Здравейте,
имам няколко въпроса относно ремонта на YZ426F - 2002 година. Мотора е с блокирал двигател - проблема е, че е блокирал лагера на биелата в чопа на коляновия вал. Питането ми на първо време е - какво е по-добре да се вземе - комплект биела, лагер и чоп на prox(има ги на българския пазар - цена около 300лв.) или ОЕМ части? Малко се обърках понеже в комплекта на prox в комплекта има две шайби, пък на схемата в сайта на partzilla ги няма. Прикачвам дветете снимки:
Това е комплекта на prox:

Това е схемата от partzilla - липсват двете шайби?

Другото което е - коляновия вал си е сменил цвета при чопа - точно както на снимката само, че при мен е от двете страни(снимката не е моя) Предполагам се е получило от повишена температура, четох в един английски форум, че не било проблем, но все пак ще е полезно да чуя и вашето мнение.

Знаете ли добър майстор, който може да извърши операцията - смяна на биела и балансиране? Струва ми се, че причината да блокира е че аксиалния луфт е бил много малък. В момента биелата не е напълно блокирала - успявам да я поместя няколко сантиметра напред/назад.- не се усеща да има аксиален луфт. Изключвам причината да е липса на масло, понеже по други части поражения няма, всичко е в много добро състояние. ПС: мотора докато работеше - се чуваше ясно виене. Стружики в маслото нямаше обаче, блокира от веднъж.
имам няколко въпроса относно ремонта на YZ426F - 2002 година. Мотора е с блокирал двигател - проблема е, че е блокирал лагера на биелата в чопа на коляновия вал. Питането ми на първо време е - какво е по-добре да се вземе - комплект биела, лагер и чоп на prox(има ги на българския пазар - цена около 300лв.) или ОЕМ части? Малко се обърках понеже в комплекта на prox в комплекта има две шайби, пък на схемата в сайта на partzilla ги няма. Прикачвам дветете снимки:
Това е комплекта на prox:
Това е схемата от partzilla - липсват двете шайби?
Другото което е - коляновия вал си е сменил цвета при чопа - точно както на снимката само, че при мен е от двете страни(снимката не е моя) Предполагам се е получило от повишена температура, четох в един английски форум, че не било проблем, но все пак ще е полезно да чуя и вашето мнение.
Знаете ли добър майстор, който може да извърши операцията - смяна на биела и балансиране? Струва ми се, че причината да блокира е че аксиалния луфт е бил много малък. В момента биелата не е напълно блокирала - успявам да я поместя няколко сантиметра напред/назад.- не се усеща да има аксиален луфт. Изключвам причината да е липса на масло, понеже по други части поражения няма, всичко е в много добро състояние. ПС: мотора докато работеше - се чуваше ясно виене. Стружики в маслото нямаше обаче, блокира от веднъж.
Коментар