Привет колеги мотористи!
Преди 2 месеца си купих Хонда ЦРФ250Р 2005 година,като мотора беше изцяло обслужен(вкл.ново бутало според собственика) и вървеше идеално.Карах го винаги с бензин 98или100 октана при това любителски без да го мъча.Два пъти сменям масло моторекс на 5 резервоара и при двете смени на масления филтър имаше жълто-медни стружки.Като имаше такива по 2-3мм.
Забелязах,че мотора постепенно с времето палеше по трудно студен(15-20 здрави ритания.)Като загрее,пали от 5-6 ритания на топъл смукач.Понякога и прегърмяваше м/у ританията.Като го карам ми се струва че мотора "умалява",губи тяга.Като го купих вървеше на обороти (без смукач),а сега не иска,даже на място гасне,ако не му давам газ.Нищо не съм пипал по карбуратора.Вчера след като го запалих на смукач почна да вади МНОГО бял дим от ауспуха с миризма на масло,а двигателя придоби метален/скърцащ шум.
Какви са вашите мнения?
ПС.Изчетох много теми,които засягат този модел мотори,но не намерих подобен случай като моя.Моля помогнете!
Преди 2 месеца си купих Хонда ЦРФ250Р 2005 година,като мотора беше изцяло обслужен(вкл.ново бутало според собственика) и вървеше идеално.Карах го винаги с бензин 98или100 октана при това любителски без да го мъча.Два пъти сменям масло моторекс на 5 резервоара и при двете смени на масления филтър имаше жълто-медни стружки.Като имаше такива по 2-3мм.
Забелязах,че мотора постепенно с времето палеше по трудно студен(15-20 здрави ритания.)Като загрее,пали от 5-6 ритания на топъл смукач.Понякога и прегърмяваше м/у ританията.Като го карам ми се струва че мотора "умалява",губи тяга.Като го купих вървеше на обороти (без смукач),а сега не иска,даже на място гасне,ако не му давам газ.Нищо не съм пипал по карбуратора.Вчера след като го запалих на смукач почна да вади МНОГО бял дим от ауспуха с миризма на масло,а двигателя придоби метален/скърцащ шум.
Какви са вашите мнения?
ПС.Изчетох много теми,които засягат този модел мотори,но не намерих подобен случай като моя.Моля помогнете!
Коментар