и ще трябва да използваш тръгване на полу съиденител.
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                      Всеки двигател гори масло! Намери си мануал и сменяй масло и филтри както е указано в мануала. Ползвай и масло с указания вискозитет. Производителя знае по-добре от разните форумни авторитети как най-добре се поддържа мотора. Затова по мануал всичко!
                      И не е вярно че колкото е по гъсто маслото толкова по малко го гори! Също така е еднакво лошо както да го смениш по късно така и да го смениш по рано! Ако щеш приемай, нито ми се обяснява защо нито ми се спори!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                        Здравейте!Поредния въпрос ми е ,че като паля мотора студен(и да кажем не е пален цял ден),от ауспуха излиза бял пушек. .След няколко секунди спира и не дими повече.Вашите така ли са? Допустимо ли е само при палене да прави така или трябва поне да се сменят гумичките на клапаните?Другото нещо е ,че като давам на първа,стиснал съм съединителя до край и усещам лостчето как "подскача" под крака ми и хърка същевременно и при засилване на натиска от моя страна си включва на предавка.Отново нормално ли е това за такъв тип мотор 2 ра ръка или иска нов съеднител?
                        По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                          Този двигател не гори масло Цилиндърът е с никасил, ако не е надран, не пипа маслото от смяна до смяна. С хубава полусинтетика или синтетика спокойно си караш 6000км. 10W40, не по-гъсто. Не се притеснявай от каране, за разлика от двигателите с въздушно охлаждане, които са склонни към прегряване на магистрала, този е с въздушно-маслено и с огромния му радиатор можеш да го прегрееш само, ако буксуваш дълго време на място.
                          Гумичките са за смяна. Ако двигателя не трака, само с това ще се разминеш. Купи ги от Сузуки, за да не съжаляваш.
                          За този двигател имам портвана глава с по-голям колектор, ако решиш да го тунинговаш.
                          Не е нормално да пали топъл на смукач.
                          Като тръгнеш към морето, отбий се през Варна, ще го обслужа. Ако си поръчаш гумички предварително, може и да ги сменя, докато се киснеш в морето.
                          Последно редактирано от Ясен; 24-06-16, 09:29.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                            От скоро и аз съм "горд" собственик на Suzuki XF 650



                            Но моя не беше пален от 3 години и сега като го купих му смених масло , филтри, бензин , акумулатор .....обачеееее.... Като му подам газ и гасне :/ или ако не е на смукач също гасне :/ Мисля , че проблема идва от това , че взима прекалено мн. въздух , защото като запуша с ръка въздушната кутии (оставям съвсем малка дупка за въздух) мотора работи идеално Не намерих от къде се регулира поемането на въздуха (въобще ако може да се регулира). Чудя се да не би да е нещо електронно (автоматично) и да се е прецакало...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki xf 650 Въпроси?

                              Според мен , проблема е в карбураторите , запушени главни жигльори , утайки или вода , след почистване трябва да заработи нормално.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X