Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

    здравейте горд собственик съм на тизи мотор и приемам всякакви начални препоръки... Можете ли да ми помогнете с настройкста накарборатора делорто за дс псли по лесно че е мъка

  • #2
    От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

    едвалищеможемдатипомогнемзащететоймоторанеесъставенсамооткарбуратор
    Ако ме разбираш правилно

    Коментар


    • #3
      От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

      620 кубика lc модел ... Днес ми направи впечатление , че яко гърми като върна газта .... Зареждането му мерих 20 волта е на фара на фасунгата ... Ако може да не насочите ще дъм благодарен

      Коментар


      • #4
        От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

        Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнение
        едвалищеможемдатипомогнемзащететоймоторанеесъставенсамооткарбуратор
        Ако ме разбираш правилно
        Ааааа да, да аз всичко разбрах...

        Коментар


        • #5
          От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

          Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнение
          едвалищеможемдатипомогнемзащететоймоторанеесъставенсамооткарбуратор
          Ако ме разбираш правилно
          Никакъв шанс.
          п.п. Не е срамно да се пише правилно. Още повече разбираемо.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

            След връщане на газста има странни детонации в ауспуха това признак на разстроени клапани ли са или на нецентрован карб

            Коментар


            • #7
              От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

              Според мен не центрован карбуратор.

              Коментар


              • #8
                Re: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                А как го палиш?На манивела ли?
                Тоя мотор си има чалъм за палене, та ако просто риташ няма да запали лесно.
                2-3 ритания на дръпнат декомпресор, след това превърташ на горна мъртва точнка, още малко за да я подмине и тогава риташ
                Гърмежите от ауспуха са от "спортен" ауспух или някъде по кривките влиза въздух.
                Също е важно да си изпереш и омаслиш филтъра.

                Коментар


                • #9
                  От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                  Гърмежите са и от бедна горивна смес .

                  Коментар


                  • #10
                    Re: От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                    Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                    Гърмежите са и от бедна горивна смес .
                    В повечето случаи са от "проблеми" в кривките/аупуха - от някъде издиша и съответно влиза въздух по тръбите и като въне газта гърми, така че да не бърза да пипа по карборатора че да не омаже повече нещата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                      Като събереш две и две , прави четири. Трудно палене и гърмежи в ауспуха , и двете се случват при бедна горивна смес /ниско ниво , непочистен карбуратор/, докато от въздух в кривките пак ще си пали.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #12
                        От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                        С тия 20 волта измерени на фара (ако си мерил правилно) имаш проблем с реле регулатора, вземи мерки преди да си изгорил нещо скъпоструващо.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: От: KTM LC4 1998 помощ адски трудно пали

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Като събереш две и две , прави четири. Трудно палене и гърмежи в ауспуха , и двете се случват при бедна горивна смес /ниско ниво , непочистен карбуратор/, докато от въздух в кривките пак ще си пали.

                          Ако не знае как да го рита, няма да запали дори и от магазина да го е взел, за да не бърза да пипа по карбуратора, още повече едва ли знае какво да му пипа.

                          За тия 20 волта на фар-а - фара до колкото помня си е на отделна намотка и няма общо със запалването(поне ако е SEM).

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X