Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF250R 2005 пред умиране!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CRF250R 2005 пред умиране!

    Привет колеги мотористи!
    Преди 2 месеца си купих Хонда ЦРФ250Р 2005 година,като мотора беше изцяло обслужен(вкл.ново бутало според собственика) и вървеше идеално.Карах го винаги с бензин 98или100 октана при това любителски без да го мъча.Два пъти сменям масло моторекс на 5 резервоара и при двете смени на масления филтър имаше жълто-медни стружки.Като имаше такива по 2-3мм.
    Забелязах,че мотора постепенно с времето палеше по трудно студен(15-20 здрави ритания.)Като загрее,пали от 5-6 ритания на топъл смукач.Понякога и прегърмяваше м/у ританията.Като го карам ми се струва че мотора "умалява",губи тяга.Като го купих вървеше на обороти (без смукач),а сега не иска,даже на място гасне,ако не му давам газ.Нищо не съм пипал по карбуратора.Вчера след като го запалих на смукач почна да вади МНОГО бял дим от ауспуха с миризма на масло,а двигателя придоби метален/скърцащ шум.

    Какви са вашите мнения?
    ПС.Изчетох много теми,които засягат този модел мотори,но не намерих подобен случай като моя.Моля помогнете!

  • #2
    От: CRF250R 2005 пред умиране!

    Търси свестен майстор. Не знам откъде си, та не мога да ти предложа

    Коментар


    • #3
      От: CRF250R 2005 пред умиране!

      От Пловдив съм.Не се доверявам на непознати БАШ Майстори,за това ще го захващаме мотора с братовчед ми.Той е в час с нещата.Според него Буталото е заминало на 100%,и се надявам да не е нещо по сериозно.Търся информация за центровката на коляновия вал.Двигателя вече е свален и ще се отваря скоро време...

      Коментар


      • #4
        От: CRF250R 2005 пред умиране!

        Демонтирахме двигателя.Главата,цилиндъра не е надран,буталото и семирингите са здрави.В лявата камера намерихме медна шайба,раздробена на парчета и много стружки(виж снимки).На 99% съм сигурен,че проблема идва от счупена шайба,до биелата при коляновия вал.Просто защото такава от десния край липсва,и има огромен луфт,както се вижда на видеото.Намерих видео в интернет,на човек със същия проблем,което затвърждава моята теза.Скоро двигателя ще се цепи и коляновия вал ще се кара на ремонт.Имам следните въпроси:
        1.Възможно ли да е горяло масло заради тази шайба,при положение,че сигменти,бутало и цилиндър са здрави(клапаните още не сме ги проверили как са)?
        2.Трябва ли да сменям лагерите на колянов вал,поради наличие на стружки,или мога да ги почиста добре и да си карам с тях?
        Видео 1: https://www.youtube.com/watch?v=uLSydUnJMBc
        Видео 2: https://www.youtube.com/watch?v=_sNk8E2idcs (3мин.25сек.)
        Снимки: http://dox.bg/files/dw?a=4709eaab68
        Ако някой знае майстор в Плодив за ремонт на колянов вал да пише.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X