Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

    Здравейте
    можете ли да ми помогнете със съвет относно Honda CRF250 R7. слагам прясно масло в скоростите, карам половин час и като го проверя е побеляло. смених О - пръстена, на десния капак, семеринги и лагер на водната помпа и не се оправя. Вече не виждам от къде може да ми пресича маслото. Ако някой се е сблъсквал с този проблем нека сподели.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160202_121236.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:6108003Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160202_121331.jpg
Прегледи:1
Размер:117.1 КБ
ID:6108004Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160202_121243.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:6108005Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160202_121338.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:6108006
    И друг въпрос имам.
    На ниски обороти се чува леко чукане в двигателя. разкостих го до цилиндъра. проверих биалата няма хлабина, провериха цилиндъра и той е добре, смених бутало, настроих клапани, почистих карбуратор, но пак се чува този шум и то само на празен ход. По този повод сигурно ще се наложи да разцепя двигателя, но реших да попитам тук, че ако е нещо по елементарно да ни си създавам излишна работа.

  • #2
    От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

    Не казваш нищо за оста на водната помпа.Нова ли е? Маслото не изглежда чак толкова бяло!Губи ли антифриз от радиатора? Относно чукането на мотора,щом всичко е Ок ,може да са ниски оборот. на празен ход! Трябва да са 1700 0б.мин .

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

      Оста на помпата не е нова но е в добро състояние няма нарушения на циментацията, а и се си мисля, че ако изпусне семерингата на водата ще просълзи от отвора под помпата. За оборотите сте ги вдигна и дано се оправи.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

        Антифриз не губи. или ако губи е толкова малко, че не мога да го усетя.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

          И аз подкрепям мнението на mx rider!Има вероятност осичката на водната помпа да е вкопала,или трябва нова ос на водната помпа или може да и се направи нова втулка.Аз мисля,че проблема ти идва от там.А колкото до тропането съм почти сигурен че е разбита касетата на съединителя.Както си работи на малки обороти и казваш че го има шума ако е от касетата като стиснеш съединителя трябва да утихне.Успех !

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

            Оста на водната помпа е без видими следи от износване /смених моята с друга "втора употреба", защото старата имаше износване на циментацията това като смених двете семеринги и лагера/. тогава се зарадвах, че сам открил проблема - но не, пак побеля. А и между двете семеринги има технологичен отвор и би трябвало ако изпуска да просълзи от там. сменил съм и другите семеринги, които имат общо с този картер /манивела, скоростен лост/ само семерингата на съединителя не съм сменил. Радиатора не губи антифриз или ако губи е толкова малко, че не мога да го преценя, сега при студено не доливам. Лятото на жегата съм доливал не много често, но така съм доливал и преди да почне да се пресича маслото.
            За съединителя и аз така реших, че идва от съединителя, въпреки че пробвах с натискане на съединителя/не се променя/ затова и сам го свалил.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Honda CRF250 R7, побелява ми маслото в скоростите

              Реших проблема с пресеченото масло. Дадох фира два литра масло но стана ясно от къде идва. А именно от семерингата на лоста на съединителя. Изпробвах с каране само по сухо - източване /няма проблем/ - после в мокро и през вода - пак източване /пресечено/. Сложих един допълнителен О-пръстен под семерингата на лоста на съединителя /че няма такава с по малък вътрешен и същият външен диаметър/ и проблема се реши. Сега трябва да се взима нова ос, че втора употреба не ми се рискува.

              Остава чукането.
              Като извадих съединителя на пръта в първата третина има следи от стържене на около половин сантиметър. Горе долу, колкото се движи самия прът в оста и не виждам причина от къде ще е. И предполагам там ще е проблема, ако някой не предложи нещо друго, или ще се наложи отваряне на двигателя.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X