Здравейте колеги, та Ямахата като я паля студена при определени обороти предполагам от 1700 до 2500 причуква неприятно под тези обороти и над тях и студена не се чува, а вече като поработи след 5-тата минута изчезва изцяло чукането. Аз съм свикнал и почти не позволявам да влиза в тези обороти студена, щом чуя причукването връщам газта или смукача зависи колко е работила и дали вече съм се качил да карам.Това причукване се чува от доста време към 2 години и имам чувството, че зимата се задържа повече, лятото изчезва по-бързо. Чудя се какво може да е и дали да отварям двигателя, понеже мотора върви супер и не харчи масло (карам го с 15/50полусинтетика).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Причукване на студен двигател YAMAHA XT600E
Свий
X
-
От: Причукване на студен двигател YAMAHA XT600E
Явно не си виждал други ХТ-та.
Всички, след определен пробег чукат така.
Бутален болт, а по-старите разбиват леглата на лагерите на вала.
Карай така, няма да се счупи. Освен ако не искаш да е вечно твой и да наливаш яко кинти.
-
От: Причукване на студен двигател YAMAHA XT600E
Имаш повишена хлабина ( износване ) на горната глава на биелата и буталния болт . Като загреят тези детайли хлабината им влиза в нормите и чукането изчезва . Има няколко решения на този проблем - с по-малко и по-голямо разглобяване ( и пари съответно ) , но ако не те дразни можеш да си го караш и така - потвърждавам и аз .
Коментар
-
От: Причукване на студен двигател YAMAHA XT600E
За сега ще си карам така, ако се увеличи ще го отварям. Аз съм му свикнал и почти не го оставям да причуква на студено. Иначе информативно горе долу какви пари ще ми излезе ремонта някой ако е правил може ли да ми каже?Алкохолът и висшето образование не прощават на никого.
Коментар
-
От: Причукване на студен двигател YAMAHA XT600E
Ще ти снимам нагледно причината за дрънкането, в гаража ми има едно 2KF с друга диагноза ,но ще се сменя и биелата, поради износване. Цена на бутален болт от Ямаха- 47,50лв мисля че беше, две зегерки за болта по 2-3лв едната. Биела ща се монтира някаква афтърмаркет, не е купена още. Цена за разглобяване на кол.вал и смяна на биелата-около 50лв. Нови гарнитури- цена, каквато намериш в интернето. Цена за разглобяване и сглобяване на двигателя- ??? Примерно 250-300лв. Само замяна на буталния болт може да реши частично проблема, ако главата на биелата е в начален стадий на износване, и то закратко. Но при разглобен двг ще се появят още неща за смяна и ремонт, съответно и разходи. Които могат да се неглижират и пропуснат, като например на свалената глава да се провери състоянието на клапаните и леглата.
Какви лагерни легла и на кой от валовете се износват, че нещо тази информация ми е убягнала?? Интересува ме като пожизнен собственик на дърто ХТЗGnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар