Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

    Здравейте,

    имам няколко въпроса относно ремонта на YZ426F - 2002 година. Мотора е с блокирал двигател - проблема е, че е блокирал лагера на биелата в чопа на коляновия вал. Питането ми на първо време е - какво е по-добре да се вземе - комплект биела, лагер и чоп на prox(има ги на българския пазар - цена около 300лв.) или ОЕМ части? Малко се обърках понеже в комплекта на prox в комплекта има две шайби, пък на схемата в сайта на partzilla ги няма. Прикачвам дветете снимки:
    Това е комплекта на prox:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:457_biela.jpg
Прегледи:1
Размер:53.6 КБ
ID:6110821

    Това е схемата от partzilla - липсват двете шайби?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:c06a07ca7c5ada5fa0b44293fe3de267b07ee041.jpg
Прегледи:1
Размер:58.2 КБ
ID:6110822

    Другото което е - коляновия вал си е сменил цвета при чопа - точно както на снимката само, че при мен е от двете страни(снимката не е моя) Предполагам се е получило от повишена температура, четох в един английски форум, че не било проблем, но все пак ще е полезно да чуя и вашето мнение.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:post-359233-0-78011900-1367781055.jpg
Прегледи:1
Размер:84.3 КБ
ID:6110820

    Знаете ли добър майстор, който може да извърши операцията - смяна на биела и балансиране? Струва ми се, че причината да блокира е че аксиалния луфт е бил много малък. В момента биелата не е напълно блокирала - успявам да я поместя няколко сантиметра напред/назад.- не се усеща да има аксиален луфт. Изключвам причината да е липса на масло, понеже по други части поражения няма, всичко е в много добро състояние. ПС: мотора докато работеше - се чуваше ясно виене. Стружики в маслото нямаше обаче, блокира от веднъж.

  • #2
    От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

    Шайбите ограничават шаването на биелата и сепаратора на лагера по чопа, в случая лагера на буталния болт също ограничава свободния ход в ляво и дясно на биелата и според мен това е малка подробност, но ! колкото по-малко "шаване" и по-добре.....иначе за синините по маховика на вала - от това няма нищо страшно........, страшно е когато посинеят шийките на вала където е мястото на лагерите.............

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

      Колега познавам човек които се занимава със ремонт на колянови валове (смяна на биели) ако имаш интерес да ти дам номера да питаш него.
      0888 074 049

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

        Първоначално публикуван от Наско Петков
        Колега познавам човек които се занимава със ремонт на колянови валове (смяна на биели) ако имаш интерес да ти дам номера да питаш него.
        Да, единия в Пловдив беше Наско Щерев, живееше до Понеделник пазара....лека му пръст....., другите професионалисти в сферата са в автосервиз "Чарли" до бул."А.Стамболийски" - бившия "Южен".........говоря за гр.Пловдив....

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

          Здравейте, благодаря за отговорите. Тези шайби които ограничават биелата оригинално ли се монтират или само с афтър маркет биели?

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

            Човек от кв.Бенковски София прави моя и довечера или утре ще си го взема.Мисля и че при него ще свършиш работа.Ако искаш номер ще ти дам или в ретрораздела виж темата за колянов вал за Аво.

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси за ремонт на Yamaha YZ426F

              Здравейте, вала ми го оправи Митко от Троян, много съм доволен - за един ден стана всичко. От него взех и лагери за вала и още някои неща - предлага много добри цени. В събота сглобих двигателя, а в неделя направих едно каране, всичко изглежда да е наред.

              бтв: сложих биела, чоп и лагер на Hot Rods
              Едит: забравих да кажа - като премерих вала се оказа, че хлабината между биелата и вала е доста под долната граница която дават по спецификация, предполагам че това е причината да блокира. Другото което - имах проблем с развиването на планките които държат лагерите на вала към картера. На края ги развих като направих срез на главата на болта и след това с чука и секача. Взех други здрави втора употреба, понеже не ми се чакаше.
              Последно редактирано от Krasimir.Kostadinov; 04-04-16, 21:43.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X